Page 571 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 571

Ducati Monster


        αυτή περιλαμβάνει αλλαγή λαδιών κάθε 15.000 χλμ          ΤΕΧΝΙΚΑ
        και ρύθμιση βαλβίδων κάθε 30.000 χλμ.                    ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
          Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
          Η μεγαλύτερη αλλαγή πάνω στο νέο Monster φαί-          Τύπος                            4Τ, 2Κ, Υ/Ψ
                                                                                                         937
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
        νεται ή …χάνεται με την πρώτη ματιά, αφού βρίσκεται     Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   94 Χ 67,5
        στον τομέα του πλαισίου. Η Ducati έχει ήδη καταργή-      Συμπίεση (:1)                           13,3

        σει το χωροδικτύωμα στις μεγαλύτερες μοτοσυκλέ-          Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)            111/9.250
                                                                 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
                                                                                                    9,5/6.500
        τες της με άριστα αποτελέσματα, οπότε αντλώντας          Τροφοδοσία                     Ηλ.Ψεκασμός
        έμπνευση από το Panigale το τερατάκι εφοδιάζεται         Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)           14
        πλέον με ένα λιλιπούτειο μπροστινό πλαίσιο αλου-         Κατανάλωση δοκιμής (λτ./100χλμ.)         5,8
        μινίου με τον κινητήρα στο κέντρο σαν ενεργό μέ-         Τύπος        Ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα
        λος του. Το νέο πλαίσιο είναι κατά 4,5 κιλά ελαφρύ-      Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις          USD 43χιλ
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                         130
        τερο  και  σε  συνδυασμό  με  το  ελαφρύτερο  ψαλίδι    Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Μονό αμορτισέρ  ΠΕ
                                                                                                         140
        (-1,6 κιλά), το υποπλαίσιο από fiberglass και τους νέ-   Διαδρομή (χλστ.)            2Δ/320, 4Ε, ABS
                                                                 Φρένα Ε (χλστ.)
        ους τροχούς  (-1,7 κιλά) συμβάλλουν ώστε το νέο          Φρένα Π (χλστ.)               Δ/245,2Ε, ABS
        Monster να σταματά τη ζυγαριά στα 188 κιλά πλήρες
        υγρών, (-18 κιλά από το 821) θυμίζοντας μοτοσυκλέ-      Ελαστικά    Ελαστικό Ε            120/70-17’’
                                                                                                  180/55-17’’
                                                                 Ελαστικό Π
        τα μικρότερης κατηγορίας.
          Οδηγώντας
          Θέτοντας  σε  λειτουργία  τον  κινητήρα,  γρήγορα  θε αναβάτη. Ο δικύλινδρος V κινητήρας είναι φιλικός
        καταλαβαίνεις ότι έχεις να κάνεις με ένα τερατάκι,  και παρότι δυσανασχετεί με ένα ελαφρύ σκορτσάρι-
        αφού τα διπλά τελικά των εξατμίσεων δεν είναι μόνο  σμα κάτω από τις 2.500 σ.α.λ, δεν σε προβληματί-
        όμορφα αλλά και φωνακλάδικα με ήχο που θυμίζει  ζει, αφού από εκεί και πάνω είναι πάντα έτοιμος να
        after market και σε κάνει να απορείς πώς συμμορ- ανταποκριθεί στις ορέξεις σου, είτε βολτάρεις χαλα-

        φώνεται με τις προδιαγραφές euro 5. Αυτό το πράγ- ρά στην πόλη, είτε τον ¨στίβεις¨ μέχρι την τελική των
        μα έχει ψυχή! Το καταλαβαίνεις αμέσως και φυσικά  230+ χλμ/ώρα. Με πλούσια αποθέματα ροπής στο
        σου φτιάχνει τη διάθεση πριν καν αρχίσει να κυλά τις  μεσαίο φάσμα στροφών, διάρκεια μέχρι τα κόκκινα
        ρόδες του.                                            και άμεση απόκριση, ταιριάζει γάντι στον χαρακτήρα
          Με σύμμαχο τις μικρές του διαστάσεις, το Monster  της μοτοσυκλέτας. Η ιταλική φίρμα όπως σε κάθε της
        γίνεται παιχνίδι στο αστικό περιβάλλον όπου κινείται  μοντέλο έχει δώσει μεγάλος βάρος και στα ηλεκτρο-
        με χάρη μικρότερης μοτοσυκλέτας ακόμη και όταν  νικά  βοηθήματα  τα  οποία  λειτουργούν  εξαιρετικά,

        όλοι γύρω του είναι μποτιλιαρισμένοι. Σε αντίθεση με  κάνοντας ασφαλέστερη τη διασκέδαση στους δρό-
        τις προηγούμενες γενιές το τιμόνι κόβει εντυπωσια- μους της Ελλάδας, χωρίς να σε περιορίζουν χωρίς
        κά (7ο περισσότερο) συμβάλλοντας σε οποιαδήπο- λόγο. Αν θέλεις φυσικά τα απενεργοποιείς πλήρως
        τε μανούβρα σκεφτείς, ενώ παράλληλα εκτιμάς τον  απολαμβάνοντας τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα της
        ελαφρύ συμπλέκτη, το χαμηλό ύψος της σέλας και  μοτοσυκλέτας είτε στους δύο είτε στον έναν τρο-
        το μικρό βάρος που το κάνουν ευκολοδήγητο για κά- χό…











                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   566   567   568   569   570   571   572   573   574   575   576