Page 571 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 571
Ducati Monster
αυτή περιλαμβάνει αλλαγή λαδιών κάθε 15.000 χλμ ΤΕΧΝΙΚΑ
και ρύθμιση βαλβίδων κάθε 30.000 χλμ. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
Η μεγαλύτερη αλλαγή πάνω στο νέο Monster φαί- Τύπος 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ
937
Κυβισμός (κ.εκ.)
νεται ή …χάνεται με την πρώτη ματιά, αφού βρίσκεται Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 94 Χ 67,5
στον τομέα του πλαισίου. Η Ducati έχει ήδη καταργή- Συμπίεση (:1) 13,3
σει το χωροδικτύωμα στις μεγαλύτερες μοτοσυκλέ- Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 111/9.250
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
9,5/6.500
τες της με άριστα αποτελέσματα, οπότε αντλώντας Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
έμπνευση από το Panigale το τερατάκι εφοδιάζεται Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 14
πλέον με ένα λιλιπούτειο μπροστινό πλαίσιο αλου- Κατανάλωση δοκιμής (λτ./100χλμ.) 5,8
μινίου με τον κινητήρα στο κέντρο σαν ενεργό μέ- Τύπος Ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα
λος του. Το νέο πλαίσιο είναι κατά 4,5 κιλά ελαφρύ- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις USD 43χιλ
Διαδρομή (χλστ.)
130
τερο και σε συνδυασμό με το ελαφρύτερο ψαλίδι Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ ΠΕ
140
(-1,6 κιλά), το υποπλαίσιο από fiberglass και τους νέ- Διαδρομή (χλστ.) 2Δ/320, 4Ε, ABS
Φρένα Ε (χλστ.)
ους τροχούς (-1,7 κιλά) συμβάλλουν ώστε το νέο Φρένα Π (χλστ.) Δ/245,2Ε, ABS
Monster να σταματά τη ζυγαριά στα 188 κιλά πλήρες
υγρών, (-18 κιλά από το 821) θυμίζοντας μοτοσυκλέ- Ελαστικά Ελαστικό Ε 120/70-17’’
180/55-17’’
Ελαστικό Π
τα μικρότερης κατηγορίας.
Οδηγώντας
Θέτοντας σε λειτουργία τον κινητήρα, γρήγορα θε αναβάτη. Ο δικύλινδρος V κινητήρας είναι φιλικός
καταλαβαίνεις ότι έχεις να κάνεις με ένα τερατάκι, και παρότι δυσανασχετεί με ένα ελαφρύ σκορτσάρι-
αφού τα διπλά τελικά των εξατμίσεων δεν είναι μόνο σμα κάτω από τις 2.500 σ.α.λ, δεν σε προβληματί-
όμορφα αλλά και φωνακλάδικα με ήχο που θυμίζει ζει, αφού από εκεί και πάνω είναι πάντα έτοιμος να
after market και σε κάνει να απορείς πώς συμμορ- ανταποκριθεί στις ορέξεις σου, είτε βολτάρεις χαλα-
φώνεται με τις προδιαγραφές euro 5. Αυτό το πράγ- ρά στην πόλη, είτε τον ¨στίβεις¨ μέχρι την τελική των
μα έχει ψυχή! Το καταλαβαίνεις αμέσως και φυσικά 230+ χλμ/ώρα. Με πλούσια αποθέματα ροπής στο
σου φτιάχνει τη διάθεση πριν καν αρχίσει να κυλά τις μεσαίο φάσμα στροφών, διάρκεια μέχρι τα κόκκινα
ρόδες του. και άμεση απόκριση, ταιριάζει γάντι στον χαρακτήρα
Με σύμμαχο τις μικρές του διαστάσεις, το Monster της μοτοσυκλέτας. Η ιταλική φίρμα όπως σε κάθε της
γίνεται παιχνίδι στο αστικό περιβάλλον όπου κινείται μοντέλο έχει δώσει μεγάλος βάρος και στα ηλεκτρο-
με χάρη μικρότερης μοτοσυκλέτας ακόμη και όταν νικά βοηθήματα τα οποία λειτουργούν εξαιρετικά,
όλοι γύρω του είναι μποτιλιαρισμένοι. Σε αντίθεση με κάνοντας ασφαλέστερη τη διασκέδαση στους δρό-
τις προηγούμενες γενιές το τιμόνι κόβει εντυπωσια- μους της Ελλάδας, χωρίς να σε περιορίζουν χωρίς
κά (7ο περισσότερο) συμβάλλοντας σε οποιαδήπο- λόγο. Αν θέλεις φυσικά τα απενεργοποιείς πλήρως
τε μανούβρα σκεφτείς, ενώ παράλληλα εκτιμάς τον απολαμβάνοντας τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα της
ελαφρύ συμπλέκτη, το χαμηλό ύψος της σέλας και μοτοσυκλέτας είτε στους δύο είτε στον έναν τρο-
το μικρό βάρος που το κάνουν ευκολοδήγητο για κά- χό…
Eπιστροφή στα περιεχόμενα