Page 557 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 557
BMW S 1000R
Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Η σχεδίαση της S1000R πάντα ακολουθούσε την
S1000RR και το νέο μοντέλο συνεχίζει στην ίδια φι-
λοσοφία υιοθετώντας τις γραμμές της Superbike
αδελφής της, με αποτέλεσμα να δείχνει μυώδης και
αρκετά επιθετική (η μούρη βρίσκεται αρκετά χαμη-
λότερα από την ουρά). Φυσικά η μεγάλη διαφορά σε
σχέση με το Superbike φαίνεται με την πρώτη ματιά
στο εμπρός μέρος, καθώς εδώ το φέρινγκ απουσιά-
ζει και στη θέση του βρίσκεται ένας LED προβολέας Ευρύχωρη και αρκετά άνετη για τα δεδομένα της
ο οποίος προαιρετικά μπορεί να εξοπλιστεί με φώτα κατηγορίας η σέλα, με περισσότερο αφρώδες
ημέρας και φώτα στροφής που λειτουργούν από τις από την προηγούμενη γενιά. Προσοχή στη
7ο κλίσης. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι τελεί- λεπτομέρεια. Για να ξεκλειδώσεις και να ανοίξεις
ως γυμνή. Τα πλαστικά τμήματα βρίσκονται λίγο πιο την πίσω σέλα πρέπει πρώτα να σηκώσεις το μπλέ
καπάκι από ανοδιωμένο αλουμίνιο.
κάτω, καλύπτουν το ψυγείο και κατεβαίνουν μέχρι
χαμηλά στη μικρή καρίνα, κάνοντας την S1000R να
φαίνεται αρκετά φαρδιά από μπροστά, λόγω του τε-
τρακύλινδρου εν σειρά κινητήρα. Το ρεζερβουάρ έρ-
χεται αυτούσιο από την S1000RR ενώ το πίσω μέρος
χαρακτηρίζεται από τη μικροσκοπική ουρά αλλά και
από την έλλειψη φαναριού! Τη δουλειά του τελευ-
ταίου έχουν αναλάβει τα φλας που κοκκινίζουν όταν
χρειάζεται, κάνοντας το S1000R να θυμίζει αγωνιστι-
κή κατασκευή ειδικά με το μονόσελο κάλυμμα. Κοι-
τάζοντας λίγο πιο κάτω συναντάς το όμορφο τελικό Με διαγώνιο 6,5΄΄ η οθόνη είναι από τις πιο
εντυπωσιακές αλλά και από τις πιο ευανάγνωστες
της εξάτμισης το οποίο παρά τις προδιαγραφές Euro της κατηγορίας, με πλήθος ενδείξεων και
5 είναι διακριτικό χωρίς να σε βάζει σε έξοδα αγο- λειτουργιών.
ράς after market, αφού δεν αλλοιώνει τη σχεδίαση αδελφή της, η S1000R είναι ιδιαίτερα φιλόξενη, για
της μοτοσυκλέτας. Όσον αφορά στην ποιότητα κατα- τα δεδομένα των supernaked. Η θέση οδήγησης
σκευής της μοτοσυκλέτας, είναι αυτή που περιμένεις φέρνει το σώμα του αναβάτη σε αρκετά όρθια στά-
από την κορυφαία γυμνή της BMW, κάτι που σημαί- ση κάνοντάς τον να αισθάνεται οικεία από την πρώ-
νει ότι τα υψηλά στάνταρ της κατηγορίας καλύπτο- τη βόλτα, μαρτυρώντας ότι αυτή η μοτοσυκλέτα δεν
νται και με το παραπάνω, τόσο στα μηχανικά μέρη προορίζεται μόνο για πίστες. Το τιμόνι είναι ψηλά το-
όσο και στα πλαστικά, αφού έχει δοθεί προσοχή σε ποθετημένο (ρυθμίζεται σε εύρος 10χιλ εμπρός) ενώ
κάθε λεπτομέρεια. μπορεί να τοποθετηθεί ακόμη ψηλότερα με τα προαι-
Άνεση – Εργονομία ρετικά καβαλέτα. Η σέλα είναι ευρύχωρη με αφρώ-
Παρότι μοιράζεται πολλά στοιχεία με τη Superbike δες μέτριας σκληρότητας, τα πόδια δεν ¨ανοίγουν¨
Eπιστροφή στα περιεχόμενα