Page 555 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 555

BMW R 18 FIRST EDITION


        να είναι το πιο εκρηκτικό αλλά συνάμα και αυτό που       ΤΕΧΝΙΚΑ
        χρησιμοποιείς κατά κόρον, με εξαίρεση τις περιπτώ-       ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        σεις βρεγμένου οδοστρώματος. Για τη σωστή μετάδο-
        ση της ισχύος στον πίσω άξονα φροντίζει ένα ξηρός        Τύπος                           4T, 2K, AE/Ψ
                                                                                                        1802
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
        μονόδισκος  συμπλέκτης  με  σύστημα  υποβοήθησης        Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   107.1 Χ 100
                                                                                                          9,6
        ολίσθησης, ο οποίος εμποδίζει τα μπλοκαρίσματα του       Συμπίεση (:1)                       90/4750
                                                                 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        πίσω τροχού σε απότομες επιβραδύνσεις.                   Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                16,1/3000
           Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα                          Τροφοδοσία                    Ηλ. Ψεκασμός
                                                                                                          16
                                                                 Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
          Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο και το επίσης ατσά-       Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                 7,1
        λινο διπλό ψαλίδι, αναμειγνύονται αριστοτεχνικά δί-      Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)              200
        νοντας  την  εντύπωση  μιας  παραδοσιακής  Hardtail      Τύπος                    Ατσάλινο σωληνωτό
                                                                 Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό πιρούνι
        (με ανάρτηση μπροστά αλλά όχι πίσω) κατασκευής.                                                 49χιλ
                                                                                                         120
        Επιδεικνύουν υψηλά επίπεδα ακαμψίας, ενώ διαχει-        Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)    Μονό αμορτισέρ
                                                                 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
        ρίζονται αποτελεσματικά το βαρύ κορμί του R 18,  με      Διαδρομή (χλστ.)                         90
        τον κινητήρα μόνο να ζυγίζει 110 κιλά. Το τηλεσκοπι-     Φρένα Ε (χλστ.)             2Δ/300, 4Ε, ABS
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
                                                                                              Δ/300, 4Ε, ABS
        κό πιρούνι 49 χιλιοστών είναι δια χειρός Showa και       Ελαστικό Ε                       120/70-19’’
        δεν δέχεται ρυθμίσεις, ενώ το οριζόντια τοποθετημέ-     Ελαστικά    Ελαστικό Π            180/65-16’’
        νο πίσω αμορτισέρ διαθέτει ρυθμιζόμενη προφόρτι-
        ση ελατηρίου. Για την επιβράδυνση του R 18, έχουν        Μήκος (χλστ.)                          2440
        επιστρατευτεί διπλά δισκόφρενα 300 χιλιοστών με         Διαστάσεις  Πλάτος (χλστ.)               964
        δαγκάνα 4 εμβόλων της Brembo μπροστά, με την             Μεταξόνιο (χλστ.)                      1731
        ίδια διάταξη και στον πίσω τροχό αλλά με μονό δί-        ΄Ύψος σέλας (χλστ.)                     690
                                                                 Βάρος (κιλά)
                                                                                                         345
        σκο. Το δικάναλο ABS, αποτρέπει τυχόν γλιστρήμα-
        τα όταν η πρόσφυση μειωθεί. Αρκετά εντυπωσιακές  ζει ροπή από το ρελαντί, ενώ παρά τα 16,1 kg-

        οι  ακτινωτές  ζάντες  με  διάμετρο  19  ιντσών  μπρο- m έχει εκλεπτυσμένους τρόπους συμπεριφοράς
        στά και 16 ιντσών πίσω, οι οποίες τυλίγονται από τα  και απόδοσης, απόρροια του εξαιρετικού σε λει-
        Βridgestone Βattlecruise Η50 με διαστάσεις 120/70  τουργία ψεκασμού του. Μπορεί να είναι αρκετά
        και 180/65 αντίστοιχα.                                ήσυχος σε λειτουργία ελέω Euro 5 κανονισμών
          Στο δρόμο                                           - ένα ζευγάρι πιο αντισυμβατικών εξατμίσεων σί-
          Ένα πάτημα της μίζας αρκεί για να νιώσεις τους  γουρα  θα  απελευθερώσει  όλες  τις  ευχάριστες
        σφυγμούς  του  1800αρη  κινητήρα  καθώς  αυτός  νότες που μπορεί να τραγουδήσει- αλλά το ανή-

        ανασαίνει με βαθιές πιστονιές. Οι κραδασμοί στο  συχο πνεύμα του δεν κρύβεται. Σε κάθε άνοιγμα
        ρελαντί και το κλασικό κλώτσημα του Boxer σε  του γκαζιού, με όποια σχέση και αν έχεις επιλεγ-
        κάθε ξερόγκαζο, βρίσκονται εκεί για να σου θυ- μένη, η απόκριση είναι ακαριαία, η ροπή που με-
        μίσουν ακριβώς τη φιλοσοφία πάνω στην οποία  ταφέρεται στον πίσω τροχό αρκεί για να τραβήξει
        έχει χτιστεί το R 18. Και κάπως έτσι αρχίζει το τα- τροχόσπιτο και εσύ νιώθεις τα πράγματα να συμ-
        ξίδι των αισθήσεων. Ο θηριώδης Boxer αναβλύ- βαίνουν ακριβώς μπροστά από τα πόδια σου.











                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   550   551   552   553   554   555   556   557   558   559   560