Page 550 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 550
BMW F900 R
οδήγηση. Για τον συνεπιβάτη τα πράγματα υπόκει- λινο υποπλαίσιο. Παρά το ότι μοιράζεται την «ραχο-
νται στα χαρακτηριστικά της κατηγορίας χωρίς να κοκαλιά» του με το F900XR, οι ρυθμίσεις γεωμετρί-
προβληματίζουν: Μόνο πιο μεγαλόσωμοι αναβάτες ας είναι διαφορετικές, με μικρότερο μεταξόνιο κατά
θα θελήσουν κι άλλο. Το κάλυμμα της πίσω σέλας 3 χιλιοστά, αυξημένο offset πιρουνιού και ίχνος
ανήκει στον βασικό εξοπλισμό, ενώ στηρίζεται στην τροχού και μικρότερες διαδρομές αναρτήσεων. Οι
θέση του με έναν μάλλον απλοϊκό, αλλά αποτελε- τελευταίες, αποτελούνται από ένα USD πιρούνι 43
σματικό τρόπο: Με ελαστικά σχοινιά, που πιάνουν χιλιοστών και ένα αμορτισέρ, ρυθμιζόμενο στην
στο κάτω μέρος της σέλας. προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς, που
Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα επενεργεί σε αλουμινένιο ψαλίδι. Το πιρούνι δεν
Το F900R φέρει ένα νέο ατσάλινο πλαίσιο τύ- φέρει ρυθμίσεις, ωστόσο είναι σωστά σεταρισμέ-
που «γέφυρας», που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως νο από το εργοστάσιο καλύπτοντας τα περισσότερα
ενεργό μέλος του και συνδυάζεται με επίσης ατσά- οδηγικά σενάρια με επιτυχία. Στον προαιρετικό εξο-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα