Page 550 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 550

BMW F900 R























































        οδήγηση. Για τον συνεπιβάτη τα πράγματα υπόκει- λινο υποπλαίσιο. Παρά το ότι μοιράζεται την «ραχο-
        νται στα χαρακτηριστικά της κατηγορίας χωρίς να  κοκαλιά» του με το F900XR, οι ρυθμίσεις γεωμετρί-
        προβληματίζουν: Μόνο πιο μεγαλόσωμοι αναβάτες  ας είναι διαφορετικές, με μικρότερο μεταξόνιο κατά
        θα θελήσουν κι άλλο. Το κάλυμμα της πίσω σέλας  3  χιλιοστά,  αυξημένο  offset  πιρουνιού  και  ίχνος
        ανήκει στον βασικό εξοπλισμό, ενώ στηρίζεται στην  τροχού και μικρότερες διαδρομές αναρτήσεων. Οι
        θέση του με έναν μάλλον απλοϊκό, αλλά αποτελε- τελευταίες, αποτελούνται από ένα USD πιρούνι 43

        σματικό τρόπο: Με ελαστικά σχοινιά, που πιάνουν  χιλιοστών  και  ένα  αμορτισέρ,  ρυθμιζόμενο  στην
        στο κάτω μέρος της σέλας.                             προφόρτιση  και  την  απόσβεση  επαναφοράς,  που
          Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα                            επενεργεί  σε  αλουμινένιο  ψαλίδι.  Το  πιρούνι  δεν
          Το  F900R  φέρει  ένα  νέο  ατσάλινο  πλαίσιο  τύ- φέρει  ρυθμίσεις,  ωστόσο  είναι  σωστά  σεταρισμέ-
        που «γέφυρας», που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως  νο από το εργοστάσιο καλύπτοντας τα περισσότερα
        ενεργό μέλος του και συνδυάζεται με επίσης ατσά- οδηγικά σενάρια με επιτυχία. Στον προαιρετικό εξο-











                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   545   546   547   548   549   550   551   552   553   554   555