Page 546 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 546
Aprilia RS 660 Extrema
τότυπο, έχοντας ικανοποιητικό αφρώδες και ύψος στα κλέτας που μόνο λίγα δεν είναι. Έτσι, τα 5 διαφορε-
820χιλ το οποίο χάρη στη στενή σιλουέτα επιτρέπει να τικά riding modes (commute, dynamic, individual,
πατήσεις με μεγάλη ευκολία στο έδαφος. challenge, time attack) συνεργάζονται με traction
Κινητήρας control, wheelie control και ρυθμιζόμενο φρένο κινη-
Όπως είναι πλέον γνωστό, η Aprilia σχεδίασε τον τήρα, που ρυθμίζονται ξεχωριστά και παρέχουν τη δυ-
2κύλινδρο εν σειρά κινητήρα του RS 660 χρησιμο- νατότητα απενεργοποίησης, ενώ υπάρχει ακόμη και
ποιώντας ως βάση τους δύο μπροστινούς κυλίνδρους cruise control, οπότε σε επίπεδο ηλεκτρονικών θα
από τον μεγάλο V4 του RSV4 αλλά και χρονισμό ανά- ήταν απλώς υπερβολή να ζητήσουμε κάτι παραπάνω.
φλεξης 270ο για να προσομοιάζει τη ροπάτη λειτουρ- Το 6τάχυτο κιβώτιο διαθέτει συμπλέκτη ολίσθησης και
γία και τον ήχο των V2. Κατάφερε έτσι να κατασκευά- quickshifter δύο κατευθύνσεων, ενώ το λογισμικό της
σει ένα ιδιαίτερα δυνατό σύνολο, καθώς οι 100 ίπποι έκδοσης Extrema είναι σχεδιασμένο ώστε να μπορείς
που αποδίδει μόνο με τετρακύλινδρο μπορούν να να αλλάξεις το κιβώτιο σε ¨ανάποδο¨ για χρήση πί-
συγκριθούν σε αυτή την κατηγορία κυβισμού. Φυ- στας χωρίς να χρειάζεται να τοποθετήσεις κάποιο επι-
σικά από μια μοτοσυκλέτα της ιταλικής εταιρίας δεν πλέον εξάρτημα.
θα μπορούσε να λείπει το ηλεκτρονικό γκάζι ride by Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
wire, ούτε όμως και η γνωστή πλατφόρμα ηλεκτρο- Σε αντίθεση με το Tuono 660 Factory που φορά
νικών βοηθημάτων APRC (Aprilia Performance Ride αμορτισέρ της Sachs με ξεχωριστό δοχείο αζώτου, η
Control) που στην περίπτωση του RS 660 συνδυάζε- έκδοση Extrema του RS 660 δεν διαφέρει ούτε στις
ται με μονάδα IMU 6 αξόνων συντονίζοντας σύμφωνα αναρτήσεις ούτε φυσικά και στο πλαίσιο σε σχέση με
με την κλίση τα ηλεκτρονικά βοηθήματα της μοτοσυ- τη βασική έκδοση. Παρ΄όλα αυτά, χάρη στην ολόσω-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα