Page 546 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 546

Aprilia RS 660 Extrema








































        τότυπο, έχοντας ικανοποιητικό αφρώδες και ύψος στα  κλέτας που μόνο λίγα δεν είναι. Έτσι, τα 5 διαφορε-
        820χιλ το οποίο χάρη στη στενή σιλουέτα επιτρέπει να  τικά  riding  modes  (commute,  dynamic,  individual,
        πατήσεις με μεγάλη ευκολία στο έδαφος.                challenge,  time  attack)  συνεργάζονται  με  traction
          Κινητήρας                                           control, wheelie control και ρυθμιζόμενο φρένο κινη-
          Όπως είναι πλέον γνωστό, η Aprilia σχεδίασε τον  τήρα, που ρυθμίζονται ξεχωριστά και παρέχουν τη δυ-

        2κύλινδρο εν σειρά κινητήρα του RS 660 χρησιμο- νατότητα απενεργοποίησης, ενώ υπάρχει ακόμη και
        ποιώντας ως βάση τους δύο μπροστινούς κυλίνδρους  cruise  control,  οπότε  σε  επίπεδο  ηλεκτρονικών  θα
        από τον μεγάλο V4 του RSV4 αλλά και χρονισμό ανά- ήταν απλώς υπερβολή να ζητήσουμε κάτι παραπάνω.
        φλεξης 270ο για να προσομοιάζει τη ροπάτη λειτουρ- Το 6τάχυτο κιβώτιο διαθέτει συμπλέκτη ολίσθησης και
        γία και τον ήχο των V2. Κατάφερε έτσι να κατασκευά- quickshifter δύο κατευθύνσεων, ενώ το λογισμικό της
        σει ένα ιδιαίτερα δυνατό σύνολο, καθώς οι 100 ίπποι  έκδοσης Extrema είναι σχεδιασμένο ώστε να μπορείς
        που  αποδίδει  μόνο  με  τετρακύλινδρο  μπορούν  να  να αλλάξεις το κιβώτιο σε ¨ανάποδο¨ για χρήση πί-
        συγκριθούν  σε  αυτή  την  κατηγορία  κυβισμού.  Φυ- στας χωρίς να χρειάζεται να τοποθετήσεις κάποιο επι-

        σικά από μια μοτοσυκλέτα της ιταλικής εταιρίας δεν  πλέον εξάρτημα.
        θα μπορούσε να λείπει το ηλεκτρονικό γκάζι ride by     Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
        wire, ούτε  όμως και η γνωστή πλατφόρμα ηλεκτρο-       Σε  αντίθεση  με  το  Tuono  660  Factory  που  φορά
        νικών βοηθημάτων APRC (Aprilia Performance Ride  αμορτισέρ της Sachs με ξεχωριστό δοχείο αζώτου, η
        Control) που στην περίπτωση του RS 660 συνδυάζε- έκδοση Extrema του RS 660 δεν διαφέρει ούτε στις
        ται με μονάδα IMU 6 αξόνων συντονίζοντας σύμφωνα  αναρτήσεις ούτε φυσικά και στο πλαίσιο σε σχέση με
        με την κλίση τα ηλεκτρονικά βοηθήματα της μοτοσυ- τη βασική έκδοση. Παρ΄όλα αυτά, χάρη στην ολόσω-









                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   541   542   543   544   545   546   547   548   549   550   551