Page 541 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 541

Aprilia Tuono 1100 V4/ Factory



          Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
          Από  το  2002  μέχρι  σήμερα,  όταν  ακούς  το  όνο-
        μα Τuono, το μυαλό σου πηγαίνει κατευθείαν σε ένα
        superbike χωρίς φέρινγκ και κλιπ-όν. Η βασική φιλο-
        σοφία δεν άλλαξε, όμως πλέον η μοτοσυκλέτα διαφέ-
        ρει αρκετά από την προηγούμενη γενιά, ειδικά στο πιο

        συμμετρικό πλέον εμπρός μέρος. Ο χαρακτηριστικός
        τριπλός προβολέας έγινε πιο επιθετικός και είναι επι-
        τέλους LED (με DRL και φώτα στροφής) ενώ συνεχίζει
        να βρίσκεται στο επίκεντρο του μπροστινού φέρινγκ.    Ο V4 κινητήρας δεν πτοήθηκε από τις
        Η Aprilia σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές της συνε-  προδιαγραφές Euro 5 και παραμένει ένα από τα
                                                              πιο απολαυστικά σύνολα τόσο σε απόδοση όσο και
        χίζει να χρησιμοποιεί μικρό φέρινγκ στη γυμνή της μο-  σε ήχο.
        τοσυκλέτα, καθώς με αυτό δεν παρέχει μόνο περισ-

        σότερη προστασία στον αναβάτη αλλά ¨γλιτώνει¨ και
        αρκετά γραμμάρια από το μπροστινό μέρος αφού στη-
        ρίζεται στο πλαίσιο. Όπως όλα τα νέα σπορ μοντέλα
        της εταιρίας έτσι και το μεγάλο Tuono υιοθετεί τη σχε-
        δίαση δύο επίπεδων με τα ενσωματωμένα αεροδυ-
        ναμικά φτερά, η οποία βελτιώνει τη σταθερότητα στις
        υψηλές ταχύτητες και ταυτόχρονα συμβάλλει ώστε να
        αποβάλλεται η θερμότητα από τον κινητήρα.             Μεγαλύτερη από την προηγούμενη γενιά, η
          Άνεση – Εργονομία                                   οθόνη εντυπωσιάζει με την ευκρίνεια της, έχοντας
          Σαν γνήσιο γυμνό superbike, το Tuono δεν φημι-      εύκολο μενού και δυνατότητα για ρυθμίσεις των
                                                              ηλεκτρονικών εν κινήσει.
        ζόταν για τις παραχωρήσεις υπέρ της άνεσης, τώρα
        όμως η Aprilia αποφάσισε να κάνει τη θέση οδήγησης
        πιο φιλική για όλους, ειδικά στη βασική έκδοση. Έτσι
        εκτός από τη μακρύτερη σέλα με την οποία εφοδιάζε-
        ται και η Factory, η βασική έκδοση διαθέτει ψηλότερα
        τοποθετημένο τιμόνι, φέρνοντας το σώμα σε ελαφρώς
        πιο όρθια στάση, κάτι που σε συνδυασμό με τη μεγα-
        λύτερη ζελατίνα κάνει την παραμονή σου ακόμη πιο      Ο χαρακτηριστικός τριπλός προβολέας έγινε

        ευχάριστη. Φυσικά συνεχίζεις να κάθεσαι πάνω και      επιτέλους έγινε Led. Πλέον μπορείς να πας
                                                              γρήγορα και το βράδυ. Η βασική έκδοση παρέχει
        όχι μέσα στην μοτοσυκλέτα σε μια επιθετική στάση με  καλύτερη προστασία από τον αέρα η ψηλότερη
        τα μαρσπιέ μακριά από το έδαφος, όπως πρέπει δηλα-    ζελατίνα όμως σου περιορίζει την όραση όταν
        δή για γρήγορη οδήγηση. Πλέον όμως έχεις και κα-      κυνηγάς την τελική.
        λύτερη στήριξη στα γόνατα χάρη στο ανασχεδιασμέ- σεις θα εκτιμήσει ο συνεπιβάτης ο οποίος στη Factory
        νο ρεζερβουάρ.                                        θα είναι απλώς ανεπιθύμητος. Στον αντίποδα, η βα-
          Τη μεγαλύτερη διαφορά σε σχέση με τις δύο εκδό- σική έκδοση διαθέτει μια κανονικών διαστάσεων σέ-









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   536   537   538   539   540   541   542   543   544   545   546