Page 538 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 538
Aprilia Tuono 660 Factory
ουργούν ένα εργονομικό τρίγωνο για όλα τα ανα- τη ροπάτη λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών
στήματα. Το μικρό πλάτος της μοτοσυκλέτας επιτρέ- με ήχο που θυμίζει V2, αφού η Aprilia επέλεξε χρο-
πει να πατάς εύκολα και τα πόδια σου στο έδαφος νισμό ανάφλεξης 270ο.
κάτι που βοηθά στην καθημερινή συμβίωση, ενώ Η έκδοση Factory ξεχωρίζει και στον τομέα των
όσον αφορά τον συνεπιβάτη δεν χρειάζεται να ανη- ηλεκτρονικών, αφού η γνωστή πλατφόρμα APRC
συχείς κοιτώντας το πανέμορφο μονόσελο κάλυμ- (Aprilia Performance Ride Control) συνδυάζεται με
μα. Αυτό αφαιρείται εύκολα για να τοποθετηθεί η μονάδα IMU 6 αξόνων συντονίζοντας σε πραγματικό
σέλα, καθώς και αυτή διατίθεται στον βασικό εξο- χρόνο και σύμφωνα με την κλίση τα ηλεκτρονικά βο-
πλισμό έχοντας αρκετό αφρώδες για τα δεδομένα ηθήματα της μοτοσυκλέτας. Τα 5 διαφορετικά riding
της κατηγορίας. modes (3 για δρόμο και 2 για πίστα) συνεργάζονται
Κινητήρας με traction control, wheelie control και ρυθμιζόμε-
Για να έχει το κάτι παραπάνω σε σχέση με τη βα- νο φρένο κινητήρα που μπορούν να ρυθμιστούν ξε-
σική έκδοση, η Aprilia έδωσε στo Factory 5 επιπλέ- χωριστά ή να απενεργοποιηθούν τελείως εάν το επι-
ον ίππους, με αποτέλεσμα ο δικύλινδρος εν σειρά κι- θυμείς, ενώ κρατούν τις ρυθμίσεις σου ακόμη και αν
νητήρας των 659 κυβικών να αποδίδει 100 ίππους σβήσεις τη μοτοσυκλέτα. Το 6τάχυτο κιβώτιο διαθέ-
στις 10.500 σ.α.λ, και 6.8 χλγμ ροπής στις 8500 σ.α.λ τει συμπλέκτη ολίσθησης και quickshifter δύο κα-
όπως ακριβώς και το RS 660. Με κοντύτερη τελική τευθύνσεων, ενώ υπάρχει ακόμη και cruise control,
μετάδοση (μικρότερο γρανάζι κατά 1 δόντι σε σχέση αποδεικνύοντας ότι σε επίπεδο εξοπλισμού δεν έχει
με τη βασική έκδοση) ο κινητήρας εκμεταλλεύεται τη να ζηλέψει τίποτα από τις μεγαλύτερες κατηγορίες.
διάταξή του με τον καλύτερο τρόπο, συνδυάζοντας Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Eπιστροφή στα περιεχόμενα