Page 538 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 538

Aprilia Tuono 660 Factory








































        ουργούν ένα εργονομικό τρίγωνο για όλα τα ανα- τη ροπάτη λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών
        στήματα. Το μικρό πλάτος της μοτοσυκλέτας επιτρέ- με ήχο που θυμίζει V2, αφού η Aprilia επέλεξε χρο-
        πει να πατάς εύκολα και τα πόδια σου στο έδαφος  νισμό ανάφλεξης 270ο.
        κάτι που βοηθά στην καθημερινή συμβίωση, ενώ           Η έκδοση Factory ξεχωρίζει και στον τομέα των
        όσον αφορά τον συνεπιβάτη δεν χρειάζεται να ανη- ηλεκτρονικών,  αφού  η  γνωστή  πλατφόρμα  APRC
        συχείς κοιτώντας το πανέμορφο μονόσελο κάλυμ- (Aprilia Performance Ride Control) συνδυάζεται με

        μα. Αυτό αφαιρείται εύκολα για να τοποθετηθεί η  μονάδα IMU 6 αξόνων συντονίζοντας σε πραγματικό
        σέλα, καθώς και αυτή διατίθεται στον βασικό εξο- χρόνο και σύμφωνα με την κλίση τα ηλεκτρονικά βο-
        πλισμό έχοντας αρκετό αφρώδες για τα δεδομένα  ηθήματα της μοτοσυκλέτας. Τα 5 διαφορετικά riding
        της κατηγορίας.                                       modes (3 για δρόμο και 2 για πίστα) συνεργάζονται
          Κινητήρας                                           με traction control, wheelie control και ρυθμιζόμε-
          Για να έχει το κάτι παραπάνω σε σχέση με τη βα- νο φρένο κινητήρα που μπορούν να ρυθμιστούν ξε-
        σική έκδοση, η Aprilia έδωσε στo Factory 5 επιπλέ- χωριστά ή να απενεργοποιηθούν τελείως εάν το επι-
        ον ίππους, με αποτέλεσμα ο δικύλινδρος εν σειρά κι- θυμείς, ενώ κρατούν τις ρυθμίσεις σου ακόμη και αν

        νητήρας των 659 κυβικών να αποδίδει 100 ίππους  σβήσεις τη μοτοσυκλέτα. Το 6τάχυτο κιβώτιο διαθέ-
        στις 10.500 σ.α.λ, και 6.8 χλγμ ροπής στις 8500 σ.α.λ  τει συμπλέκτη ολίσθησης και quickshifter δύο κα-
        όπως ακριβώς και το RS 660. Με κοντύτερη τελική  τευθύνσεων, ενώ υπάρχει ακόμη και cruise control,
        μετάδοση (μικρότερο γρανάζι κατά 1 δόντι σε σχέση  αποδεικνύοντας ότι σε επίπεδο εξοπλισμού δεν έχει
        με τη βασική έκδοση) ο κινητήρας εκμεταλλεύεται τη  να ζηλέψει τίποτα από τις μεγαλύτερες κατηγορίες.
        διάταξή του με τον καλύτερο τρόπο, συνδυάζοντας        Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα









                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   533   534   535   536   537   538   539   540   541   542   543