Page 537 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 537

Aprilia Tuono 660 Factory



          Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
          Όπως και η βασική έκδοση έτσι και το Factory βα-
        σίζεται στη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Aprilia η
        οποία συνδυάζει το εκλεπτυσμένο design με φου-
        τουριστικά στοιχεία, όπως ο τριπλός LED προβολέ-
        ας και τα DRL φώτα ημέρας με τα ενσωματωμένα

        φλας. Επιπλέον συναντάμε αισθητήρα φωτός που
        ενεργοποιεί αυτόματα τη μεσαία σκάλα των φώτων,
        καθώς και λειτουργία “bending lights” ώστε να φω-     H TFT οθόνη -γνωστή από τα μεγαλύτερα μοντέλα
        τίζεται η εσωτερική πλευρά της στροφής όταν η μο- της Aprilia- είναι ευανάγνωστη και παρέχει
        τοσυκλέτα βρίσκεται υπό κλίση.                        πληθώρα πληροφοριών με ένα εύκολο στη χρήση
          Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα τα μπερδέψεις με-     μενού.
        ταξύ τους, αφού το κατάμαυρο χρώμα του Factory

        με τις κόκκινες λεπτομέρειες το κάνει να διαφέρει
        αισθητά, δείχνοντας τις προθέσεις του με πιο άγριο
        τρόπο.
          Το μπροστινό φέρινγκ (με ενσωματωμένα φτερά-
        κια), γνωστό πλέον για τις αεροδυναμικές του ιδιό-
        τητες, αλλά και για την προστασία που παρέχει στον
        αναβάτη,  είναι  το  χαρακτηριστικό  στην  εμφάνιση

        του Tuono 660 Factory όπως και οι μαζεμένες δια- Το φέρινγκ 2 επιπέδων σε συνδυασμό με τη
        στάσεις που θυμίζουν μικρότερη κατηγορία. Στο πί-     μικρή ζελατίνα παρέχει προστασία στον αναβάτη,
        σω μέρος τo μονόσελο κάλυμμα τονίζει ακόμη πε-        εκτρέποντας παράλληλα τον ζεστό αέρα από τον
                                                              κινητήρα.
        ρισσότερο τα αγωνιστικά γονίδια της μοτοσυκλέτας,
        τα οποία ούτως ή άλλως είναι εμφανή από την αιχ-
        μηρή της σχεδίαση, όπως σε κάθε σπορ μοντέλο
        της ιταλικής εταιρίας. Σε αντίστοιχα επίπεδα με τη
        βασική έκδοση βρίσκεται και η ποιότητα κατασκευ-
        ής. Το τελικό φινίρισμα καλύπτει με το παραπάνω
        τα στάνταρ της κατηγορίας τόσο στα μηχανικά όσο
        και στα πλαστικά μέρη, αν και θα προτιμούσαμε τα      Ευρύχωρη και άνετη η σέλα για τα δεδομένα της

        πλαίσιο-ψαλίδι να παρέμεναν άβαφα όπως στα με- κατηγορίας. Το μονόσελο κάλυμμα κάνει ακόμη
        γαλύτερα μοντέλα της Aprilia.                         πιο επιθετικό το πίσω μέρος και διατίθεται στον
          Άνεση – Εργονομία                                   βασικό εξοπλισμό του Factory όπως και η σέλα του
                                                              συνεπιβάτη.
          Το  μικρό  Tuono  συνδυάζει  με  εξαιρετικό  τρόπο
        την  επιθετική  θέση  οδήγησης  με  την  άνεση  στην  δύ σε ύψος που δεν ταλαιπωρεί του καρπούς και σε
        καθημερινή μετακίνηση και αυτό είναι χαρακτηρι- συνδυασμό με την ευρύχωρη-αρκετά μαλακή σέλα
        στικό και στην έκδοση Factory. Το τιμόνι είναι φαρ- (βρίσκεται σε ύψος 820χιλ) και με τα μαρσπιέ δημι-









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   532   533   534   535   536   537   538   539   540   541   542