Page 534 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 534
Aprilia RSV4 Factory
μέσω της οθόνης. Επιπλέον μπορείς να βρεις πλη- απαραίτητη για τις προδιαγραφές Euro 5 και μπορεί
ροφορίες σχετικά με τη διαδρομή που ακολούθη- να μην εντυπωσιάζει όπως η Akrapovic της προη-
σες αλλά και τηλεμετρία, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο για γούμενης γενιάς, όμως δεν αλλοίωσε ούτε την εμ-
να βελτιώσεις το γυρολόγιό σου στην πίστα. φάνιση αλλά ούτε και τον ήχο της μοτοσυκλέτας.
Κινητήρας Σημαντικές βελτιώσεις είχαμε και στα ηλεκτρο-
Από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε η RSV4 νικά, καθώς συναντάμε τη νέα μονάδα ECU 11MP
είχε ξεχωρίσει χάρη στον V4 κινητήρα 65ο με το κι- της Magnetti Marelli η οποία μπορεί να διαχειριστεί
βώτιο τύπου κασέτας ο οποίος εξελίσσεται διαρκώς πιο περίπλοκους αλγόριθμους, είναι 4 φορές γρη-
ώστε να συνεχίσει να εντυπωσιάζει παρά τις αυστη- γορότερη και συνεργάζεται με το ηλεκτρονικό γκάζι
ρές προδιαγραφές ρύπων. Πλέον ο κυβισμός του ride by wire αλλά και με την ανανεωμένη πλατφόρ-
αυξήθηκε κατά 22 κυβικά σε σχέση με την προη- μα ηλεκτρονικών βοηθημάτων APRC.
γούμενη γενιά αγγίζοντας τα 1.099 κ.εκ όχι μόνο Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
στη Factory αλλά και στη βασική έκδοση. Η διάμε- Η Aprilia ξέρει να κατασκευάζει πλαίσια. Ό,τι άλ-
τρος των εμβόλων παρέμεινε στα 81χιλ, αυξήθηκε λο και να πει κανείς για το αλουμινένιο πλαίσιο της
όμως η διαδρομή (53.3χιλ αντί 52.3χιλ) με αποτέλε- RSV4 είναι λίγο, αφού η αρχική του σχεδίαση ήταν
σμα οι 217 ίπποι να συνοδεύονται από πιο γεμάτη τόσο μελετημένη που φρόντισε ώστε να αποσπά μό-
απόδοση με μεγαλύτερα νούμερα ροπής (125Νm νο θετικά σχόλια σε κάθε γενιά της μοτοσυκλέτας.
στις 10.500σ.α.λ αντί 122Νm στις 11.000σ.α.λ) και Έτσι το εργοστάσιο από το Noale αποφάσισε να επι-
φυσικά με τον γνωστό V4 ήχο που συγκρίνεται μό- κεντρωθεί περισσότερο στο ψαλίδι και αυτό φαίνε-
νο με μοτοσυκλέτες Moto GP. Η νέα εξάτμιση ήταν ται με την πρώτη ματιά, καθώς η ενίσχυση στην κά-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα