Page 534 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 534

Aprilia RSV4 Factory








































        μέσω της οθόνης. Επιπλέον μπορείς να βρεις πλη- απαραίτητη για τις προδιαγραφές Euro 5 και μπορεί
        ροφορίες σχετικά με τη διαδρομή που ακολούθη- να μην εντυπωσιάζει όπως η Akrapovic της προη-

        σες αλλά και τηλεμετρία, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο για  γούμενης γενιάς, όμως δεν αλλοίωσε ούτε την εμ-
        να βελτιώσεις το γυρολόγιό σου στην πίστα.            φάνιση αλλά ούτε και τον ήχο της μοτοσυκλέτας.
          Κινητήρας                                            Σημαντικές  βελτιώσεις  είχαμε  και  στα  ηλεκτρο-
          Από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε η RSV4  νικά, καθώς συναντάμε τη νέα μονάδα ECU 11MP

        είχε ξεχωρίσει χάρη στον V4 κινητήρα 65ο με το κι- της Magnetti Marelli η οποία μπορεί να διαχειριστεί
        βώτιο τύπου κασέτας ο οποίος εξελίσσεται διαρκώς  πιο περίπλοκους αλγόριθμους, είναι 4 φορές γρη-
        ώστε να συνεχίσει να εντυπωσιάζει παρά τις αυστη- γορότερη και συνεργάζεται με το ηλεκτρονικό γκάζι
        ρές προδιαγραφές ρύπων. Πλέον ο κυβισμός του  ride by wire αλλά και με την ανανεωμένη πλατφόρ-
        αυξήθηκε κατά 22 κυβικά σε σχέση με την προη- μα ηλεκτρονικών βοηθημάτων APRC.
        γούμενη γενιά αγγίζοντας τα 1.099 κ.εκ όχι μόνο        Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
        στη Factory αλλά και στη βασική έκδοση. Η διάμε-       Η Aprilia ξέρει να κατασκευάζει πλαίσια. Ό,τι άλ-
        τρος των εμβόλων παρέμεινε στα 81χιλ, αυξήθηκε  λο και να πει κανείς για το αλουμινένιο πλαίσιο της

        όμως η διαδρομή (53.3χιλ αντί 52.3χιλ) με αποτέλε- RSV4 είναι λίγο, αφού η αρχική του σχεδίαση ήταν
        σμα οι 217 ίπποι να συνοδεύονται από πιο γεμάτη  τόσο μελετημένη που φρόντισε ώστε να αποσπά μό-
        απόδοση με μεγαλύτερα νούμερα ροπής (125Νm  νο θετικά σχόλια σε κάθε γενιά της μοτοσυκλέτας.
        στις 10.500σ.α.λ αντί 122Νm στις 11.000σ.α.λ) και  Έτσι το εργοστάσιο από το Noale αποφάσισε να επι-
        φυσικά με τον γνωστό V4 ήχο που συγκρίνεται μό- κεντρωθεί περισσότερο στο ψαλίδι και αυτό φαίνε-
        νο με μοτοσυκλέτες Moto GP. Η νέα εξάτμιση ήταν  ται με την πρώτη ματιά, καθώς η ενίσχυση στην κά-









                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   529   530   531   532   533   534   535   536   537   538   539