Page 531 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 531
SUNRA Rainbow
Rainbow επιβεβαιώνεται και από το γεγονός ότι το ΤΕΧΝΙΚΑ
ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο έχει περάσει από τεστ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
αντοχής 300.000 κραδασμών με φορτίο 200 κιλών,
που σημαίνει ότι μπορεί να αντέξει πολύ μεγαλύ- Τύπος Ηλεκτροκινητήρας 1000W
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
Δ.Α.
τερη καταπόνηση, από αυτή που θα αντιμετωπίσει Κινητήρας Τροφοδοσία Δ.Α.
σε πραγματικές συνθήκες. Στα υπόλοιπα περιφε- Μπαταρία 60V 20Ah λιθίου (αποσπώμενη)
87
Αυτονομία (χλμ.)
ρειακά δεν έχουμε αλλαγές καθώς τόσο οι αναρτή- Χρόνος φόρτισης 4 ώρες
σεις, με το συμβατικό πιρούνι εμπρός και τα διπλά Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 25
ενισχυμένα αμορτισέρ πίσω, όσο και τα φρένα με Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
το υδραυλικό δισκόφρενο εμπρός και το ταμπού- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι
Διαδρομή (χλστ.)
Δ.Α.
ρο πίσω, μπορούν να διαχειριστούν με ευκολία, πο- Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Διπλά αμορτισέρ
λύ υψηλότερες ταχύτητες. Οι τροχοί του είναι 12 Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α.
Δίσκος
ιντσών με ελαστικά διάστασης 65/95-12, ενώ ζυγί- Φρένα Ε (χλστ.) Ταμπούρο
Φρένα Π (χλστ.)
ζει μόλις 49, όντας από τα ελαφρύτερα της κατηγο-
ρίας. Ελαστικά Ελαστικό Ε 65/95-12’’
Ελαστικό Π
65/95-12’’
Στο δρόμο
Οι μαζεμένες διαστάσεις του scooterείναι αντι-
στρόφως ανάλογες της ευρυχωρίας που προσφέ-
ρει με τα μαρσπιέ να είναι σε ιδανική θέση, ενώ η
απουσία βαλίτσας σου επιτρέπει να καθίσεις όσο
εμπρός ή όσο πίσω θέλεις, οπότε ακόμα και μεγά-
λου αναστήματος αναβάτες θα βολευτούν. Χάρη
στο ασύρματο κλειδί, δεν χρειάζεται να ψάχνεις για
τον κεντρικό διακόπτη, ενώ ο διακόπτης on – off εί-
ναι φωτιζόμενος, κάτι πολύ πρακτικό το βράδυ. Πα-
τάς το κουμπί με την ένδειξη “P” και μόλις ανάψει
το “READY” στην οθόνη είσαι έτοιμος να ξεκινή- Δίσκος εμπρός και ταμπούρο πίσω.
σεις. Το μικρό βάρος σε συνδυασμό με την ισχύ του
ηλεκτροκινητήρα και τον τρόπο που αυτή αποδίδε-
ται κάνει τα χιλιόμετρα να ανεβαίνουν γρήγορα και
σύντομα η ένδειξη των 25 εμφανίζεται στο ψηφιακό
κοντέρ. Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι τα χιλιό-
μετρα αυτά διατηρούνται αμείωτα και σε δρόμο με
ανηφορική κλίση.
Το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού κάνει εύκολο το
παρκάρισμα και το πέρασμα από στενά σημεία, ενώ
πόντους στην ευελιξία δίνουν και οι 12άρηδες τρο- στά είναι προοδευτικό καθώς, δεν υπάρχει ABS ή
χοί. Οι αναρτήσεις απορροφούν αποτελεσματικά CBS, ενώ το πίσω έχει πιο άμεσο δάγκωμα. Να ανα-
τις ήπιες ανωμαλίες που μπορεί να συναντήσεις σε φέρουμε ότι πληροί την διεθνή προδιαγραφή αδια-
πλατείες, ποδηλατόδρομους, εξωτερικούς επαγ- βροχοποίησης 300mm, οπότε θα έχεις το κεφάλι
γελματικούς χώρους κ.α, που είναι και το βασικό σου ήσυχο κατά το πλύσιμο ή σε περίπτωση ξαφνι-
πεδίο χρήσης του Rainbow. Το εμπρός φρένο σω- κής μπόρας.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα