Page 535 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 535

Aprilia RSV4 Factory


        τω πλευρά θυμίζει ακόμη περισσότερο αγωνιστικές          ΤΕΧΝΙΚΑ
        κατασκευές όπως η RSV4 FW. Πλέον τα συγκολλη-            ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        μένα τμήματα είναι τρία αντί για επτά, κάτι που βελ-
        τιώνει την στρεπτική ακαμψία κατά 30% στο σημείο         Τύπος                 4Τ, V4 65 μοιρών, Υ/Ψ
                                                                                                        1099
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
        του άξονα καθώς και την πρόσφυση του πίσω τρο-          Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   81 Χ 53,3
        χού, ενώ όντας ελαφρύτερο κατά 600γρ. συμβάλ-            Συμπίεση (:1)                           13.6

        λει ώστε το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας να           Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)           217/13.000
        μην ξεπερνά τα 202 κιλά με πλήρη υγρά. Επιπλέον          Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)              12,5/10.500
        μπορείς να ρυθμίζεις σε μεγαλύτερο εύρος τη θέση         Τροφοδοσία                     Ηλ.Ψεκασμός
                                                                                                         17,9
                                                                 Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
        του πίσω τροχού, κάτι που σε συνδυασμό με τις μο-
        ναδικές δυνατότητες παραμετροποίησης του πλαι-           Τύπος                Αλουμινένιο δύο δοκών
                                                                 Αν. Ε / Ρυθμίσεις
                                                                                               Ανεστραμμένο
        σίου όσον αφορά την θέση του κινητήρα, το offset                             πιρούνι 43χιλ, Π, ΑΕ, ΑΣ
        και την γωνία κάστερ, σου επιτρέπει να φέρεις τη        Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)    125
                                                                 Αν. Π / Ρυθμίσεις  Μονό αμορτισέρ Π, ΑΣ, ΑΕ
        μοτοσυκλέτα ακριβώς στα μέτρα σου ανάλογα την            Διαδρομή (χλστ.)                        115

        οδήγησή σου.                                             Φρένα Ε (χλστ.)             2Δ/330, 4Ε, ABS
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
                                                                                              Δ/220, 2Ε, ABS
          Οδηγώντας                                              Ελαστικό Ε                       120/70-17’’
          Τα  χαμόγελα  είναι  δύσκολο  να  κρυφτούν  κάθε      Ελαστικά    Ελαστικό Π            200/55-17’’
        φορά που παραλαμβάνουμε τη νέα γενιά της RSV4
        για δοκιμή, ακόμη και αν απλώς την κοιτάμε στο           Μήκος (χλστ.)                          2055
        φορτηγό περιμένοντας μαζί της μέχρι να φτάσου-          Διαστάσεις  Πλάτος (χλστ.)               735
        με στην πίστα των Σερρών. Βέβαια τέτοιες στιγμές         Μεταξόνιο (χλστ.)                      1439
                                                                                                         845
                                                                 ΄Ύψος σέλας (χλστ.)
        η ανυπομονησία δεν αργεί να κάνει την εμφάνισή           Βάρος πλήρες (κιλά)                     202
        της, αφού αν έχεις οδηγήσει την προηγούμενη γε-
        νιά, αναρωτιέσαι συνεχώς πόσο καλύτερη μπορεί  ντας πως τα αεροδυναμικά φτερά δεν είναι απλώς

        να γίνει, μέχρι να την βάλεις μπροστά και να αδειά- μια μόδα αλλά μια καινοτομία που μαζί με το wheelie
        σει από κάθε σκέψη το μυαλό σου… Ο ήχος του V4  control κρατούν τον μπροστινό τροχό στην άσφαλτο
        σου φτιάχνει τη διάθεση με τη χροιά του και σε βά- χωρίς να χάνεις πολύτιμο χρόνο. Όταν φρενάρεις για
        ζει αμέσως στη διαδικασία να φορέσεις τη φόρμα  την πρώτη στροφή έχεις σύμμαχό σου τα φρένα της
        για να ξεχυθείς στην πίστα. Αρχικά ο μικρός όγκος  Brembo τα οποία δεν είναι μόνο δυνατά αλλά έχουν
        που βλέπεις μπροστά σου και ο ανάλαφρος τρόπος  και σωστή αίσθηση για να τα κρατάς μέχρι την κορυ-
        που αλλάζει κατεύθυνση στα εσάκια σε εντυπωσι- φή. Εκεί η RSV4 διαγράφει με απόλυτη ακρίβεια την
        άζουν, αφού εκεί η RSV4 θυμίζει μοτοσυκλέτα μι- τροχιά που έχεις επιλέξει δίνοντάς σου ακριβή πλη-

        κρότερης κατηγορίας. Αυτό που σίγουρα δεν θυ- ροφόρηση, ενώ ακόμη και οι μικροδιορθώσεις είναι
        μίζει μικρότερη κατηγορία είναι το γκάζι της, καθώς  καλοδεχούμενες χωρίς κουνήματα και άβολες κατα-
        στην ευθεία των Σερρών τα 217 άλογα δεν δυσκο- στάσεις… Δεν έχει καμία σημασία πόση φόρα κουβα-
        λεύτηκαν να στείλουν το κοντέρ στα 280χλμ/ώρα. Η  λάς ή αν έχεις μεγάλη κλίση. Οι δυνατότητές της εί-
        σταθερότητα βέβαια σε αυτές τις ταχύτητες αλλά και  ναι πραγματικά απεριόριστες και για να τη φέρεις στα
        στην  επιτάχυνση  είναι  υποδειγματική,  αποδεικνύο- όριά της θα πρέπει να είσαι πολύ προπονημένος.









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   530   531   532   533   534   535   536   537   538   539   540