Page 539 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 539

Aprilia Tuono 660 Factory


          Το αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών δεν χρειαζό-          ΤΕΧΝΙΚΑ
        ταν καμία αλλαγή, σχεδιάστηκε άλλωστε με γνώμο-          ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        να την ευελιξία αλλά και το ελάχιστο βάρος, αφού
        η μοτοσυκλέτα ζυγίζει μόλις 181 κιλά σε κατάστα-         Τύπος                            2Κ, 4T, Υ/Ψ
                                                                                                         659
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
        ση λειτουργίας. Δύο κιλά λιγότερα από τη βασική έκ-     Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   81X63,93
        δοση και αν αναρωτιέσαι από πού προήλθε η δίαι-          Συμπίεση (:1)                           13,5

        τα, η απάντηση βρίσκεται στη νέα μπαταρία λιθίου.        Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)           100/10.500
        Ο κινητήρας χρησιμοποιείται ως ενεργό μέλος δημι-        Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                6,83/8.500
        ουργώντας ένα άκαμπτο σύνολο, ενώ πάνω σε αυ-            Τροφοδοσία                         Ψεκασμός
                                                                 Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
                                                                                                          15
        τόν εδράζεται και το ασύμμετρο ψαλίδι αλουμινίου.
        Το τελευταίο δεν φιλοξενεί αμορτισέρ της KYB όπως        Τύπος                Αλουμινένιο δύο δοκών
                                                                 Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις   Ανεστ πιρούνι 41
        το απλό Tuono και το RS 660 αφού αυτή τη φορά η                                          χλστ. ΑΕ,ΠΕ
        λύση έρχεται από την Sachs με ένα πλήρως ρυθμι-         Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)    110
                                                                 Αν. Π / Ρυθμίσεις    Μονό αμορτισέρ, AE, ΠΕ
        ζόμενο αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο αερίου.             Διαδρομή (χλστ.)                        130

          Οδηγώντας                                              Φρένα Ε (χλστ.)   2Δ, 320χλστ., δαγκάνες 4Ε
                                                                                     Δ, 220 χλστ., δαγκάνα 2Ε
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
          Παρότι οι εκδόσεις Factory είναι συνυφασμένες με       Ελαστικό Ε                       120/70-17’’
        την πίστα, ο χαρακτήρας της μοτοσυκλέτας δεν έχει       Ελαστικά    Ελαστικό Π            180/55-17’’
        αλλάξει σε σχέση με τη βασική έκδοση, πράγμα που
        σημαίνει ότι μπορεί με άνεση να εκτελεί ακόμη και        Μήκος (χλστ.)                          1995
        χρέη  commuter.  Η  ευελιξία,  οι  μικρές  διαστάσεις,   Διαστάσεις  Πλάτος (χλστ.)              805
        αλλά και το εντυπωσιακά μεγάλο κόψιμο τιμονιού εί-       Μεταξόνιο (χλστ.)                      1370
                                                                                                         820
                                                                 ΄Ύψος σέλας (χλστ.)
        ναι πολύτιμοι σύμμαχοι στο αστικό περιβάλλον, όπου       Βάρος (κιλά πλήρες)                     183
        το Tuono κινείται με χάρη μικρότερης μοτοσυκλέτας.
        Ο κινητήρας είναι πρόθυμος ανά πάσα στιγμή, αφού  κατανάλωσης, με τη μέση τιμή σπάνια να ξεπερνά τα

        μόνο κάτω από τις 2.500 σ.α.λ θα νιώσεις κάποια  6λίτρα/100χλμ.
        σκορτσαρίσματα που σε προτρέπουν να ανοίξεις λί-       Με το Factory θα ταξιδέψεις ακόμη και  στην εθνι-
        γο παραπάνω το γκάζι, του οποίου η απόκριση είναι  κή διαπιστώνοντας ότι το μικρό ζελατινάκι κάνει δου-
        άμεση αλλά ταυτόχρονα γλυκιά όπως σε κάθε μοντέ- λειά όταν σκύψεις λίγο παραπάνω, ενώ ακόμη και σε
        λο της Aprilia. Ανεβάζοντας στροφές απολαμβάνεις  πολύωρη διαδρομή δεν θα ¨πιάνεσαι¨ στους καρ-
        τον ήχο που θυμίζει V2 αλλά και τη δυνατή επιτά- πούς όπως συμβαίνει όταν οδηγείς μοτοσυκλέτες με
        χυνση (γίνεται εντονότερη μετά τις 7.000 σ.α.λ) μέχρι  κλιπ ον. Φυσικά, εκεί που πραγματικά θα το ευχα-
        το κοντέρ να αγγίξει τα 230χλμ/ώρα της τελικής του,  ριστηθείς είναι σε δρόμο με στροφές. Δεν έχει κα-

        αποδεικνύοντας ότι οι 100 ίπποι παρότι δεν το κατα- μία σημασία αν η διαδρομή είναι ¨σφιχτή¨ ή περι-
        τάσσουν στο γρηγορότερο της κατηγορίας φτάνουν  λαμβάνει ανοικτές καμπές με πολλά χιλιόμετρα. Οι
        και περισσεύουν για να διασκεδάσεις. Και διασκέδα- αλλαγές κατεύθυνσης γίνονται με τη σκέψη, ενώ
        ση δε σημαίνει απαραίτητα πονοκέφαλος στο βενζι- σε μεγάλες κλίσεις παραμένει σταθερό εμπνέοντας
        νάδικο, αφού όπως και η βασική έκδοση έτσι και το  εμπιστοσύνη κάθε στιγμή, με τα ελαστικά της Pirelli
        Factory διατηρεί σε χαμηλά επίπεδα τα νούμερα της  να παρέχουν την απαραίτητη πρόσφυση.









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   534   535   536   537   538   539   540   541   542   543   544