Page 539 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 539
Aprilia Tuono 660 Factory
Το αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών δεν χρειαζό- ΤΕΧΝΙΚΑ
ταν καμία αλλαγή, σχεδιάστηκε άλλωστε με γνώμο- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
να την ευελιξία αλλά και το ελάχιστο βάρος, αφού
η μοτοσυκλέτα ζυγίζει μόλις 181 κιλά σε κατάστα- Τύπος 2Κ, 4T, Υ/Ψ
659
Κυβισμός (κ.εκ.)
ση λειτουργίας. Δύο κιλά λιγότερα από τη βασική έκ- Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 81X63,93
δοση και αν αναρωτιέσαι από πού προήλθε η δίαι- Συμπίεση (:1) 13,5
τα, η απάντηση βρίσκεται στη νέα μπαταρία λιθίου. Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 100/10.500
Ο κινητήρας χρησιμοποιείται ως ενεργό μέλος δημι- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 6,83/8.500
ουργώντας ένα άκαμπτο σύνολο, ενώ πάνω σε αυ- Τροφοδοσία Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
15
τόν εδράζεται και το ασύμμετρο ψαλίδι αλουμινίου.
Το τελευταίο δεν φιλοξενεί αμορτισέρ της KYB όπως Τύπος Αλουμινένιο δύο δοκών
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστ πιρούνι 41
το απλό Tuono και το RS 660 αφού αυτή τη φορά η χλστ. ΑΕ,ΠΕ
λύση έρχεται από την Sachs με ένα πλήρως ρυθμι- Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) 110
Αν. Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ, AE, ΠΕ
ζόμενο αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο αερίου. Διαδρομή (χλστ.) 130
Οδηγώντας Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ, 320χλστ., δαγκάνες 4Ε
Δ, 220 χλστ., δαγκάνα 2Ε
Φρένα Π (χλστ.)
Παρότι οι εκδόσεις Factory είναι συνυφασμένες με Ελαστικό Ε 120/70-17’’
την πίστα, ο χαρακτήρας της μοτοσυκλέτας δεν έχει Ελαστικά Ελαστικό Π 180/55-17’’
αλλάξει σε σχέση με τη βασική έκδοση, πράγμα που
σημαίνει ότι μπορεί με άνεση να εκτελεί ακόμη και Μήκος (χλστ.) 1995
χρέη commuter. Η ευελιξία, οι μικρές διαστάσεις, Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 805
αλλά και το εντυπωσιακά μεγάλο κόψιμο τιμονιού εί- Μεταξόνιο (χλστ.) 1370
820
΄Ύψος σέλας (χλστ.)
ναι πολύτιμοι σύμμαχοι στο αστικό περιβάλλον, όπου Βάρος (κιλά πλήρες) 183
το Tuono κινείται με χάρη μικρότερης μοτοσυκλέτας.
Ο κινητήρας είναι πρόθυμος ανά πάσα στιγμή, αφού κατανάλωσης, με τη μέση τιμή σπάνια να ξεπερνά τα
μόνο κάτω από τις 2.500 σ.α.λ θα νιώσεις κάποια 6λίτρα/100χλμ.
σκορτσαρίσματα που σε προτρέπουν να ανοίξεις λί- Με το Factory θα ταξιδέψεις ακόμη και στην εθνι-
γο παραπάνω το γκάζι, του οποίου η απόκριση είναι κή διαπιστώνοντας ότι το μικρό ζελατινάκι κάνει δου-
άμεση αλλά ταυτόχρονα γλυκιά όπως σε κάθε μοντέ- λειά όταν σκύψεις λίγο παραπάνω, ενώ ακόμη και σε
λο της Aprilia. Ανεβάζοντας στροφές απολαμβάνεις πολύωρη διαδρομή δεν θα ¨πιάνεσαι¨ στους καρ-
τον ήχο που θυμίζει V2 αλλά και τη δυνατή επιτά- πούς όπως συμβαίνει όταν οδηγείς μοτοσυκλέτες με
χυνση (γίνεται εντονότερη μετά τις 7.000 σ.α.λ) μέχρι κλιπ ον. Φυσικά, εκεί που πραγματικά θα το ευχα-
το κοντέρ να αγγίξει τα 230χλμ/ώρα της τελικής του, ριστηθείς είναι σε δρόμο με στροφές. Δεν έχει κα-
αποδεικνύοντας ότι οι 100 ίπποι παρότι δεν το κατα- μία σημασία αν η διαδρομή είναι ¨σφιχτή¨ ή περι-
τάσσουν στο γρηγορότερο της κατηγορίας φτάνουν λαμβάνει ανοικτές καμπές με πολλά χιλιόμετρα. Οι
και περισσεύουν για να διασκεδάσεις. Και διασκέδα- αλλαγές κατεύθυνσης γίνονται με τη σκέψη, ενώ
ση δε σημαίνει απαραίτητα πονοκέφαλος στο βενζι- σε μεγάλες κλίσεις παραμένει σταθερό εμπνέοντας
νάδικο, αφού όπως και η βασική έκδοση έτσι και το εμπιστοσύνη κάθε στιγμή, με τα ελαστικά της Pirelli
Factory διατηρεί σε χαμηλά επίπεδα τα νούμερα της να παρέχουν την απαραίτητη πρόσφυση.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα