Page 543 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 543
Aprilia Tuono 1100 V4/ Factory
σιακό στην όψη που θυμίζει ακόμη περισσότερο αγω- ΤΕΧΝΙΚΑ
νιστικές κατασκευές, με την ενίσχυσή του να βρίσκε- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
ται πλέον στην κάτω πλευρά. Με αυτό τον τρόπο τα
συγκολλημένα τμήματα είναι τρία αντί για επτά, κάτι Τύπος 4Τ, V4 65 μοιρών, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.077
που βελτιώνει την στρεπτική ακαμψία κατά 48% στο Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 81 Χ 52,3
σημείο του άξονα καθώς και την πρόσφυση του πίσω Συμπίεση (:1) 13,1
τροχού. Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 175/11.350
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
12,3/9.000
Οδηγώντας Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
Εάν έχεις οδηγήσει τις προηγούμενες γενιές Tuono Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 17,9
είσαι προϊδεασμένος θετικά πριν ακόμα ανέβεις στη Κατανάλωση λίτρα/100χλμ 7,7
σέλα της μοτοσυκλέτας και η νέα εμφάνιση αυξά- Τύπος Αλουμινένιο δύο δοκών
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμ. πιρούνι
νει περισσότερο τις υψηλές σου προσδοκίες. Η πρώ- Sahcs / Ohlins NIX
τη επαφή έγινε με τη βασική έκδοση που μπορεί να Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) 117 /120
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ
μην εντυπωσιάζει με αγωνιστικά χρώματα, σε εκπλήσ- Διαδρομή (χλστ.) Sachs / Ohlins TTX
129 / 130
σει όμως ευχάριστα όταν συνειδητοποιείς ότι μπορείς Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/330, 4Ε, ABS
να κυκλοφορείς σχετικά άνετα με ένα Tuono ακόμη Φρένα Π (χλστ.) Δ/220, 2Ε, ABS
και στην κίνηση της πόλης. Αυτή η μικρή διαφορά στο Ελαστικά Ελαστικό Ε 120/70-17’’
ύψος του τιμονιού κάνει δουλειά και το καταλαβαίνεις Ελαστικό Π 190/55-17’’ (200/55-17 Factory)
καλύτερα στην πολύωρη χρήση, ενώ χάρη στο πιο μα- Μήκος (χλστ.) 2070
λακό σετάρισμα των αναρτήσεων οι κακοτεχνίες των Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 810
δρόμων φιλτράρονται, με αποτέλεσμα να θες να περ- Μεταξόνιο (χλστ.) 1.450
΄Ύψος σέλας (χλστ.)
825
νάς όλη μέρα μαζί του. Βέβαια παρότι η στενή σι- Βάρος στεγνό (κιλά) 185
λουέτα του επιτρέπει να κινείται με ευκολία ανάμε-
σα στα αυτοκίνητα το Tuono δεν φτιάχτηκε για αυτό. κοί της Aprillia στη διαχείριση των 175 ίππων, καθώς
Ο V4 κινητήρας μπορεί να είναι ελαστικός, δεν συ- έρχονται όσο άμεσα εσύ επιθυμείς χωρίς απότομα
μπαθεί όμως ιδιαίτερα τις πολύ χαμηλές στροφές και ξεσπάσματα. Η ροπή είναι πανταχού παρούσα κάνο-
το τιμόνι συνεχίζει να μην κόβει καθόλου, οπότε δεν ντας τις σούζες με 3η και 4η παιχνίδι, ενώ ο ήχος
χρειάζεσαι και πολύ για να καταλάβεις ότι μια σπορ σε κάνει να απορείς αν η ιταλική εταιρία ¨λάδωσε¨
μοτοσυκλέτα 1100 κυβικών με μέση κατανάλωση για να περάσει τις προδιαγραφές Euro 5. Πραγματι-
κοντά στα 8λτ/100χλμ δεν κατασκευάστηκε για κα- κά είναι απόλαυση να ακούς τη χαρακτηριστική βρα-
θημερινό commuting και για καφετέριες, ειδικά στην χνάδα του V4, τόσο όταν γουργουρίζει στο ρελαντί
έκδοση Factory… όσο και στα κόκκινα, την ώρα που το κοντέρ ανεβαί-
Όταν λοιπόν βγεις από την πυκνή κίνηση θα αρχί- νει ακατάπαυστα μέχρι τα 270+ χλμ/ώρα τελικής. Σε
σεις να καταλαβαίνεις ακόμη περισσότερο τις αρε- ταχύτητες πάνω από τα 150χλμ/ώρα και στον αυτοκι-
τές του, οι οποίες πραγματικά δεν σταματούν να ξε- νητόδρομο φαίνεται η χρησιμότητα της ψηλότερης ζε-
διπλώνονται μπροστά σου. Ανοίγοντας το γκάζι, η λατίνας δίνοντας πιο τουριστικό χαρακτήρα στη βασι-
γλυκιά απόκριση στο δεξί γκριπ μαρτυρά για ακό- κή έκδοση, όμως όταν θες να κυνηγάς την τελική θα
μη μια φορά τη δουλειά που έχουν κάνει οι μηχανι- προτιμήσεις το Factory.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα