Page 543 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 543

Aprilia Tuono 1100 V4/ Factory


        σιακό στην όψη που θυμίζει ακόμη περισσότερο αγω-        ΤΕΧΝΙΚΑ
        νιστικές κατασκευές, με την ενίσχυσή του να βρίσκε-      ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        ται πλέον στην κάτω πλευρά. Με αυτό τον τρόπο τα
        συγκολλημένα τμήματα είναι τρία αντί για επτά, κάτι      Τύπος                 4Τ, V4 65 μοιρών, Υ/Ψ
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
                                                                                                       1.077
        που βελτιώνει την στρεπτική ακαμψία κατά 48% στο        Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   81 Χ 52,3
        σημείο του άξονα καθώς και την πρόσφυση του πίσω         Συμπίεση (:1)                           13,1

        τροχού.                                                  Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)           175/11.350
                                                                 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
                                                                                                  12,3/9.000
          Οδηγώντας                                              Τροφοδοσία                     Ηλ.Ψεκασμός
          Εάν έχεις οδηγήσει τις προηγούμενες γενιές Tuono       Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)         17,9
        είσαι προϊδεασμένος θετικά πριν ακόμα ανέβεις στη        Κατανάλωση λίτρα/100χλμ                  7,7
        σέλα  της  μοτοσυκλέτας  και  η  νέα  εμφάνιση  αυξά-    Τύπος                Αλουμινένιο δύο δοκών
                                                                 Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις   Ανεστραμ. πιρούνι
        νει περισσότερο τις υψηλές σου προσδοκίες. Η πρώ-                                  Sahcs / Ohlins NIX
        τη επαφή έγινε με τη βασική έκδοση που μπορεί να        Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)    117 /120
                                                                 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις   Μονό αμορτισέρ
        μην εντυπωσιάζει με αγωνιστικά χρώματα, σε εκπλήσ-         Διαδρομή (χλστ.)       Sachs / Ohlins TTX
                                                                                                   129 / 130
        σει όμως ευχάριστα όταν συνειδητοποιείς ότι μπορείς      Φρένα Ε (χλστ.)             2Δ/330, 4Ε, ABS
        να κυκλοφορείς σχετικά άνετα με ένα Tuono ακόμη          Φρένα Π (χλστ.)              Δ/220, 2Ε, ABS
        και στην κίνηση της πόλης. Αυτή η μικρή διαφορά στο     Ελαστικά    Ελαστικό Ε            120/70-17’’
        ύψος του τιμονιού κάνει δουλειά και το καταλαβαίνεις     Ελαστικό Π  190/55-17’’ (200/55-17 Factory)
        καλύτερα στην πολύωρη χρήση, ενώ χάρη στο πιο μα-        Μήκος (χλστ.)                          2070
        λακό σετάρισμα των αναρτήσεων οι κακοτεχνίες των        Διαστάσεις  Πλάτος (χλστ.)               810
        δρόμων φιλτράρονται, με αποτέλεσμα να θες να περ-        Μεταξόνιο (χλστ.)                     1.450
                                                                 ΄Ύψος σέλας (χλστ.)
                                                                                                         825
        νάς όλη μέρα μαζί του. Βέβαια παρότι η στενή σι-         Βάρος στεγνό (κιλά)                     185
        λουέτα του επιτρέπει να κινείται με ευκολία ανάμε-
        σα στα αυτοκίνητα το Tuono δεν φτιάχτηκε για αυτό.  κοί της Aprillia στη διαχείριση των 175 ίππων, καθώς

        Ο V4 κινητήρας μπορεί να είναι ελαστικός, δεν συ- έρχονται όσο άμεσα εσύ επιθυμείς χωρίς απότομα
        μπαθεί όμως ιδιαίτερα τις πολύ χαμηλές στροφές και  ξεσπάσματα. Η ροπή είναι πανταχού παρούσα κάνο-
        το τιμόνι συνεχίζει να μην κόβει καθόλου, οπότε δεν  ντας τις σούζες με 3η και 4η παιχνίδι, ενώ ο ήχος
        χρειάζεσαι και πολύ για να καταλάβεις ότι μια σπορ  σε κάνει να απορείς αν η ιταλική εταιρία ¨λάδωσε¨
        μοτοσυκλέτα  1100  κυβικών  με  μέση  κατανάλωση  για να περάσει τις προδιαγραφές Euro 5. Πραγματι-
        κοντά στα 8λτ/100χλμ δεν κατασκευάστηκε για κα- κά είναι απόλαυση να ακούς τη χαρακτηριστική βρα-
        θημερινό commuting και για καφετέριες, ειδικά στην  χνάδα του V4, τόσο όταν γουργουρίζει στο ρελαντί

        έκδοση Factory…                                       όσο και στα κόκκινα, την ώρα που το κοντέρ ανεβαί-
          Όταν λοιπόν βγεις από την πυκνή κίνηση θα αρχί- νει ακατάπαυστα μέχρι τα 270+ χλμ/ώρα τελικής. Σε
        σεις να καταλαβαίνεις ακόμη περισσότερο τις αρε- ταχύτητες πάνω από τα 150χλμ/ώρα και στον αυτοκι-
        τές του, οι οποίες πραγματικά δεν σταματούν να ξε- νητόδρομο φαίνεται η χρησιμότητα της ψηλότερης ζε-
        διπλώνονται  μπροστά  σου.  Ανοίγοντας  το  γκάζι,  η  λατίνας δίνοντας πιο τουριστικό χαρακτήρα στη βασι-
        γλυκιά απόκριση στο δεξί γκριπ μαρτυρά για ακό- κή έκδοση, όμως όταν θες να κυνηγάς την τελική θα
        μη μια φορά τη δουλειά που έχουν κάνει οι μηχανι- προτιμήσεις το Factory.









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   538   539   540   541   542   543   544   545   546   547   548