Page 547 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 547
Aprilia RS 660 Extrema
μη εξάτμιση της SC Project και στα ανθρακονημάτινα ΤΕΧΝΙΚΑ
τμήματα η Extrema ζυγίζει 3 κιλά λιγότερα, σταματώ- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
ντας έτσι τη ζυγαριά στο εντυπωσιακό νούμερο των
180 κιλών με τη μοτοσυκλέτα σε κατάσταση λειτουρ- Τύπος 2Κ, 4T, Υ/Ψ
659
Κυβισμός (κ.εκ.)
γίας. Να θυμίσουμε ότι το αλουμινένιο πλαίσιο δύο Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 81X63,93
δοκών χρησιμοποιεί τον κινητήρα σαν ενεργό μέλος Συμπίεση (:1) 13,5
του και συνεργάζεται με αλουμινένιο ασύμμετρο ψα- Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 100/10.500
λίδι και αναρτήσεις της KYB, οι οποίες αποτελούνται Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 6,83/8.500
από ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρού- Τροφοδοσία Ψεκασμός
15
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
νι 41χιλ και ένα ρυθμιζόμενο αμορτισέρ που εδράζε-
ται χωρίς μοχλικό. Τύπος Αλουμινένιο δύο δοκών
Αν. Ε / Ρυθμίσεις Ανεστ πιρούνι 41 χλστ. ΑΕ,ΠΕ
Οδηγώντας Διαδρομή (χλστ.) 120
Αν έχεις οδηγήσει τη βασική έκδοση ξέρεις τι να πε- Αναρτήσεις - Φρένα Αν. Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ, AE, ΠΕ
130
Διαδρομή (χλστ.)
ριμένεις ανεβαίνοντας πάνω στην Extrema, καθώς οι Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ, 320χλστ., δαγκάνες 4Ε
μαζεμένες διαστάσεις από μόνες τους δεν αρκούν για Φρένα Π (χλστ.) Δ, 220 χλστ., δαγκάνα 2Ε
να καταλάβεις την ελαφριά αίσθηση που θυμίζει μο- Ελαστικό Ε 120/70-17’’
τοσυκλέτα μικρότερης κατηγορίας, ειδικά τώρα που Ελαστικά Ελαστικό Π 180/55-17’’
αφαιρέθηκαν ακόμη 3 κιλά. Με το RS660 δεν έχεις
κανένα πρόβλημα να κινηθείς στο αστικό περιβάλ- Μήκος (χλστ.) 1995
λον, αφού ούτε η θέση οδήγησης είναι κουραστική, Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 805
ούτε ο τρόπος που αποδίδει ο κινητήρας. Η δύναμη Μεταξόνιο (χλστ.) 1370
Ύψος σέλας (χλστ.)
820
έρχεται γραμμικά σε όλα τα riding modes, η απόκρι- Βάρος (κιλά πλήρες) 180
ση στο γκάζι είναι απλώς κορυφαία, όπως συνηθίζε-
ται στις μοτοσυκλέτες της Aprilia, ενώ ο ήχος από την όταν το θελήσεις (πρέπει να έχεις απενεργοποιημέ-
εξάτμιση της SC Project σου φτιάχνει τη διάθεση χω- νο το Wheelie και το traction control) αλλά και να
ρίς να γίνεται ενοχλητικός μιας και είναι εγκεκριμένη στείλει το κοντέρ πάνω από τα 240χλμ/ώρα, με τη
για τις προδιαγραφές Euro 5. Μπορεί λοιπόν να βολ- μοτοσυκλέτα να αισθάνεται πολύ άνετα σε κάθε πε-
τάρεις χαλαρά ακόμη και στην πόλη με τη μέση κατα- ρίπτωση, αφού το μικρό της πλαίσιο είναι πραγμα-
νάλωση να κυμαίνεται στα 5,8λτ/100χλμ όμως στην τικός βράχος, θυμίζοντάς σου κάτι από RSV4. Έτσι,
πραγματικότητα το μόνο που θα σκέφτεσαι είναι πότε με την Extrema δεν χάσαμε την ευκαιρία για μερι-
θα ανοίξεις το γκάζι για να ακούσεις τον δικύλινδρο κούς γύρους και στην πίστα των Μεγάρων, η οποία
να λυσσάει στα κόκκινα. Άλλωστε σε αυτό το φάσμα μπορεί να φαντάζει μικρή για τα σύγχρονα superbike
αρέσκεται να δουλεύει, χωρίς όμως να σε υποχρεώ- των 200+ ίππων είναι όμως ιδανική για το RS 660
νει να φλερτάρεις συνεχώς με τον κόφτη για να νιώ- καθώς μπορείς να το απολαύσεις στο έπακρο, με το
σεις την επιτάχυνση, όπως συμβαίνει με τα τετρακύ- γκάζι συνεχώς στο τέρμα. Και η αίσθηση ότι το ¨στύ-
λινδρα supersport. βεις¨ σου φτιάχνει πραγματικά τη διάθεση, κάτι που
Η δύναμη είναι αρκετή για να κάνει το 0-100 χλμ/ πολλές φορές μετρά περισσότερο από το απόλυτο κυ-
ώρα σε 3,8 δλ., να σηκώσει τον μπροστινό τροχό νήγι των δευτερολέπτων.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα