Page 547 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 547

Aprilia RS 660 Extrema


        μη εξάτμιση της SC Project και στα ανθρακονημάτινα       ΤΕΧΝΙΚΑ
        τμήματα η Extrema ζυγίζει 3 κιλά λιγότερα, σταματώ-      ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        ντας έτσι τη ζυγαριά στο εντυπωσιακό νούμερο των
        180 κιλών με τη μοτοσυκλέτα σε κατάσταση λειτουρ-        Τύπος                            2Κ, 4T, Υ/Ψ
                                                                                                         659
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
        γίας. Να θυμίσουμε ότι το αλουμινένιο πλαίσιο δύο       Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)    81X63,93
        δοκών χρησιμοποιεί τον κινητήρα σαν ενεργό μέλος         Συμπίεση (:1)                           13,5
        του και συνεργάζεται με αλουμινένιο ασύμμετρο ψα-        Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)           100/10.500
        λίδι και αναρτήσεις της KYB, οι οποίες  αποτελούνται     Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)               6,83/8.500
        από ένα  πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρού-          Τροφοδοσία                        Ψεκασμός
                                                                                                          15
                                                                 Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
        νι 41χιλ και ένα ρυθμιζόμενο αμορτισέρ που εδράζε-
        ται χωρίς μοχλικό.                                       Τύπος                Αλουμινένιο δύο δοκών
                                                                 Αν. Ε / Ρυθμίσεις   Ανεστ πιρούνι 41 χλστ. ΑΕ,ΠΕ
          Οδηγώντας                                              Διαδρομή (χλστ.)                        120
          Αν έχεις οδηγήσει τη βασική έκδοση ξέρεις τι να πε-   Αναρτήσεις - Φρένα   Αν. Π / Ρυθμίσεις    Μονό αμορτισέρ, AE, ΠΕ
                                                                                                         130
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
        ριμένεις ανεβαίνοντας πάνω στην Extrema, καθώς οι        Φρένα Ε (χλστ.)    2Δ, 320χλστ., δαγκάνες 4Ε
        μαζεμένες διαστάσεις από μόνες τους δεν αρκούν για       Φρένα Π (χλστ.)     Δ, 220 χλστ., δαγκάνα 2Ε
        να καταλάβεις την ελαφριά αίσθηση που θυμίζει μο-        Ελαστικό Ε                       120/70-17’’
        τοσυκλέτα μικρότερης κατηγορίας, ειδικά τώρα που        Ελαστικά    Ελαστικό Π            180/55-17’’
        αφαιρέθηκαν ακόμη 3 κιλά. Με το RS660 δεν έχεις
        κανένα  πρόβλημα  να  κινηθείς  στο  αστικό  περιβάλ-    Μήκος (χλστ.)                          1995
        λον, αφού ούτε η θέση οδήγησης είναι κουραστική,        Διαστάσεις  Πλάτος (χλστ.)               805
        ούτε ο τρόπος που αποδίδει ο κινητήρας. Η δύναμη         Μεταξόνιο (χλστ.)                      1370
                                                                 Ύψος σέλας (χλστ.)
                                                                                                         820
        έρχεται γραμμικά σε όλα τα riding modes, η απόκρι-       Βάρος (κιλά πλήρες)                     180
        ση στο γκάζι είναι απλώς κορυφαία, όπως συνηθίζε-
        ται στις μοτοσυκλέτες της Aprilia, ενώ ο ήχος από την  όταν το θελήσεις (πρέπει να έχεις απενεργοποιημέ-

        εξάτμιση της SC Project σου φτιάχνει τη διάθεση χω- νο το Wheelie και το traction control) αλλά και να
        ρίς να γίνεται ενοχλητικός μιας και είναι εγκεκριμένη  στείλει το κοντέρ πάνω από τα 240χλμ/ώρα, με τη
        για τις προδιαγραφές Euro 5. Μπορεί λοιπόν να βολ- μοτοσυκλέτα να αισθάνεται πολύ άνετα σε κάθε πε-
        τάρεις χαλαρά ακόμη και στην πόλη με τη μέση κατα- ρίπτωση, αφού το μικρό της πλαίσιο είναι πραγμα-
        νάλωση να κυμαίνεται στα 5,8λτ/100χλμ όμως στην  τικός βράχος, θυμίζοντάς σου κάτι από RSV4. Έτσι,
        πραγματικότητα το μόνο που θα σκέφτεσαι είναι πότε  με την Extrema δεν χάσαμε την ευκαιρία για μερι-
        θα ανοίξεις το γκάζι για να ακούσεις τον δικύλινδρο  κούς γύρους και στην πίστα των Μεγάρων, η οποία
        να λυσσάει στα κόκκινα. Άλλωστε σε αυτό το φάσμα  μπορεί να φαντάζει μικρή για τα σύγχρονα superbike

        αρέσκεται να δουλεύει, χωρίς όμως να σε υποχρεώ- των 200+ ίππων είναι όμως ιδανική για το RS 660
        νει να φλερτάρεις συνεχώς με τον κόφτη για να νιώ- καθώς μπορείς να το απολαύσεις στο έπακρο, με το
        σεις την επιτάχυνση, όπως συμβαίνει με τα τετρακύ- γκάζι συνεχώς στο τέρμα. Και η αίσθηση ότι το ¨στύ-
        λινδρα supersport.                                    βεις¨ σου φτιάχνει πραγματικά τη διάθεση, κάτι που
          Η δύναμη είναι αρκετή για να κάνει το 0-100 χλμ/ πολλές φορές μετρά περισσότερο από το απόλυτο κυ-
        ώρα  σε  3,8  δλ.,  να  σηκώσει  τον  μπροστινό  τροχό  νήγι των δευτερολέπτων.









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   542   543   544   545   546   547   548   549   550   551   552