Page 551 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 551

BMW F900 R


        πλισμό, υπάρχει το ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο, ημι-         ΤΕΧΝΙΚΑ
        ενεργητικό αμορτισέρ Dynamic ESA, που προσφέ-            ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        ρει 2 χάρτες συμπεριφοράς (Road και Dynamic) και
        ρύθμιση προφόρτισης με ένα πλήκτρο.                      Τύπος                         4T 2K, Υ/Ψ 8Β
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
                                                                                                         895
          Στα φρένα, το F900R φέρει 2 δίσκους 320 χιλιο-        Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   86x77
                                                                                                         13,1
        στών εμπρός, με 4πίστονες, ακτινικές δαγκάνες της        Συμπίεση (:1)                     105/8.500
                                                                 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        Brembo, ενώ στο πίσω μέρος ένας δίσκος 265 χι-           Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                 9,4/6.500
        λιοστών συνεργάζεται με μονού εμβόλου δαγκάνα,           Τροφοδοσία                        Ψεκασμός
                                                                                                          13
                                                                 Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
        και πάλι από την Brembo. Αν δεν επιλέξετε το πακέ-       Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                   5
        το Riding Modes Pro με το cornering ABS, το μοντέ-       Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)             200+
        λο φέρει το «απλό» σύστημα. Τα φρένα του F900R           Τύπος               Ατσάλινο τύπου γέφυρας
                                                                 Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  USD πιρούνι 43mm
        απέφεραν εξαιρετικά αποτελέσματα στις μετρήσεις:         Διαδρομή (χλστ.)                        135
        Η ακινητοποίηση από τα 100 χλμ/ώρα σε 39,3 μέ-          Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Μονό αμορτισέρ,

                                                                                                      ΠΕ, ΑΕ
        τρα, είναι μία από τις καλύτερες επιδόσεις ανεξαρ-       Διαδρομή (χλστ.)                        142
        τήτως  κατηγορίας,  που  προσθέτει  στην  ενεργητι-      Φρένα Ε (χλστ.)             2Δ/320, 4Ε, ABS
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
                                                                                              Δ/265, 1Ε, ABS
        κή ασφάλεια, αλλά και στον σπορ χαρακτήρα του            Ελαστικό Ε                       120/70-17”
        F900R.                                                  Ελαστικά    Ελαστικό Π            180/55-17”
          Οδηγώντας
          Μόλις πιέσεις το κόκκινο πλήκτρο εκκίνησης, ο          Μήκος (χλστ.)                         2.140
        κινητήρας έρχεται στην ζωή παράγοντας έναν αρ-          Διαστάσεις  Πλάτος (χλστ.)               815
        κετά… «Ιταλικό» ήχο σε χροιά. Πριν καν οδηγήσεις         Μεταξόνιο (χλστ.)                     1.518
                                                                                                         815
                                                                 ΄Ύψος σέλας (χλστ.)
        το  μοντέλο,  το  μοτέρ  σε  προδιαθέτει  για  στιγμές   Βάρος (κιλά)                            211
        έντασης και τα πρώτα χιλιόμετρα το βεβαιώνουν. Ο
        900άρης δικύλινδρος έχει τεράστια αποθέματα ρο- γίνεται αντιληπτό, όταν χρειαστεί. Έτσι, σε συνθή-

        πής, στην περιοχή μεταξύ 3-7.000 στροφών, γεγο- κες πόλης, ο αναβάτης μπορεί να ξεκολλήσει από
        νός που τον κάνει πολύ ελαστικό και, αν του το ζη- τα… τετριμμένα κάνοντας τις καθημερινές διαδρο-
        τήσετε, εκρηκτικό. Το ride-by-wire γκάζι έχει πολύ  μές του σβέλτα και με ασφάλεια.
        καλή απόκριση, ενώ οι χαρτογραφήσεις μεταβάλ-          Σύμμαχος του κινητήρα αποδεικνύεται το στήσι-
        λουν  αισθητά  την  συμπεριφορά  του.  Η  ρύθμιση  μο της F900R, αφού πλαίσιο και αναρτήσεις συνερ-
        Road, για παράδειγμα, είναι δυναμικά μεταβαλλό- γάζονται άψογα και να είναι έτοιμα για μεγάλες δό-
        μενη: Ο κινητήρας ανταποκρίνεται ήπια σε ανάλογη  σεις  πίεσης.  To  μοντέλο  «μπαίνει»  στις  στροφές,

        οδήγηση, ενώ σε απότομα ανοίγματα του γκαζιού  κρατά γραμμή και βγαίνει από αυτές προσφέροντας
        δίνει επιτόπου όλη την απαιτούμενη ισχύ. Η σπιρτά- υψηλότατα επίπεδα πληροφόρησης, με τα περιθώ-
        δα του κινητήρα ωστόσο δεν κρύβεται: Οι 105 ίπποι  ρια πρόσφυσης να είναι πολύ υψηλά.  Οι εναλλαγές
        του 900άρη δικύλινδρου δεν δυσκολεύονται πολύ  κατεύθυνσης γίνονται με ακρίβεια και θα πρέπει να
        να «σπάσουν πρόσφυση»  στο πίσω λάστιχο και το  πιέσετε το F 900R σε επίπεδα «πρωταθλητισμού»,
        traction control δουλεύει υποδειγματικά, χωρίς να  πριν εμφανίσει ταλαντώσεις.











                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   546   547   548   549   550   551   552   553   554   555   556