Page 542 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 542

Aprilia Tuono 1100 V4/ Factory



































        λα, χαμηλότερα τοποθετημένα μαρσπιέ που δεν λυγί- ελαφρύτερα καπελώτα των βαλβίδων χαρίζοντας ήχο

        ζουν έντονα τα γόνατα, αλλά και μεγάλες χειρολαβές  που μόνο με MotoGP μπορεί να συγκριθεί. Συναντά-
        για να αισθάνεται ασφαλής κατά την καταιγιστική επι- με φυσικά κιβώτιο τύπου κασέτας που θυμίζει τα αγω-
        τάχυνση του Tuono.                                    νιστικά γονίδια της εταιρίας, με τη βασική έκδοση να
          Ίδια και στις δύο εκδόσεις είναι η νέα TFT οθόνη 5΄΄  διαθέτει μακρύτερη τελική μετάδοση (2 δόντια μικρό-
        που δεν εντυπωσιάζει μόνο με το μέγεθος αλλά και με  τερο γρανάζι) για πιο ομαλή παροχή της δύναμης αλ-
        την ευκρίνεια της σε όλες τις συνθήκες. Διαθέτει δύο  λά και χαμηλότερες στροφές σε ρυθμούς ταξιδίου. Σε
        απεικονίσεις (Road – Track) και μέσα από αυτή μπο- σχέση με το απερχόμενο μοντέλο ο V4 κινητήρας δια-
        ρείς να δεις οποιαδήποτε πληροφορία χρειαστείς αλ- θέτει ανασχεδιασμένο σύστημα εξάτμισης με νέο κα-
        λά και να επέμβεις στα ηλεκτρονικά βοηθήματα της  ταλύτη αλλά και νέα μονάδα διαχείρισης. Η Magneti
        μοτοσυκλέτας με ένα αρκετά εύκολο στη χρήση με- Marelli 11MP ECU μπορεί να διαχειριστεί πιο περίπλο-

        νού. Ανάμεσα στους διακόπτες βρίσκεται και αυτός  κους αλγόριθμους, είναι 4 φορές γρηγορότερη και
        για το cruise control το οποίο μπορεί να φανεί χρήσι- συνεργάζεται με το ηλεκτρονικό γκάζι ride by wire αλ-
        μο όταν (και αν) θέλεις να ξεκουράσεις τον δεξί σου  λά και με την ανανεωμένη πλατφόρμα ηλεκτρονικών
        καρπό…                                                βοηθημάτων APRC.
          Κινητήρας                                            Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
          Ο  γνωστός  και  άκρως  επιτυχημένος  τετρακύλιν-    Η Aprilia δεν έκανε καμία αλλαγή στο πλαίσιο κα-
        δρος V 65ο 1.077 κυβικών εναρμονίστηκε με τις αυ- θαυτό,  αφού  είναι  τόσο  καλοσχεδιασμένο  που  θα
        στηρές προδιαγραφές Euro 5, συνεχίζει όμως να απο- μπορούσε να μείνει απαράλλακτο και να συνεχίζει να

        δίδει 175 ίππους στις 11.350 και 12,3χλγ ροπής στις  αποσπά διθυραμβικά σχόλια για πολλά χρόνια ακό-
        9.000 σ.α.λ, στροφάροντας και 300 σ.α.λ υψηλοτέ- μα. Αναζητώντας όμως την τελειότητα, αποφάσισε να
        ρα (12.800 από 12.500) χάρη στα ανασχεδιασμένα- αντικαταστήσει το ψαλίδι με ένα νέο, εξίσου εντυπω-









                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   537   538   539   540   541   542   543   544   545   546   547