Page 545 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 545

Aprilia RS 660 Extrema



          Εμφάνιση-Ποιότητα κατασκευής
          Είναι αρκετά εύκολο να την ξεχωρίσεις από τη βα-
        σική έκδοση, αφού οι διαφορές στην εμφάνιση δεν
        περιορίζονται μόνο στα ιταλικά χρώματα με την κα-
        ρό σημαία και στις κατακόκκινες ζάντες. Το λεπτεπίλε-
        πτο κορμί της Extrema έχει πάνω της ανθρακονήματα

        και παρότι τα συναντάμε σε μικρές ποσότητες το βλέμ-
        μα πέφτει κατευθείαν επάνω τους, μιας και το παρα-
        πάνω υλικό είναι άρρηκτα συνδεμένο με αγωνιστικές
        μοτοσυκλέτες και εξωτικές κατασκευές. Από ανθρα-
        κονήματα κατασκευάζονται η καρίνα και το μπροστινό
        φτερό, όμως αυτό που τραβά τα περισσότερα βλέμμα-     Η TFT οθόνη είναι γνωστή από τα μεγαλύτερα
        τα είναι το επίσης ανθρακονημάτινο τελικό της εξάτμι-  μοντέλα της Aprilia και παρέχει πληθώρα
                                                              πληροφοριών, αφού διαθέτει ακόμα και
        σης SC Project το οποίο δεν κρύβεται κάτω από τον  χρονόμετρο.
        κινητήρα όπως το εργοστασιακό. Είναι τοποθετημένο
        ψηλά, στην παραδοσιακή θέση, κάτι που κάνει τη μο-
        τοσυκλέτα να δείχνει πιο έτοιμη για την πίστα, ειδικά
        σε συνδυασμό με το μονόσελο κάλυμμα και την βά-
        ση που καταργεί τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη (από τον
        εξοπλισμό δεν λείπει η σέλα του συνεπιβάτη και η βά-
        ση για τα πίσω μαρσπιέ).
          Όπως και στη βασική έκδοση, η σχεδίαση των φέ-
        ρινγκ δεν εξυπηρετεί μόνο το αισθητικό κομμάτι. Με-
        τά από πολλές δοκιμές σε υπολογιστή, αεροσήραγ-

        γα και  δρόμο, οι τεχνικοί της Aprilia κατέληξαν στη   Πολύ πιο άνετη από ό,τι θα περίμενες , η σέλα θα
                                                              κρατήσει ξεκούραστο τον αναβάτη ακόμα και σε
        γνωστή πλέον λύση δύο επιπέδων, με τα αεροδυναμι-     μεγάλες διαδρομές. Η έκδοση Extrema διαθέτει το
        κά φτερά να ενσωματώνονται στο εσωτερικό των φέ-      πανέμορφο μονόσελο κάλυμμα αλλά και τη σέλα
        ρινγκ για να βελτιώνουν τη σταθερότητα της μοτοσυ-    του συνεπιβάτη ώστε να διαλέγεις εσύ αν θα σε
                                                              ακολουθήσει ή όχι…
        κλέτας αλλά παράλληλα να εκτρέπουν τον ζεστό αέρα
        από τον κινητήρα, χωρίς να αλλοιώνουν την αισθητική  αποτέλεσμα να μην επιβαρύνονται οι καρποί σου, κά-
        αρμονία του συνόλου.                                  τι ιδιαίτερα χρήσιμο στην καθημερινή μετακίνηση και
          Άνεση – Εργονομία                                   όχι μόνο. Το ρεζερβουάρ των 15 λίτρων δείχνει ογκώ-

          Μπορεί η εμφάνιση του RS 660 να κινείται στα πρό- δες εκ πρώτης όψεως, όμως προσφέρει αρκετό χώρο
        τυπα των καθαρόαιμων σπορ μοτοσυκλετών, όμως η  για να κουμπώσουν τα γόνατα σωστά, ενώ τα μαρσπιέ
        θέση οδήγησης απέχει αρκετά από τη γνωστή άβολη  βρίσκονται σε ιδανικό ύψος ώστε να μην γίνονται κου-
        στάση που έχεις στο μυαλό σου όταν ακούς superbike.  ραστικά αλλά ταυτόχρονα να μην βρίσκουν κάτω στη
        Μεγάλο ρόλο σε αυτό παίζουν φυσικά τα κλιπ ον που  γρήγορη οδήγηση. Παρά τις μαζεμένες διαστάσεις της
        είναι  τοποθετημένα  πάνω  από  την  τιμονόπλακα  με  μοτοσυκλέτας η σέλα είναι ευρύχωρη για κάθε σωμα-









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   540   541   542   543   544   545   546   547   548   549   550