Page 533 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 533

Aprilia RSV4 Factory



          Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
          Μετά  την  RS660  η  Aprilia  έχει  περάσει  σε  νέα
        σχεδιαστική εποχή και η RSV4 δεν θα μπορούσε να
        απέχει. Σε αντίθεση με τις μέχρι τώρα διακριτικές
        αλλαγές, η νέα γενιά δείχνει περισσότερο από ποτέ
        ότι είναι νέα, καθώς διαφέρει αισθητά από την προ-

        ηγούμενη κρατώντας όμως αναλλοίωτη τη racing
        φιλοσοφία που ανέκαθεν διακατείχε την RSV4. Η
        Aprilia ήταν η πρώτη που πρόσθεσε αεροδυναμι-
        κά φτερά και τώρα τα εξέλιξε ακόμη περισσότερο        22 επιπλέον κυβικά (1.099), περισσότερη ροπή,
                                                              217 ίπποι και κολασμένος ήχος. Ο V4 65ο
        αλλάζοντας εντελώς την όψη του μπροστινού φέ- παραμένει ένας από τους καλύτερους κινητήρες
        ρινγκ (μετά από πολλές δοκιμές σε αεροσήραγγα         της κατηγορίας.
        από το αγωνιστικό τμήμα της Aprilia), ώστε να μη  παραπάνω αλλαγές μαζί με την καλύτερη κάλυψη
        δείχνει απλώς πιο σύγχρονο αλλά να είναι και πιο  του νέου φέρινγκ δίνουν μερικούς πολύτιμους πό-

        αποδοτικό. Η προστασία του αναβάτη αυξήθηκε κα- ντους άνεσης για να μένεις ξεκούραστος για περισ-
        τά 11%, κατά 7% αυξήθηκε η πίεση με την οποία ο  σότερους γύρους, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό σε μια
        αέρας εισέρχεται στο φιλτροκούτι, ενώ τα  κεντρικά  μοτοσυκλέτα 217 ίππων. Για τον συνεπιβάτη φυσικά
        φτερά είναι πλέον μεγαλύτερα και ενσωματώνονται  ούτε λόγος και μια ματιά στο πίσω μέρος αρκεί για
        στο νέο φέρινγκ το οποίο έχει ακόμη δύο μικρότερα  να το καταλάβεις.
        στο εσωτερικό του, επιτελώντας διπλό ρόλο. Εκτός       Η νέα γενιά της RSV4 θέλει να εντυπωσιάζει σε
        από τη σταθερότητα που προσφέρουν στις μεγάλες  όλους τους τομείς και επόμενη αλλαγή στη λίστα
        ταχύτητες, απομακρύνουν και τη ζέστη από τον κι- ήταν η TFT οθόνη που μεγάλωσε σε διαστάσεις φτά-
        νητήρα.                                               νοντας τις χορταστικές 5”. Δεν είναι μόνο εντυπω-
          Άνεση – Εργονομία                                   σιακή στην όψη αλλά και ευκρινής σε όλες τις συν-

          Η RSV4 είχε ανέκαθεν την πιο ακραία θέση οδή- θήκες διαθέτοντας δύο απεικονίσεις (Road – Track)
        γησης, θυμίζοντας περισσότερο από όλες τις μοτο- με τις κατάλληλες πληροφορίες που χρειάζεσαι κά-
        συκλέτες της κατηγορίας καθαρόαιμο αγωνιστικό.  θε φορά όπως χρονόμετρο, μέγιστη κλίση κ.ά, ενώ
        Παρότι πλέον είναι πιο ευρύχωρη, αυτό δεν άλλα- μέσα από το εύχρηστο μενού της μπορείς να πα-
        ξε ιδιαίτερα στη νέα γενιά, αφού ο αναβάτης συ- ρέμβεις στις ρυθμίσεις του κινητήρα, των αναρτή-
        νεχίζει να κάθεται σε μια σκληρή σέλα ¨πάνω¨ και  σεων και των ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Ανάμεσα
        όχι μέσα στη μοτοσυκλέτα, με τα χέρια να τοποθε- στους διακόπτες συναντάς και το cruise control το

        τούνται αρκετά ανοικτά στα κλιπ ον. Πλέον όμως η  οποίο παρότι μοιάζει παράταιρο στην RSV4  μπορεί
        σέλα μάκρυνε ελαφρώς και χαμήλωσε κατά 9χιλ,  να σε ξεκουράσει εκτός πίστας. Όπως μας έχει συ-
        όπως και τα μαρσπιέ που βρίσκονται 10χιλ χαμηλό- νηθίσει η Aprilia, τις τεχνολογικές λύσεις ολοκλη-
        τερα -έχοντας όμως περιθώριο για 1,5ο μεγαλύτε- ρώνει η προαιρετική πλατφόρμα MIA που λειτουρ-
        ρη κλίση χάρη στη μικρότερη σχεδίαση τους- , ενώ  γεί σαν συνδετικός κρίκος μεταξύ μοτοσυκλέτας και
        το ρεζερβουάρ παρέχει καλύτερη στήριξη στα γό- smartphone, παρέχοντάς σου τη δυνατότητα να δι-
        νατα τόσο στο φρενάρισμα όσο και στις στροφές. Οι  αχειριστείς κλήσεις, μουσική αλλά και το navigation









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   528   529   530   531   532   533   534   535   536   537   538