Page 527 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 527

Piaggio 1 Active 2kW


        τη χρήση του Sport mode. Μπορεί το νούμερο αυ-           ΤΕΧΝΙΚΑ
        τό να μην είναι από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας,        ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        αλλά επαρκεί για την πλειοψηφία των καθημερινών
        μετακινήσεων.  Κατά  την  επιβράδυνση,  το  σύστη-       Τύπος              Ηλεκτροκινητήρας 2000W
                                                                                                         Δ.Α.
                                                                 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
        μα KERS (Kinetic Energy Recovery System) επα-           Κινητήρας  Μπαταρία    2.3 kWh λιθίου (αποσπώμενη)
        ναφορτίζει τη μπαταρία, συμβάλλοντας στην αύξη-          Αυτονομία (χλμ.)                          55

        ση της αυτονομίας.                                       Χρόνος φόρτισης                      6 ώρες
          Όταν άλλοι κατασκευαστές επιλέγουν να κρύβουν          Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)                60
        το ψαλίδι, πίσω από πλαστικά, η Piaggio το έχει σε       Τύπος                    Ατσάλινο σωληνωτό
        κοινή θέα και πολύ καλά κάνει, αφού είναι αλου-          Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό πιρούνι
                                                                                                         Δ.Α.
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
        μινένιο,  τύπου  “μπανάνα”.  Στον  τομέα  των  φρέ-     Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Διπλά αμορτισέρ
        νων  έχουμε  δίσκους  εμπρός  και  πίσω  με  σύστη-      Διαδρομή (χλστ.)                        Δ.Α.
        μα συνδυασμένης πέδησης CBS. Σημείο που κάνει            Φρένα Ε (χλστ.)                  Δίσκος CBS
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
                                                                                                  Δίσκος CBS
        το Piaggio 1 να ξεχωρίζει είναι η εμπρός ανάρτηση
        με τον μονό υστερούντα βραχίονα στην αριστερή           Ελαστικά    Ελαστικό Ε            100/80-10’’
                                                                                                  100/80-10’’
                                                                 Ελαστικό Π
        πλευρά, μια λύση που βλέπουμε στα μοντέλα της
        Vespa. Πίσω υπάρχουν δυο αμορτισέρ, ενώ οι ζά-
        ντες είναι 10 ιντσών και φορούν ελαστικά διαστάσε- τα φορτηγά.
        ων 100/80-10 εμπρός και πίσω της CST.                  Η ευανάγνωστη οθόνη είναι χάρμα οφθαλμών και
          Στο δρόμο                                           συχνά πυκνά κοιτούσαμε τις μπάρες που σου δεί-
          Το Piaggio 1 σε κερδίζει με την υψηλή ποιότητά  χνουν πόσο ρεύμα καταναλώνεις και πόση ενέρ-
        του από την πρώτη στιγμή που θα βρεθείς στη σέλα  γεια επιστρέφει μέσω του KERS. Έτσι, μαθαίνεις να
        του. Αποπνέει μια αύρα πολυτέλειας που δεν περι- κινείσαι πιο “οικονομικά” και να πετυχαίνεις την με-
        μένεις αναλογιζόμενος την τιμή του και τις περισσό- γαλύτερη δυνατή αυτονομία. Πολύ καλές εντυπώ-

        τερες προτάσεις του ανταγωνισμού. Ενεργοποιείς  σεις μας άφησε η λειτουργία των αναρτήσεων, κα-
        το scooter από το ασύρματο κλειδί, γυρίζεις τον κε- θώς είναι μεν σκληρές, όπως περιμένεις από ένα
        ντρικό διακόπτη, επιλέγεις mode και ξεκινάς. Ο ηλε- scooter, αλλά καταφέρνουν να απορροφούν τις πε-
        κτροκινητήρας δεν ακούγεται καθόλου και επιταχύ- ρισσότερες ανωμαλίες, χωρίς να τερματίζουν συμ-
        νει γλυκά, χωρίς κανένα δισταγμό τα 94 κιλά του 1  βάλλοντας έτσι στην άνεση και προσφέροντας πολύ
        μέχρι την τελική του. Οι μικρές διαστάσεις σε συν- καλή  ποιότητα  κύλισης.  Η  καλή  εικόνα  συνεχίζε-
        δυασμό με τους τροχούς των 10 ιντσών, χαρίζουν  ται και στον τομέα της πέδησης με τα δισκόφρενα

        ευελιξία  ποδηλάτου  και  περνάς  με  άνεση  ακόμα  να  χαρακτηρίζονται  από  προοδευτικότητα.  Έχουν
        και από τα πιο στενά σημεία, οπότε το “μποτιλιάρι- ωραία αίσθηση, ενώ με τη δύναμή τους θα μπορού-
        σμα” είναι άγνωστη λέξη. Η όπισθεν θα σε βοηθή- σαν να διαχειριστούν μεγαλύτερο βάρος και ταχύ-
        σει να ξεπαρκάρεις από κάποιο δύσκολο ανηφορι- τητες. Το CBS κάνει πιο αποδοτικό το φρενάρισμα,
        κό σημείο και δεν θα χρειαστεί ποτέ να σπρώξεις το  καθώς πατώντας τη μανέτα του πίσω φρένου ενερ-
        scooter. Μάλιστα όταν ενεργοποιηθεί παράγει έναν  γοποιείται και ένα από τα τρία (!) έμβολα της εμπρός
        ήχο ειδοποιώντας τους γύρω, όπως συμβαίνει με  δαγκάνας.









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   522   523   524   525   526   527   528   529   530   531   532