Page 522 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 522
ESF S3
χρονα μέχρι και 2, ενώ η αλλαγή μεταξύ τους είναι φέρει 3 επιλογές ισχύος, που ρυθμίζουν την ισχύ
πανεύκολη. Ο χώρος που απομένει, μπορεί να φι- του μοτέρ αλλά και την τελική ταχύτητα, με την επι-
λοξενήσει και μερικά αντικείμενα ακόμα, ενώ αν λογή 3 να απελευθερώνει πλήρως το μοτέρ μέχρι
χρησιμοποιείτε μια μπαταρία, τότε η χωρητικότητα τα 45 χλμ/ώρα.
αυξάνεται σημαντικά - αν και, λόγω σχήματος, δεν To S3 διατίθεται σε 4 εκδόσεις, ανάλογα με τις
θα χωρέσει κάποιο κράνος. Στο «κόκπιτ», τα χειρι- μπαταρίες που φέρει. Εμείς, είχαμε στην διάθεση
στήρια και οι διακόπτες καλύπτουν τις απαραίτη- μας την έκδοση με την μονή μπαταρία των 23,4 Ah.
τες λειτουργίες, ενώ στην δεξιά χειρολαβή υπάρχει Μετρώντας αυτονομία, καταφέρναμε σταθερά να
και διακόπτης φώτων. Εκεί φιλοξενείται και ο πε- ξεπερνάμε τα 60 χιλιόμετρα και μάλιστα, στην επι-
ριστροφικός διακόπτης, με τον οποίο επιλέγεις την λογή ισχύος 3. Έτσι, αυτονομία της τάξης των 60-70
«χαρτογράφηση» του μοτέρ, από το 1 μέχρι το 3. χλμ ανά φόρτιση, με μία μπαταρία, είναι εφικτή, ενώ
Κινητήρας-περιφερειακά διπλασιάζεται πανεύκολα με δεύτερη μπαταρία. Αν
Το S3 εξοπλίζεται με έναν hub-center ηλεκτροκι- χρησιμοποιείτε τις λιγότερο ενεργειακά απαιτητικές
νητήρα της Bosch, που αποδίδει 2.000 Watt ή 2,7 ρυθμίσεις 1 και 2, τότε η αυτονομία θα ανέβει ακό-
ίππους. Τα κλασικά πλεονεκτήματα ενός hub-center μα περισσότερο.
μοτέρ, δηλαδή η ήσυχη λειτουργία και η ισχυρή ρο- Οι μπαταρίες επαναφορτίζονται είτε με αφαίρεση
πή στο γκάζι, δίνουν το παρόν και εδώ. Το S3 μπο- τους, είτε πάνω στο scooter, αν συνδέσετε απευ-
ρεί να αναπτύξει ταχύτητα μέχρι 45 χλμ/ώρα, άρα θείας τον φορτιστή στην υποδοχή, που βρίσκεται
κατατάσσεται σε δίκυκλο ανάλογο με «50άρι» και κάτω από την σέλα, στην ποδιά. Μια επαναφόρτι-
έτσι, μπορεί να το οδηγήσει κάτοχος ΑΜ ή και Β-αυ- ση από άδεια μπαταρία, χρειάζεται περίπου 5 ώρες.
τοκινήτου, βάσει της νέας νομοθεσίας. Το scooter Μάλιστα, υπολογίζοντας το κόστος φόρτισης με βά-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα