Page 523 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 523

ESF S3


        ση τις ισχύουσες τιμές ρεύματος, τα 60 χιλιόμετρα        ΤΕΧΝΙΚΑ
        θα σας «κοστίσουν» μόλις 0,30 ευρώ. Η διαφορά            ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        τιμής χρήσης σε σχέση με την βενζίνη, ακόμα και
        με την μικρότερη κατανάλωση που έχουμε μετρή-            Τύπος         Bosch hub-center, με ανάκτηση

                                                                                                    ενέργειας
        σει ποτέ (1,8 λτ/100 χλμ) είναι μεγάλη: Το δίκυκλο      Κινητήρας  Ισχύς (ίπποι)                 Δ/Α
                                                                                                          2,7
                                                                 Ροπή (kg-m στον τροχό)
        βενζίνης χρειάζεται 2,40 ευρώ σε καύσιμο, για την        Μπαταρία          Λιθίου, αφαιρούμενη, 60 V
        ίδια απόσταση, με τις τωρινές τιμές. Δηλαδή, 8 φο-       Χωρητικότητα (Ah)                       24,3
                                                                 Αυτονομία μέση (χλμ)
                                                                                                           70
        ρές παραπάνω… Το S3 χρησιμοποιεί τροχούς των             Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)                45
        10 ιντσών, ενώ φέρει αναρτήσεις τηλεσκοπικού πι-         Τύπος                    Ατσάλινο σωληνωτό
        ρουνιού εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω, τα οποία          Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό πιρούνι
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                         Δ/Α
        ρυθμίζονται και στην προφόρτιση ελατηρίου.              Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις   Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
          Στο δρόμο                                              Διαδρομή (χλστ.)                        Δ/Α
          Με ένα ηλεκτρικό scooter σαν το S3, η καθημε-          Φρένα Ε (χλστ.)                        Δ/1Ε
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
                                                                                                        Δ/2Ε
        ρινή μετακίνηση μπορεί να γίνει απροσδόκητα ευ-
        χάριστη, όταν μπείτε στο «πνεύμα» της. Στο άνοιγ-       Ελαστικά    Ελαστικό Ε               3.00-10”
                                                                 Ελαστικό Π
                                                                                                     3.00-10”
        μα του γκαζιού ο ηλεκτροκινητήρας εκκινεί ζωηρά,
        ενώ αν ζητήσετε την πλήρη ισχύ του, θα ανταποκρι-
        θεί ανάλογα, ανεξάρτητα με το power mode που θα
        έχετε επιλέξει. Αν και η απόκριση του γκαζιού έχει
        περιθώρια βελτίωσης στα σημεία, όπως π.χ. σε μι-
        κρά διαδοχικά κλεισίματα και ανοίγματα, η λειτουρ-
        γία του μοτέρ είναι γενικά απροβλημάτιστη. Η μετα-
        κίνηση σε «αστικές» ταχύτητες είναι απρόσκοπτη,
        ενώ με το μικρό του μέγεθος και την υψηλή ευε-

        λιξία του, το S3 ξεφεύγει από την κυκλοφοριακή…       Η θήκη για αντικείμενα διακρίνεται αριστερά,
        παράνοια, εν ριπή οφθαλμού. Αξίζει να σημειώσου-      μαζί με την παροχή ρεύματος USB. Στο κέντρο
        με ότι η ισχύς των 2,7 ίππων δεν αποτελεί τροχο- βρίσκεται ο αναδιπλούμενος γάντζος.
        πέδη όταν το S3 θα κληθεί να ανέβει πιο έντονες
        ανηφόρες,  τις  οποίες  απλά  θα  αντιμετωπίσει  μει-
        ώνοντας ταχύτητα, ενώ το scooter απέδειξε στην
        πράξη ότι δεν δυσκολεύεται ούτε σε δικάβαλο. Με

        ένα «τσίμπημα» στις μανέτες των φρένων ενεργο-
        ποιείται η ανάκτηση ενέργειας, επιβραδύνοντας το
        scooter και επιστρέφοντας ρεύμα στην μπαταρία.
        Όταν έρθει η ανάγκη για πιο έντονο φρενάρισμα, οι     Όμορφο το πίσω μέρος με το φωτιστικό σώμα να
        δύο δίσκοι προσφέρουν ασφαλή επιβράδυνση, με          ταιριάζει αρμονικά με το ύφος του μοντέλου.
        υψηλή ισχύ και ικανοποιητική αίσθηση στην μανέτα.  τηρίων, στο πιο «μαλακό» επίπεδο.  Με εξαίρεση το
          Η λειτουργία των αναρτήσεων του S3 είναι κάπως  συγκεκριμένο παράπονο, η ποιότητα κύλισης γενι-
        νευρική, με αποτέλεσμα ο αναβάτης να αισθάνε- κότερα κρίνεται ως καλή, ενώ η αίσθηση πρόσφυ-
        ται τις κακοτεχνίες του δρόμου περισσότερο από το  σης και η ακρίβεια των χειρισμών εξασφαλίζονται
        ιδανικό –εμείς, βρήκαμε ότι η συμπεριφορά βελτι- στο  ακέραιο,  υπογραμμίζοντας  την  αποτελεσματι-
        ώθηκε ρυθμίζοντας την προφόρτιση των πίσω ελα- κότητα του S3 ως scooter πόλης.

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   518   519   520   521   522   523   524   525   526   527   528