Page 330 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 330
KYMCO X-Town CT300i
Τα όργανα παραμένουν αναλογικά με μία LCD στη ροπή του να ανέρχεται στα 2,4 kgmροπής.
οθόνη για τις «δευτερεύουσες» ενδείξεις, με την Αλλαγές δεν έγιναν ούτε και σε επίπεδο μετάδο-
πληροφόρηση που παρέχεται από τον πίνακα να εί- σης, με το CVTνα διατηρεί την ίδια ρύθμιση με
ναι πλήρης για τα δεδομένα ενός scooter και την αι- το X-Town που αποδεικνύεται εξίσου λειτουργι-
σθητική να έχει και κάτι από αυτοκίνητο. Καταπλη- κή και για το κατά 4 κιλά ελαφρύτερο, CT. Στις
κτική εργονομική παρέμβαση, οφείλουμε να πούμε, μετρήσεις κατανάλωσης, η επίδοση του μοντέλου
είναι η USB θύρα ακριβώς στο κέντρο του τιμονιού. ανήλθε στα 4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, απολύ-
Για όσους χρησιμοποιούν κινητό τηλέφωνο για πλο- τως στα επίπεδα της κατηγορίας του ακόμη και
ήγηση ή άλλη συσκευή που τροφοδοτείται με USB, με αρκετή πίεση κατά την διάρκεια της μέτρησης.
η θύρα αυτή είναι πραγματικά σωτήρια! Χάρη στο ρεζερβουάρ των 10,5 λίτρων, η αυτο-
Κινητήρας-περιφερειακά νομία των 260 περίπου χιλιομέτρων είναι και εφι-
Το μοτέρ του X-Town CT300 είναι όμοιο με αυ- κτή, και ικανοποιητική.
τό του «απλού» X-Town 300 και συνεπώς, τα δε- Το επιμελώς κρυμμένο κάτω από τα πλαστικά,
δομένα απόδοσης είναι τα ίδια. Ο μονοκύλινδρος πλαίσιο του CT300, είναι μια ατσάλινη κατασκευή
των 276 κ.εκ. αποδίδει 23 ίππους με την μέγι- όπως και στο X-Town αλλά και τα περισσότερα
Eπιστροφή στα περιεχόμενα