Page 335 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 335

Lambretta V200


        ναι ευγενική χορηγία της Sym, το οποίο και φόραγε        ΤΕΧΝΙΚΑ
        το ST 200. O συγκεκριμένος κινητήρας αποδίδει 12         ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        ίππους στις 7.500 σ.α.λ και 1,3 κιλά ροπή στις 5.500
        σ.α.λ, όντας αρκετά ψωμωμένος στις χαμηλές και           Τύπος                            4Τ, 1Κ, A/Ψ
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
                                                                                                         169
        μεσαίες στροφές. Η ισχύς στον πίσω τροχό περνάει        Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   Δ.Α.
                                                                                                       10.2:1
        μέσα από ένα CVT κιβώτιο, ενώ η κατανάλωση κυ-           Συμπίεση (:1)                      12/ 7.500
                                                                 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        μαίνεται πάντα σε μικρές τιμές. Οι  μετρήσεις μας        Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                1.3/ 5.500
        έδειξαν μέση τιμή 3 λίτρα/100 χλμ, που σε συνδυα-        Τροφοδοσία                    Ηλ. Ψεκασμός
                                                                 Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
                                                                                                          6,5
        σμό με το ρεζερβουάρ 6,5 λίτρων προσφέρουν στη           Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                   3
        V200 αυτονομία πάνω από 200 χιλιόμετρα.                  Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)              100
          To πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από ατσάλι 1,2         Τύπος                              Ατσάλινο
        χιλιοστών  με  διάταξη  «αεροπορικού  τύπου»,  που       Αν. Ε / Ρυθμίσεις    Τηλεσκοπίκο πιρούνι 37
        αυξάνει την ακαμψία του scooter, ενώ το βάρος της       Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Μονό αμορτισέρ
        είναι 86,2 κιλά κενή. Δουλειά στο σύστημα αναρτή-        Φρένα Ε (χλστ.)      Δ, 226mm,δαγκάνες 1Ε

        σεων έχει πιάσει ένα τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά         Φρένα Π (χλστ.)       Δ, 220mm,δαγκάνα 1Ε
        και ένα μόνο αμορτισέρ πίσω, ενώ στα φρένα συνα-
        ντάμε μπροστά μια διπίστονη δαγκάνα με ένα δίσκο        Ελαστικά    Ελαστικό Ε            110/70-12’’
                                                                                                  120/70-12’’
                                                                 Ελαστικό Π
        226 χιλιοστών και πίσω μια μονοπίστονη δαγκάνα
        με δίσκο 220 χιλιοστών. Η V200 εφοδιάζεται με σύ-
        στημα ABS της Bosch, το οποίο είναι διακριτικότα-     έρχονται σε περίπου πέντε δευτερόλεπτα. Οι τρο-
        το και δεν επεμβαίνει χωρίς λόγο. Οι τροχοί που πα-   χοί των 12 ιντσών βοηθούν  το ιταλικό μοντέλο να
        τάει το scooter είναι 12 ιντσών, με τα ελαστικά να    κινείται ευέλικτα, με το μικρό του μέγεθος να είναι
        έχουν διάσταση 110/70 εμπρός και 120/70 πίσω.         ιδανικό για να περνάει εύκολα ανάμεσα στα αυτο-
          Στο δρόμο                                           κίνητα και να βρίσκεις εύκολα χώρο παρκαρίσμα-

          Η Lambretta V200 δεν είναι το δίκυκλο που θα        τος. Οι καθρέπτες είναι λίγο χαμηλοί και μικροί, δυ-
        σου χαρίσει έντονες συγκινήσεις, με τις επιδόσεις     σκολεύοντας τους πιο μεγαλόσωμους αναβάτες να
        και την ταχύτητα της. Είναι ένα scooter που θα σε     δουν πίσω, με αποτέλεσμα να αναγκαστούν να σκύ-
        κινήσει σβέλτα μέσα στη πόλη με ασφάλεια, ενώ         ψουν ελαφρώς για να έχουν ορατότητα. Οι κακο-
        ταυτόχρονα θα τραβήξει τα βλέμματα με την ιταλι-      τεχνίες των δρόμων δεν τρομάζουν το scooter, με
        κή φινέτσα της. Ο κινητήρας δουλεύει ομαλά, εί-       τις αναρτήσεις να απορροφούν έντεχνα τις ανωμα-
        ναι εύστροφος, με την καλύτερη απόδοση να την         λίες, που θα τα βρουν σχετικά σκούρα μόνο σε πε-

        παίρνουμε στις μεσαίες στροφές. Τα 12 άλογα εί-       ρίπτωση δικάβαλου ή μικρών τάφρων στο δρόμο.
        ναι αρκετά για να ξεκολλήσουν άμεσα την ελαφριά       Τα φρένα είναι ισχυρά για τον όγκο του scooter και
        V200  από το φανάρι, με το γκάζι να έχει καλή από-    το σταματάνε γρήγορα ακόμα και όταν η V200 κινεί-
        κριση. Η Lambretta μπορεί να πιάσει άνετα μέχρι       ται κοντά στη τελική του ταχύτητα, καθώς οι με-
        και 100χλμ/ώρα, νούμερο ικανοποιητικό για κίνη-       τρήσεις μας έδειξαν ότι θέλει 35,2 μέτρα για να
        ση μέσα στη πόλη,  με τα πρώτα  50 χλμ/ώρα να         σταματήσει από τα 80χλμ/ώρα.











                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   330   331   332   333   334   335   336   337   338   339   340