Page 331 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 331

KYMCO X-Town CT300i


        scooters  της  κατηγορίας.  Η  ανάρτηση  εμπρός          ΤΕΧΝΙΚΑ
        αποτελείται  από  ένα  τηλεσκοπικό  πιρούνι,  ενώ        ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        τα δύο αμορτισέρ πίσω ρυθμίζονται ως προς την
        προφόρτιση των ελατηρίων τους. Στα φρένα, συ-            Τύπος                         4T 1K, 2B Υ/Ψ
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
                                                                                                         276
        ναντάμε δύο δίσκους, με δαγκάνες 3 και 2 εμβό-          Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   Δ/Α
                                                                                                         Δ/Α
        λων εμπρός και πίσω, ενώ αξίζει να αναφέρουμε            Συμπίεση (:1)                    22,9/7.500
                                                                 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        ότι οι μανέτες είναι ρυθμιζόμενες. Το ABS δηλώ-          Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                 2,4/6.500
        νει το παρόν «σώζοντας την μέρα» όταν τα περι-           Τροφοδοσία                        Ψεκασμός
                                                                                                         10,5
                                                                 Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
        θώρια πρόσφυσης κατά την πέδηση λιγοστεύουν.             Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                   4
          Οδηγώντας                                              Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)             120+
          Μέχρι  τώρα,  κάναμε  διεξοδικά  λόγο  για  τον        Τύπος                    Ατσάλινο σωληνωτό
        συνδυασμό  των  GT  αρετών  και  της  αυξημένης          Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό πιρούνι
                                                                                                         Δ/Α
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
        πρακτικότητας,  που  κάνει  το  X-Town  CT.  Πως        Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις   Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
                                                                                                         Δ/Α
        όμως αυτά μεταφράζονται στο δρόμο; Πρώτη και             Διαδρομή (χλστ.)                  Δ/3Ε, ABS
                                                                 Φρένα Ε (χλστ.)
        κύρια εντύπωση που σχηματίζεις με το που βρε-            Φρένα Π (χλστ.)                   Δ/2Ε, ABS
        θείς  στην  σέλα  του,  είναι  ότι  το  CT  κινείται  με
        εξαιρετικά ανάλαφρο, ευέλικτο τρόπο. Κρύβει με          Ελαστικά    Ελαστικό Ε            120/70-13”
                                                                 Ελαστικό Π
                                                                                                  150/70-13”
        μαεστρία την GT διάπλαση του και οδηγικά θυ-
        μίζει μοντέλο μικρότερου κυβισμού, κάτι που θα
        σας εκπλήξει αν έρχεστε σε πρώτη επαφή μαζί του.      φησης των κακοτεχνιών του δρόμου.
        Το CT αλλάζει κατεύθυνση πολύ γρήγορα, ακόμη           Το πιρούνι είναι σαφώς πιο μαλακό από τα αμορ-
        και αν βρίσκεστε σε συνθήκες πυκνής κίνησης, φυ-      τισέρ, ενώ τα τελευταία μπορούν να έρθουν και στα
        σικά διευκολύνοντας την καθημερινή οδήγηση σε         μέτρα σας αν ψαχτείτε με την ρύθμιση προφόρτι-
        ένα αστικό κέντρο.                                    σης –στο εργοστασιακό setup, ήταν λίγο σκληρότε-
          Ο  κινητήρας  παραμένει  πιστός  στον  χαρακτήρα    ρα από το ιδανικό.

        που επέδειξε, και κινώντας το X-Town 300. Χωρίς        Έτσι το CT πολύ λογικά δίνει μεγαλύτερη έμφαση
        να εντυπωσιάζει με την «απόλυτη» ισχύ του, ο κινη-    στην άνεση μετακίνησης και αν τυχόν το πιέσετε πε-
        τήρας προσφέρει δύναμη στον πίσω τροχό με ήπιο        ρισσότερο από όσο πρέπει, θα σας… υπενθυμίσει
        και ελαστικό τρόπο, κομμένο και ραμμένο στα μέ-       με ήπιο τρόπο ότι δεν κατασκευάστηκε για συγκινή-
        τρα της πόλης. Η «καλύτερη περιοχή» του είναι οι      σεις, αλλά για ευκολία και πρακτικότητα.
        μεσαίες στροφές όπου και αποδίδει όλη την πλού-        Τα φρένα του CT αποδίδουν εξαιρετικά σε επίπε-
        σια ροπή του, προσφέροντας παράλληλα ικανοποι-        δα ισχύος και προοδευτικότητας, με ικανοποιητικά
        ητική  απόκριση  στο  γκάζι  και  άμεσες  εκκινήσεις   επίπεδα αίσθησης στις μανέτες και εξαιρετική, τα-

        από στάση. Με αυτό τον τρόπο η οδήγηση και οι         χύτατη παρέμβαση του ABS, όταν αυτό κριθεί απα-
        απαραίτητες επιδόσεις στο αστικό περιβάλλον είναι     ραίτητο.  Τα  300  κυβικά  του  CT,  τέλος,  ανοίγουν
        εύκολη υπόθεση κρατώντας ξεκούραστο τον ανα-          πόρτες και για ευκολότερη μετακίνηση έξω από τα
        βάτη σε μια «μεγάλη» μέρα. Σημαντικό ρόλο σε αυ-      τείχη της πόλης αν αυτό απαιτηθεί, αφού το μοντέ-
        τό παίζει η καλοσχεδιασμένη εργονομία της θέσης       λο  μπορεί  να  κρατήσει  εύκολα  μέσες  ωριαίες,
        οδήγησης και η μαλακή σέλα που κρατά χαλαρή           της τάξης των 100-110 χλμ/ώρα. Φτάνει μόνο να
        την μέση. Η ποιότητα κύλισης του X-Town CT είναι      συμβιβαστείτε με την ελαφρώς μειωμένη ανεμο-
        εφάμιλλη των GT Scooters, ενώ οι αναρτήσεις γενι-     κάλυψη από την μικρότερη ζελατίνα, σε σχέση με
        κότερα κάνουν μια ικανοποιητική δουλειά απορρό-       τα δεδομένα των GT scooters.

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   326   327   328   329   330   331   332   333   334   335   336