Page 326 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 326
Kymco DT X 360
ιδανικά θα θέλαμε ενδείξεις για την εξωτερική θερ- Όπως και στο τελευταίο Downtown έτσι και στο DT
μοκρασία και την κατανάλωση. X συναντάμε traction control το οποίο σου επιτρέπει
Κινητήρας να ανοίγεις το γκάζι με ασφάλεια στους ελληνικούς
Εδώ η Kymco δεν χρειαζόταν να δαπανήσει ώρες δρόμους, αλλά και να ¨παίζεις¨ στο χώμα, μιας και
στο τμήμα R&D, αφού η λύση είναι ήδη γνωστή και έχει και δυνατότητα απενεργοποίησης.
πολύ επιτυχημένη σε όλα τα επίπεδα. Ο λόγος φυ- Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
σικά για τον κινητήρα G5-SC που έχουμε γνωρίσει Σε αντίθεση με τον κινητήρα που είναι ήδη γνω-
από το Downtown 350. Ένα μονοκύλινδρο σύνο- στός από το Downtown, το ατσάλινο σωληνωτό πλαί-
λο 321 κυβικών που ταιριάζει γάντι και στο DT X, κα- σιο σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί για τις ανάγκες του
λύπτοντας τις προδιαγραφές Euro 5 με έμφαση στη DT X έχοντας διαφορετικά χαρακτηριστικά γεωμετρί-
γλυκιά λειτουργία και στη γεμάτη απόδοση σε όλο ας, καθώς η γενική φιλοσοφία του νέου μοντέλου εί-
το φάσμα των στροφών. Με ισχύ 28,6 ίππων στις ναι πιο σπορ.
7.500σ.α.λ και 3 χλγμ ροπής στις 5.750, ξεπερνά εύ- Στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε ένα τηλε-
κολα τα αντίστοιχα 300άρια σε επιδόσεις, όντας πα- σκοπικό πιρούνι και δύο αμορτισέρ με 5 ρυθμίσεις για
ράλληλα και πιο ελαστικός στο άνοιγμα του γκαζιού. την προφόρτιση του ελατηρίου, ενώ το σύστημα πέδη-
Σε επίπεδα 300αριού βρίσκεται μόνο η κατανάλωση, σης αποτελείται από έναν δίσκο 260 χιλ με τριπίστονη
αφού κατά τη διάρκεια της δοκιμής η μέση τιμή ανήλ- δαγκάνα μπροστά και έναν δίσκο 240 χιλ με διπίστονη
θε στα 3,8 λίτρα/100χλμ. δαγκάνα πίσω. Το δικάναλο σύστημα ABS προέρχε-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα