Page 321 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 321

KYMCO Downtown 350 Noodoe TCS


          Εμφάνιση-ποιότητα
          Χωρίς αλλαγές συνεχίζει σε εμφανισιακό επίπε-
        δο το Downtown 350 και για το 2020. Η ριζική, επι-
        θετική  σχεδιαστική  ανανέωση  του  2016  παραμέ-
        νει ακόμα «φρέσκια», αποπνέοντας δυναμισμό και
        θυμίζοντας σπορ μοντέλο. Ιδιαίτερα οι εμπρός, τύ-

        που «angel eye» προβολείς υπογραμμίζουν αυτή
        την ταυτότητα, ενώ τα LED σε φώτα ημέρας, πίσω
        φώτα και εμπρός φλας προσδίδουν την απαραίτη-         Το αυτοκόλλητο TCS δηλώνει την παρουσία του
        τη σύγχρονη νότα. Τεθλασμένες γραμμές, προσοχή        Traction Control. Τα φρένα ικανοποιούν απόλυτα
                                                              τις προσδοκίες.
        στην λεπτομέρεια και λογότυπα με έντονη εμφάνι-
        ση δίνουν την δική τους νότα στο μοντέλο, ενώ πλέ-
        ον ένα ασημί γυαλιστερό αυτοκόλλητο με τα γράμ-

        ματα TCS (Traction Control System) βρίσκεται στο
        εμπρός φτερό δηλώνοντας την παρουσία του συ-
        στήματος. Ποιοτικά η κατασκευή στέκεται για άλλη
        μια φορά στα ιδιαίτερα υψηλά στάνταρ που εφαρ-
        μόζει η KYMCO και ικανοποιεί τις προσδοκίες, δε-
        δομένου και του premium ύφους του. Όπως και στο       Τα ντουλαπάκια προσφέρουν 2 χώρους για
                                                              μικροαντικείμενα σε άμεση πρόσβαση. Στο
        «περσινό» μοντέλο, τα υλικά είναι προσεκτικά επι- αριστερό φαίνεται και η παροχή ρεύματος USB. Τα
        λεγμένα με τεράστια προσοχή να έχει δοθεί στην        ντουλαπάκια ωστόσο δεν φέρουν κλείδωμα.
        προσεκτική  συναρμολόγηση  ενώ  αν  γίνουμε  αυ- πιο κοντά άτομα λόγω της μικρής σχετικά απόστα-
        στηροί, θα θέλαμε ένα καλύτερης ποιότητας καπάκι  σης από την σέλα. Ο συνεπιβάτης για μια ακόμη φο-
        στο άνοιγμα του ρεζερβουάρ στην ποδιά, το οποίο  ρά είναι εξαιρετικά άνετος, με την μεγάλη πίσω σέ-

        είναι από λεπτό πλαστικό.                             λα να πλαισιώνεται από τεράστιες χειρολαβές και
          Άνεση-εργονομία                                     σωστά τοποθετημένα μαρσπιέ.
          H εξαιρετική άνεση αλλά και τα υψηλά επίπεδα         Τα  ντουλαπάκια  της  ποδιάς  παραμένουν  χωρίς
        πρακτικότητας,  εξακολουθούν  να  χαρακτηρίζουν  δυνατότητα  κλειδώματος,  οπότε  χρησιμεύουν  για
        το Downtown 350 και στην νέα του έκδοση. Η με- προσωρινή αποθήκευση αντικειμένων που θα χρει-
        γάλη  σε  διαστάσεις  και  αρκετά  μαλακή  σέλα  πα- αστείτε άμεσα όσο οδηγείτε, ενώ το αριστερό φέ-
        ραμένει  ίδια,  αγκαλιάζοντας  το  σώμα  του  αναβά- ρει θύρα USB για παροχή ρεύματος. Όμοιος παρα-

        τη και προσφέροντας ονειρικά επίπεδα άνεσης. Σε  μένει και ο χώρος κάτω από την σέλα: Φωτιζόμενος
        συνδυασμό με το τοποθετημένο στο ύψος του στή- και με όγκο 62,5 λίτρα σύμφωνα με τις δικές μας
        θους τιμόνι, την μεγάλη ζελατίνα και την φαρδιά πο- μετρήσεις, ο χώρος μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 2
        διά, ο αναβάτης τοποθετείται «μέσα στο scooter».  κράνη, κατά προτίμηση 1 jet και ένα full face ή 2
        Ως αποτέλεσμα, η προστασία από τον αέρα και τις  κλειστού τύπου, αν το ένα είναι μικρό ώστε να το-
        καιρικές συνθήκες είναι αξιοσημείωτα καλή, πράγ- ποθετηθεί στην εμπρός θέση. Κατά τα άλλα, το φάρ-
        μα που το διαπιστώσαμε ιδίοις όμμασι στον άστατο  δος του χώρου θα επιτρέψει την μεταφορά αρκετών
        καιρό της περιόδου της δοκιμής. O αναβάτης μπο- αντικειμένων αντίστοιχων διαστάσεων.
        ρεί να τοποθετήσει τα πόδια του σε 2 θέσεις: Οριζό-    Κινητήρας
        ντια, στο πάτωμα ή εμπρός, στο εσωτερικό της πο-       Ο G5-SC κινητήρας του Downtown 350 είναι μια πο-

        διάς, με την δεύτερη θέση να βολεύει καλύτερα τα  λύ σύγχρονη μονάδα που έχει σχεδιαστεί με στόχο την
                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   316   317   318   319   320   321   322   323   324   325   326