Page 323 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 323

KYMCO Downtown 350 Noodoe TCS



        2 εμβόλων εμπρός και πίσω αντίστοιχα αλλά και            ΤΕΧΝΙΚΑ
        την συνδρομή του ABS. Όπως η έκδοση Noodoe               ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        χωρίς το Traction Control, έτσι και το TCS μοντέ-
        λο εξοπλίζεται με τα ελαστικά Metzeler Feelfree.         Τύπος                        4T 1K, YΥ/Ψ 4Β
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
                                                                                                         321
          Οδηγώντας                                             Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   Δ/Α
                                                                                                         Δ/Α
          Με τα «μεγάλα νέα» για το Downtown 350 να              Συμπίεση (:1)                      29/7.500
                                                                 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        είναι ουσιαστικά η προσθήκη του Traction Control,        Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                 3,1/6.000
        επιτρέψτε  μας  να  ξεκινήσουμε  την  οδηγική  μας       Τροφοδοσία                        Ψεκασμός
                                                                                                         12,5
                                                                 Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
        εμπειρία από αυτό το σημείο. Το Traction λοιπόν          Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                 3,9
        είναι  ένα  σύστημα  που  λειτουργεί  αρκετά  καλά       Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)              145
        στην περίπτωση του Downtown και η ρύθμιση του            Τύπος                    Ατσάλινο σωληνωτό
        αποδεικνύεται σωστή για την περίσταση. Οι 29 ζω-         Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό πιρούνι
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                         Δ/Α
        ηρότατοι ίπποι του G5 είναι ικανοί να «σπάσουν»         Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις   Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
                                                                                                         Δ/Α
        την πρόσφυση του πίσω ελαστικού πολύ εύκολα              Διαδρομή (χλστ.)                  Δ, 3Ε, ABS
                                                                 Φρένα Ε (χλστ.)
        σε ένα κακό οδόστρωμα ή σε ολισθηρές συνθή-              Φρένα Π (χλστ.)                   Δ, 2Ε, ABS
        κες και αυτό δεν είναι κάτι που απαραίτητα θέλεις,
        όταν οδηγείς ένα GT Scooter. Το traction control        Ελαστικά    Ελαστικό Ε            120/80-14’’
                                                                 Ελαστικό Π
                                                                                                  150/70-13’’
        ανιχνεύει εύκολα και γρήγορα τάσεις ολίσθησης
        και επεμβαίνει αμέσως, ίσως αρκετά έντονα κατά
        περίπτωση αλλά ποτέ απότομα. Φυσικά η δυνατό-         Παράλληλα,  ταχύτητες  από  120  χλμ/ώρα  και  πά-
        τητα απενεργοποίησης του παραμένει για όποιον         νω είναι μια απλή υπόθεση και το Downtown μπο-
        το επιθυμεί. Κατά τα άλλα, το Downtown εξακο-         ρεί να ταξιδέψει απροβλημάτιστα εκτός της πόλης.
        λουθεί να παρουσιάζει μια premium οδηγική ταυ-        Βάλτε στην εξίσωση και την σέλα-πολυθρόνα, την
        τότητα, με σπορ στοιχεία στην συμπεριφορά του. Η      καλή ανεμοκάλυψη και τις άνετες αναρτήσεις και το

        ποιότητα κύλισης βρίσκεται πολύ ψηλά και η γεω-       συμπέρασμα είναι εύκολο…
        μετρία του μοντέλου ωφελεί την σταθερότητα στο         Το διπλό πλαίσιο του scooter υπόσχεται, όπως εί-
        δρόμο.  Οι  αναρτήσεις  λειτουργούν  αρκετά  καλά     παμε και παραπάνω, σταθερότητα στο δρόμο αλ-
        σε γενικές γραμμές «εξομαλύνοντας»  τις οδικές        λά και άμεση απόκριση στις εντολές του τιμονιού,
        ανωμαλίες  χωρίς δράματα. Τα δύο αμορτισέρ πί-        αποτρέποντας  την  εμφάνιση  ταλαντώσεων  ακό-
        σω ίσως σας φανούν σκληρά, αλλά μην διστάσε-          μη και σε πιο έντονη οδήγηση. Αν αρέσκεστε σε
        τε να ψαχτείτε με την ρύθμιση της προφόρτισης         πιο σβέλτες βόλτες και επαρχιακούς δρόμους, το

        καθώς κάνει θαύματα: Έτσι κάναμε και εμείς, επι-      Downtown παραμένει ουδέτερο στις στροφές, δια-
        λέγοντας μια πιο μαλακή «σκάλα» και η συμπερι-        τηρώντας την στιβαρότητα του και θα προειδοποιή-
        φορά του Downtown μεταμορφώθηκε προς το κα-           σει έγκαιρα αν πλησιάσετε το όριο του χωρίς να δη-
        λύτερο και το ανετότερο.                              μιουργήσει επισφαλή κατάσταση.
          Ο κινητήρας παραμένει πολύ ζωηρός, ισχυρότα-         Στα  φρένα,  οι  δύο  δίσκοι  παραμένουν  αρκού-
        τος (τηρουμένων των αναλογιών) σε όλες τις συνθή-     ντως  ισχυροί  και  ακινητοποιούν  το  Downtown
        κες, όπως επίσης παραμένει και η πολύ σωστή ρύθ-      γρήγορα και με ασφάλεια. Η αίσθηση στις μανέ-
        μιση της CVT μετάδοσης. Οι ρεπρίζ του Downtown        τες  είναι  ικανοποιητική  και  το  αρχικό  δάγκωμα
        είναι ένα από τα δυνατά του σημεία βοηθώντας τον      δεν είναι πολύ, αλλά στα επίπεδα που χρειάζεται.
        αναβάτη να ξεφύγει εύκολα από το μποτιλιάρισμα        Στις  μετρήσεις  μας,  το  Downtown  ακινητοποιή-

        και να κάνει εύκολα προσπεράσεις όταν χρειαστεί.      θηκε σε (Χ) μέτρα.
                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   318   319   320   321   322   323   324   325   326   327   328