Page 319 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 319

Kymco CV3 Noodoe



        νταρ πάντως είναι το cruise control για ξεκούραστα       ΤΕΧΝΙΚΑ
        ταξίδια. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μετρήσαμε          ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        κατανάλωση 5,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, νούμε-
        ρο που κινείται σε λογικά πλαίσια δεδομένου του          Τύπος                            4Τ, 2Κ, Υ/Ψ
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
                                                                                                         550
        κυβισμού και της απόδοσης του κινητήρα.                 Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   69 X 73.6
          Πλαίσιο – αναρτήσεις - φρένα                           Συμπίεση (:1)                             11
                                                                                                   51 / 7.500
          Το σημείο κλειδί του CV3 είναι το σύστημα KALS         Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)          5.29 / 5.750
                                                                 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
        (Kymco Advanced Leaning Suspension), το οποίο            Κατανάλωση (λ. / 100χλμ.)                5,4
        «ενώνει» τους δυο εμπρός τροχούς με διπλά τηλε-          Τροφοδοσία                     Ηλ.Ψεκασμός
        σκοπικά πιρούνια 41 χιλιοστών στον καθένα. Επι-          Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)           15
        τρέπει μέγιστη κλίση 40 μοιρών και δίνει τη δυνα-        Τύπος                Αλουμινίου διαιρούμενο
                                                                                                 Τηλεσκοπικά
        τότητα «κλειδώματος», που επιτρέπει στο scooter          Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις     πιρούνια 41χιλ.

        να «στέκεται» όρθιο και σε γωνίες έως και 9 μοι-        Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)     Δ.Α
        ρών όταν ακινητοποιείται. Στο πίσω μέρος έχουμε          Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Μονό αμορτισέρ
                                                                                                          Δ.Α
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
        μονό αμορτισέρ οριζόντια τοποθετημένο. Το πλαί-          Φρένα Ε (χλστ.)             2Δ/270, 4Ε, ABS
        σιο είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, ενώ από          Φρένα Π (χλστ.)                  Δ/260, ABS
        το ίδιο υλικό είναι και το νέο ψαλίδι, ώστε να δια-     Ελαστικά    Ελαστικό Ε            110/70-13’’
                                                                                                  160/60-15’’
                                                                 Ελαστικό Π
        τηρηθεί το βάρος χαμηλά με τη ζυγαριά να δείχνει
        265 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 15 λίτρων.
        Στον τομέα των φρένων έχουμε δυο δίσκους 270          γυαλισμένη άσφαλτο.
        χιλιοστών εμπρός με τετραπίστονες δαγκάνες της         Δυναμική δεν είναι μόνο η εμφάνιση, αλλά και η
        Brembo και έναν δίσκο 260 χιλιοστών πίσω, ενώ         συμπεριφορά του και για αυτό ευθύνονται τόσο ο κι-
        στάνταρ είναι το ABS. Το CV3 διαθέτει χειρόφρενο      νητήρας, όσο και το στήσιμο του scooter. Οι 50+ ίπ-
        και ποδόφρενο που ενεργοποιεί ταυτόχρονα όλα τα       ποι κινούν χωρίς δισταγμό τα (αρκετά) κιλά του CV3

        φρένα, κάτι πολύ πρακτικό ειδικά για όσους προέρ-     με ψεκασμό και μετάδοση να μεταφράζουν με ακρί-
        χονται από το χώρο τους αυτοκινήτου. Οι αλουμι-       βεια  τις  εντολές  σου  και  να  αντιδρούν  άμεσα  σε
        νένιοι τροχοί φορούν ελαστικά Maxxis διαστάσεων       οποιαδήποτε  ταχύτητα.  Σύμφωνα  με  τις  μετρήσεις
        110/70-13 και 160/60-15 εμπρός και πίσω αντίστοι-     μας τα πρώτα 100 χιλιόμετρα από στάση έρχονται σε
        χα.                                                   8,8 δευτερόλεπτα, τοποθετώντας το CV3 στην πρώ-
          Στο δρόμο                                           τη θέση ανάμεσα στα τρίτροχα scooter σε αυτή τη
          Από τα πρώτα κιόλας μέτρα αντιλαμβάνεσαι την        διαδικασία.  Ανεβάζοντας  ρυθμό  διαπιστώσαμε  ότι

        έξτρα πρόσφυση που προσφέρουν οι δυο εμπρός           στρίβοντας με πολλά χιλιόμετρα το scooter παραμέ-
        τροχοί και την ασφάλεια που αυτό συνεπάγεται. Το      νει «βιδωμένο» στην τροχιά που έχεις ορίσει χωρίς
        βάρος του συστήματος KALS απαιτεί λίγο παραπά-        «ναι μεν, αλλά» και ο τρόπος που «πατάει» εμπνέ-
        νω δύναμη και αποφασιστικότητα στο στρίψιμο, αλ-      ει εμπιστοσύνη και σε προκαλεί να ανακαλύψεις τα
        λά αυτό γρήγορα συνηθίζεται, ενώ αν προέρχεσαι        όριά του, καθώς η συμπεριφορά του ξεφεύγει από
        από τον χώρο του αυτοκινήτου, ούτε που θα το κα-      τα δεδομένα των scooter θυμίζοντας μοτοσυκλέτα!
        ταλάβεις. Μετά από ένα σύντομο διάστημα εξοικείω-      Μέσα στην πόλη οι δυο εμπρός τροχοί κάνουν πο-
        σης θα διαπιστώσεις ότι ο τρόπος που στρίβει το CV3   λύ πιο εύκολη την ισορροπία στις πολύ χαμηλές τα-
        σε γεμίζει σιγουριά και αυτοπεποίθηση, οπότε αλλά-    χύτητες στοιχείο που θα εκτιμήσουν τόσο οι αρχά-
        ζει τα όσα ήξερες και έκανες μέχρι τώρα, αφού μπο-    ριοι αναβάτες που προέρχονται από τον χώρο του

        ρείς να φρενάρεις δυνατά υπό κλίση ακόμα και σε       αυτοκινήτου, όσο και οι πιο έμπειροι.
                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   314   315   316   317   318   319   320   321   322   323   324