Page 315 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 315

KYMCO Agility 300



        πίεσης (που βελτιώνουν πολύ την αίσθηση και την          ΤΕΧΝΙΚΑ
        διάρκεια φρεναρίσματος). Το ABS είναι της Bosch,         ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        δύο καναλιών προσθέτοντας την δικλείδα ασφαλεί-
        ας σε ένα σύστημα πέδησης που απέδωσε πολύ κα-           Τύπος                         4T 1K, Υ/Ψ 2Β
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
                                                                                                         276
        λά, όπως θα διαβάσετε και παρακάτω.                     Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   Δ/Α
                                                                                                         Δ/Α
          Οδηγώντας                                              Συμπίεση (:1)                    23,2/8.000
                                                                 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
          Τα scooters 300 κυβικών τυγχάνουν υψηλότατης           Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                 2,3/6,500
        εκτίμησης στην χώρα μας και οι αναβάτες τους είναι       Τροφοδοσία                        Ψεκασμός
                                                                                                           13
                                                                 Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
        συχνά απαιτητικοί, ζητώντας από το scooter τους να       Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                 3,7
        τα κάνει «όλα και καλά». Πόσο καλά ανταποκρίνεται        Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)              123
        το ολοκαίνουργιο, για την κατηγορία, Agility 300;        Τύπος                    Ατσάλινο σωληνωτό
        Ξεκινάς την ημέρα σου με το scooter και διαπιστώ-        Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό πιρούνι
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                         Δ/Α
        νεις γρήγορα ότι η ποιότητα κύλισης του βρίσκεται       Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις   Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
                                                                                                         Δ/Α
        σε υψηλά επίπεδα. Στις αστικές ταχύτητες, οι κρα-        Διαδρομή (χλστ.)             Δ/300, 2Ε, ABS
                                                                 Φρένα Ε (χλστ.)
        δασμοί από τον κινητήρα είναι πρακτικά μηδενικοί         Φρένα Π (χλστ.)              Δ/240, 2Ε, ABS
        και παραμένουν έτσι, ακόμη και σε μεγαλύτερες τα-
        χύτητες. Η ισχύς και η ροπή του χαρακτηρίζονται         Ελαστικά    Ελαστικό Ε            110/10-16’’
                                                                 Ελαστικό Π
                                                                                                  140/70-14’’
        επαρκείς για τον σκοπό του Agility 300, με την με-
        τάδοση να υπογράφει τον τρόπο απόδοσης.  Στην
        εκκίνηση  και  στις  χαμηλές  ταχύτητες,  η  εμπλοκή   συναντήσετε στην πόλη, απορροφώντας τις κακο-
        του συμπλέκτη είναι γρήγορη προσφέροντας έλεγ-        τεχνίες απροβλημάτιστα. Πιο μεγάλες και απότομες
        χο στον αναβάτη στο πεδίο αυτό. Όσο η επιτάχυνση      ανωμαλίες γίνονται αισθητές μεν, χωρίς «κοπανή-
        συνεχίζεται, το CVT αλλάζει σχέση επιτρέποντας σε     ματα» για τον αναβάτη, δε. Σε συνδυασμό με τον
        περισσότερη ισχύ να φτάσει στον τροχό και στις με-    τροχό των 16 ιντσών, το Agility 300 αποφεύγει τις

        σαίες στροφές, οι ρεπρίζ είναι εύκολες προσφέρο-      νευρικότητες, ακόμη και αν βρεθείτε υπό κλίση σε
        ντας σε επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας εντός της       διαδοχικές λακκούβες, κάτι… διόλου ασυνήθιστο.
        πόλης. Ο κινητήρας και ο γραμμικός, ήπιος τρόπος      Εύσημα αξίζουν στα φρένα του Agility τα οποία πα-
        απόδοσης του συμβάλλει αποφασιστικά, στον άνε-        ρουσίασαν μεγάλη ισχύ και εξαιρετική, για τα δεδο-
        το χαρακτήρα του Agility χωρίς η ισχύς του να είναι   μένα της κατηγορίας, αίσθηση -τα υψηλής πίεσης
        περισσότερη από όσο χρειάζεται. Ο εμπρός 16άρης       σωληνάκια, κάνουν δουλειά! Τα 28,23 μέτρα που
        τροχός κάνει αισθητή την παρουσία του προσφέ-         χρειάστηκε το μοντέλο για να ακινητοποιηθεί από

        ροντας μεγάλη σταθερότητα στο δύσκολο ελληνι-         τα 80 χλμ/ώρα, είναι μια πολύ καλή επίδοση. Στην
        κό οδικό περιβάλλον και συνεργάζεται απροβλημά-       εθνική και εκτός της πόλης, ο αναβάτης θα απο-
        τιστα με τον πίσω των 14 ιντσών. Από την ευθεία       λαύσει το υψηλό επίπεδο ανεμοκάλυψης, εξαιτίας
        στην στροφή, το Agility «κρατά» στιβαρά τον δρόμο     του πολύ καλού πακέτου εξοπλισμού του Agility
        με ακρίβεια στην απόκριση και  ελαφρώς «βαριά»        που περιλαμβάνει στάνταρ  χούφτες και ζελατίνα.
        αίσθηση στην γραμμή της στροφής. Οι διαδοχικές        Το βασικό πεδίο χρήσης είναι η πόλη αλλά δεν θα
        εναλλαγές κατεύθυνσης γίνονται με ακρίβεια χωρίς      πει όχι και σε κίνηση εκτός αυτής. Ο κινητήρας του
        «τσαλιμάκια» από το πλαίσιο που θα τρομάξουν και      μοντέλου το ωθεί άνετα σε ταχύτητες μέχρι και τα
        θα αποσταθεροποιήσουν το scooter, εντός του πε-       130+ χλμ/ώρα στο ψηφιακό κοντέρ, αν και πάνω
        δίου χρήσης του. Οι αναρτήσεις είναι σωστά ρυθμι-     από τα 120 ο ιμάντας παράγει ορισμένους κραδα-

        σμένες για την πλειοψηφία των συνθηκών που θα         σμούς.
                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   310   311   312   313   314   315   316   317   318   319   320