Page 311 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 311

Keeway Vieste 125 & 300



           ΤΕΧΝΙΚΑ                                               ΤΕΧΝΙΚΑ
           ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA 125                                    ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA 300

          Κινητήρας  Τύπος               4T, 1K, Υ/Ψ, 2β        Κινητήρας  Τύπος               4T, 1K, Υ/Ψ, 4β
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
                                                                                                       278,2
                                                124,66
           Κυβισμός (κ.εκ.)
                                                                                                      75 X 63
                                                                 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
                                            52,4 X 57,8
           Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                           11
           Συμπίεση (:1)
                                                   10,5
                                                                 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
           Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)            10,6/8000           Συμπίεση (:1)                       22/7500
           Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                 0,9/6000           Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                 2,4/5750
           Τροφοδοσία                     Ηλ.Ψεκασμός            Τροφοδοσία                     Ηλ.Ψεκασμός
           Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)          9,5          Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)          9,5
                                                                                                          4,1
                                                    2,9
           Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)  Ατσάλινο σωληνωτό           Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)  Ατσάλινο σωληνωτό
          Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό πιρούνι   Αναρτήσεις - Φρένα   Αν. Ε / Ρυθμίσεις    Τηλεσκοπικό πιρούνι KYB
                                                                 Τύπος
           Τύπος
           Διαδρομή (χλστ.)
                                                     33
                                                                                                           35
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
                                                                 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
                                       Διπλό αμορτισέρ
           Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
                                                                                             Διπλό αμορτισέρ
           Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                         KYB
                                                    Δ/Α
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                  Δ/240, ABS
                                            Δ/240, CBS
           Φρένα Ε (χλστ.)
                                                                 Φρένα Ε (χλστ.)
                                                                                                  Δ/220, ABS
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
           Φρένα Π (χλστ.)
                                            Δ/215, CBS
          Ελαστικά    Ελαστικό Ε            110/70-13’’         Ελαστικά    Ελαστικό Ε            110/70-13’’
                                                                                                  130/70-13’’
                                                                 Ελαστικό Π
                                            130/70-13’’
           Ελαστικό Π
        μονό έμβολο πίσω). Για ακόμα μεγαλύτερη ασφά-         μανούβρες σε παιχνιδάκι. Προσοχή θέλει στο πλα-
        λεια,  το  σύστημα  πέδησης  εφοδιάζεται  με  δικά-   ϊνό σταντ –υπάρχει και διπλό στο στάνταρ εξοπλι-
        ναλο ABS. Το βάρος των μοντέλων σε πλήρη λει-         σμό- καθώς έχει μικρή γωνία ανοίγματος. Το μικρό
        τουργία ανέρχεται στα 134 κιλά για το 125 και 147     μεταξόνιο και η λεπτή σιλουέτα συνθέτουν το ιδα-
        κιλά για το 300. Οι τροχοί είναι 13 ιντσών, για την   νικό  σκηνικό  για  γρήγορους  αέρινους  ελιγμούς,
        βέλτιστη δυνατή σχέση ευελιξίας και σταθερότητας      με το scooter της Keeway να εκτελεί ότι βρεθεί
        στην οδήγηση.                                         στο διάβα του και να τρυπώνει παντού εύκολα και
          Στο δρόμο                                           αβίαστα. Όσον αφορά τις δύο εκδόσεις, ο 125αρης
          Ίδιος στόχος, διαφορετική προσέγγιση. Το δίδυμο     κινητήρας δείχνει μεγαλύτερη προτίμηση σε ταχύ-
        των Vieste διέπεται από τη βασική αρχή της άνεσης     τητες μέχρι 80 χλμ./ώρα έχοντας ζωηρή λειτουρ-
        και της πολυχρηστικότητας, προτάσσοντας τα πλού-      γία και ικανά αποθέματα ροπής για γρήγορες με-
        σια GT χαρακτηριστικά του. Η εργονομία της θέσης      ταβάσεις,  εξοικονομώντας  παράλληλα  καύσιμο
        οδήγησης μαρτυράει ότι έχουμε να κάνουμε με ένα       και πολύτιμο χρόνο μέσα στο κυκλοφοριακό χά-
        scooter έτοιμο να καλύψει μεγάλες αποστάσεις, αν      ος της πόλης. Η έκδοση των 300 κυβικών αυξάνει
        και στην περίπτωση υψηλόσωμου αναβάτη το τιμόνι       τις προοπτικές μετακίνησης ακόμα και εκτός αστι-
        θα έρθει κοντά στα γόνατα του όταν εκτελεί ελιγμό.    κού ιστού, ενώ απολαμβάνει τα ίδια πλεονεκτήμα-
        Τη λύση εδώ δίνουν οι μεγάλες κεκλιμένες πλατ-        τα ευελιξίας με το 125 εντός πόλης. Το μοτέρ είναι
        φόρμες που δίνουν τη δυνατότητα για διαφορετική       αρκετά ζωηρό και 22 ίπποι επιταχύνουν δυνατά το
        και πιο άνετη τοποθέτηση των ποδιών. Το Vieste        ελαφρύ -μόλις 147 κιλά- κορμί του Vieste, το οποίο

        φωνάζει ευχρηστία σε όλες τι συνθήκες και σε κά-      ανεβάζει αγόγγυστα χιλιόμετρα ακόμα και με δεύ-
        θε χιλιόμετρο που διανύει. Η χαμηλή σέλα, η οποία     τερο άτομο στη σέλα. Από τον εξοπλισμό του 300
        δίνει εύκολη πρόσβαση στο έδαφος, σε συνδυα-          απουσιάζει το traction control, κάτι που συναντάμε
        σμό με το χαμηλό βάρος, μετατρέπουν τις στατικές      στα περισσότερα scooter της κατηγορίας του.
                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   306   307   308   309   310   311   312   313   314   315   316