Page 311 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 311
Keeway Vieste 125 & 300
ΤΕΧΝΙΚΑ ΤΕΧΝΙΚΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA 125 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA 300
Κινητήρας Τύπος 4T, 1K, Υ/Ψ, 2β Κινητήρας Τύπος 4T, 1K, Υ/Ψ, 4β
Κυβισμός (κ.εκ.)
278,2
124,66
Κυβισμός (κ.εκ.)
75 X 63
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
52,4 X 57,8
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
11
Συμπίεση (:1)
10,5
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 10,6/8000 Συμπίεση (:1) 22/7500
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 0,9/6000 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 2,4/5750
Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 9,5 Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 9,5
4,1
2,9
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) Ατσάλινο σωληνωτό Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) Ατσάλινο σωληνωτό
Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι Αναρτήσεις - Φρένα Αν. Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι KYB
Τύπος
Τύπος
Διαδρομή (χλστ.)
33
35
Διαδρομή (χλστ.)
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
Διπλό αμορτισέρ
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
Διπλό αμορτισέρ
Διαδρομή (χλστ.)
KYB
Δ/Α
Διαδρομή (χλστ.)
Δ/240, ABS
Δ/240, CBS
Φρένα Ε (χλστ.)
Φρένα Ε (χλστ.)
Δ/220, ABS
Φρένα Π (χλστ.)
Φρένα Π (χλστ.)
Δ/215, CBS
Ελαστικά Ελαστικό Ε 110/70-13’’ Ελαστικά Ελαστικό Ε 110/70-13’’
130/70-13’’
Ελαστικό Π
130/70-13’’
Ελαστικό Π
μονό έμβολο πίσω). Για ακόμα μεγαλύτερη ασφά- μανούβρες σε παιχνιδάκι. Προσοχή θέλει στο πλα-
λεια, το σύστημα πέδησης εφοδιάζεται με δικά- ϊνό σταντ –υπάρχει και διπλό στο στάνταρ εξοπλι-
ναλο ABS. Το βάρος των μοντέλων σε πλήρη λει- σμό- καθώς έχει μικρή γωνία ανοίγματος. Το μικρό
τουργία ανέρχεται στα 134 κιλά για το 125 και 147 μεταξόνιο και η λεπτή σιλουέτα συνθέτουν το ιδα-
κιλά για το 300. Οι τροχοί είναι 13 ιντσών, για την νικό σκηνικό για γρήγορους αέρινους ελιγμούς,
βέλτιστη δυνατή σχέση ευελιξίας και σταθερότητας με το scooter της Keeway να εκτελεί ότι βρεθεί
στην οδήγηση. στο διάβα του και να τρυπώνει παντού εύκολα και
Στο δρόμο αβίαστα. Όσον αφορά τις δύο εκδόσεις, ο 125αρης
Ίδιος στόχος, διαφορετική προσέγγιση. Το δίδυμο κινητήρας δείχνει μεγαλύτερη προτίμηση σε ταχύ-
των Vieste διέπεται από τη βασική αρχή της άνεσης τητες μέχρι 80 χλμ./ώρα έχοντας ζωηρή λειτουρ-
και της πολυχρηστικότητας, προτάσσοντας τα πλού- γία και ικανά αποθέματα ροπής για γρήγορες με-
σια GT χαρακτηριστικά του. Η εργονομία της θέσης ταβάσεις, εξοικονομώντας παράλληλα καύσιμο
οδήγησης μαρτυράει ότι έχουμε να κάνουμε με ένα και πολύτιμο χρόνο μέσα στο κυκλοφοριακό χά-
scooter έτοιμο να καλύψει μεγάλες αποστάσεις, αν ος της πόλης. Η έκδοση των 300 κυβικών αυξάνει
και στην περίπτωση υψηλόσωμου αναβάτη το τιμόνι τις προοπτικές μετακίνησης ακόμα και εκτός αστι-
θα έρθει κοντά στα γόνατα του όταν εκτελεί ελιγμό. κού ιστού, ενώ απολαμβάνει τα ίδια πλεονεκτήμα-
Τη λύση εδώ δίνουν οι μεγάλες κεκλιμένες πλατ- τα ευελιξίας με το 125 εντός πόλης. Το μοτέρ είναι
φόρμες που δίνουν τη δυνατότητα για διαφορετική αρκετά ζωηρό και 22 ίπποι επιταχύνουν δυνατά το
και πιο άνετη τοποθέτηση των ποδιών. Το Vieste ελαφρύ -μόλις 147 κιλά- κορμί του Vieste, το οποίο
φωνάζει ευχρηστία σε όλες τι συνθήκες και σε κά- ανεβάζει αγόγγυστα χιλιόμετρα ακόμα και με δεύ-
θε χιλιόμετρο που διανύει. Η χαμηλή σέλα, η οποία τερο άτομο στη σέλα. Από τον εξοπλισμό του 300
δίνει εύκολη πρόσβαση στο έδαφος, σε συνδυα- απουσιάζει το traction control, κάτι που συναντάμε
σμό με το χαμηλό βάρος, μετατρέπουν τις στατικές στα περισσότερα scooter της κατηγορίας του.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα