Page 313 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 313
KYMCO Agility 300
Εμφάνιση-ποιότητα
Το πρώτο πράγμα που θα σου κάνει εντύπωση
στο Agility 300 είναι το μέγεθος του και η αίσθη-
ση όγκου που αποπνέει. Το μοντέλο έχει το μεγα-
λύτερο μεταξόνιο της κατηγορίας (στα 1.550 χιλιο-
στά, το οποίο πέρα από τα οφέλη της μεγαλύτερης
σταθερότητας, οδηγεί και σε αύξηση του μεγέθους
το μοντέλου. Η σχεδιαστική του γλώσσα είναι αιχ-
μηρή, άκρως μοντέρνα και αντικατοπτρίζει τις ευ-
ρωπαϊκές καταβολές, αφού το Agility 300 σχεδιά-
στηκε στην Ιταλία. Τεθλασμένες γραμμές και γωνίες
παντού, διχρωμίες, αρκετό χρώμιο και γυαλιστερό
μαύρο, αποτελούν στοιχεία που δημιουργούν μια
αναμφισβήτητα premium εικόνα. Ο αναβάτης έχει
την επιλογή μεταξύ 3 διαφορετικών χρωματισμών
και αυτός που βλέπετε στις φωτογραφίες, ονομά-
ζεται Silk Grey (με τους άλλους δύο να είναι το ματ
γκρίζο Graphite Matt και το μπλε Midnight Blue). H σέλα θυμίζει σε μέγεθος αυτές των GT Scooters,
Άνεση-Εργονομία όμως είναι πιο σκληρή και σε στηρίζει, αντί να σε…
To Agility 300 έχει καταβολές… GT Scooter όσον βυθίζει μέσα της. Στην «σπηλιά» από κάτω της ο
αφορά την προσφερόμενη άνεση στον αναβάτη του χώρος είναι γενναιόδωρος.
και αυτό ξεκινάει από την ευμεγέθη σέλα του. Το καθώς προέρχεται από το X-Town 300 φέροντας
σχήμα της «αγκαλιάζει» τη μέση και τους γοφούς αλλαγές για να εναρμονιστεί με τις προδιαγραφές
του αναβάτη, ενώ το μαξιλαράκι μέσης λειτουργεί Euro5, για τις οποίες είναι έτοιμος. Σημαντική αλ-
θαυμάσια και ανεβάζει κι άλλο το επίπεδο άνεσης λαγή στον κινητήρα είναι η νέα ρύθμιση της μετά-
στη λεπτομέρεια. Η σέλα είναι ποιοτική με το αφρώ- δοσης, που μεγιστοποιεί ανάλογα την απόδοση στις
δες υλικό να είναι μέτριας σκληρότητας χωρίς να μεσαίες και τις χαμηλές στροφές. Οι «αριθμοί» λένε
αποτελεί πρόβλημα στην καθημερινότητα. Το τιμό- ότι ο κινητήρας αποδίδει 23,2 ίππους και 2,3 kgm
νι του Agility 300 είναι αρκετά ψηλά, φέρνοντας τα ροπής, ενώ την τροφοδοσία του αναλαμβάνει σύ-
χέρια στο ύψος του θώρακα, όμως το μελετημένο στημα ψεκασμού και ρεζερβουάρ 13 λίτρων. Με
πλάτος του και η γωνία των χειριστηρίων συμβάλ- τα 3,7 λίτρα μέσης κατανάλωσης που μετρήσαμε,
λουν τελικά σε μια ξεκούραστη στάση σώματος. Τα λοιπόν, η αυτονομία του Agility 300 αγγίζει τα 350
μαρσπιέ είναι αρκετά ευρύχωρα για τα πόδια του χιλιόμετρα, ένα διόλου ευκαταφρόνητο νούμερο.
αναβάτη, ενώ η ύπαρξη του κεντρικού τούνελ δεν Αυτό που προξενεί πολύ θετική εντύπωση με τον
ενοχλεί επ ουδενί. Αξίζει να σχολιάσουμε ότι η ζε- κινητήρα του Agility 300 είναι το πολύ χαμηλό επί-
λατίνα και οι χούφτες είναι στον βασικό εξοπλι- πεδο θορύβου του, σε σημείο που σε συνθήκες θο-
σμό του Agility 300 και με την συνδρομή τους, το ρύβου πόλης δεν τον ακούς καν! Στις μετρήσεις, το
scooter πετυχαίνει πολύ καλή ανεμοκάλυψη που Agility 300 παρουσίασε μια εικόνα στα επίπεδα της
συμβάλλει έντονα στην καθημερινή άνεση του χρή- κατηγορίας του: Τα 50 χλμ/ώρα από στάση έρχονται
στη του. σε 4 δλ, ενώ τα 80 σε 7,8 δλ., με μια ρεπρίζ από 40-
Κινητήρας 80 να χρειάζεται 4,7 δλ.
Η πηγή ισχύος του Agility 300 μας είναι γνωστή, Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
Eπιστροφή στα περιεχόμενα