Page 307 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 307
Kawasaki J300
χιλιοστών εμπρός και 240 χιλιοστών πίσω, αμφότε- ΤΕΧΝΙΚΑ
ροι με διπίστονη δαγκάνα. Το δικάναλο ABS ανήκει ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
φυσικά στον στάνταρ εξοπλισμό και σου επιτρέπει Τύπος 4T, 1K, Y/Ψ, 4β
299
να «τσαρουχώσεις» τα φρένα σε περίπτωση ανά- Κινητήρας Κυβισμός (κ.εκ.) 72,7 Χ 72
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
γκης χωρίς να ανησυχείς για μπλοκάρισμα των τρο- Συμπίεση (:1) 10,8
χών. Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 28/8.000
2,9/6.500
Οδηγώντας Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Ψεκασμός
Τροφοδοσία
Η άνεση είναι ένα από τα κυρία χαρακτηρίστηκα Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 13
4,1
του J300 και το αποδεικνύει από την πρώτη στιγμή Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 143
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
που θα βρεθείς στη σέλα του. Το εργονομικό τρίγω-
νο είναι ιδανικό με τα γόνατα να τοποθετούνται σε Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό, τύπου διαμάντι
Αν. Ε / Ρυθμίσεις Συμβατικό τηλ. πιρούνι, 37 χλστ.
γωνία 90 μοιρών και τα χέρια να έρχονται σε φυ- Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) 110
σιολογική θέση για να πιάσουν το τιμόνι. Τα πόδια Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Δυο αμορτισέρ / ΠΕ
100
Διαδρομή (χλστ.)
πατούν με ευκολία κάτω καθώς η σέλα απέχει 775 Φρένα Ε (χλστ.) Δ/260, 2Ε, ABS
χιλιοστά από το έδαφος, ενώ υπάρχουν και «κο- Φρένα Π (χλστ.) Δ/240, 2E, ABS
ψίματα» στο πάτωμα του scooter για να μην ανοί- Ελαστικό Ε 120/80-14”
γουν πολύ τα πόδια. Η κυκλοφορία στους μόνιμα Ελαστικά Ελαστικό Π 150/70-13”
μποτιλιαρισμένους δρόμους της πόλης είναι πάντα
μια άσκηση υπομονής, αλλά το J300 δρα ως αγχο-
λυτικό και σε βοηθά να ελιχθείς με ευκολία και να
αφήσεις πίσω σου την κίνηση. Όπλα του στο αστι-
κό ρινγκ είναι το «ατέλειωτο» κόψιμο του τιμονιού,
η ακρίβεια της μετάδοσης και το σωστό ζύγισμα. Ο
όγκος του scooter δεν είναι αμελητέος, αλλά το μα-
ζεμένο πλάτος του βοηθάει στο να περάσει από στε-
νά σημεία. Η δύναμη του κινητήρα είναι υπεραρ-
κετή για τις αστικές μετακινήσεις και οι αποστάσεις
από φανάρι σε φανάρι καλύπτονται γρήγορα. Το V- Ένα αμορτισέρ κρατά τη σέλα ανοικτή και σου
Box έδειξε ότι τα πρώτα 100 χιλιόμετρα από στάση λύνει τα χέρια. Πρακτικός και ο φωτισμός του
έρχονται σε 10,7 δευτερόλεπτα, ενώ η επιτάχυνση χώρου αποσκευών.
συνεχίζεται αβίαστα μέχρι την τελική των 140 χιλιο-
μέτρων. και τότε ανακαλύπτεις το άλλο του πρόσωπο, το πιο
Το J300 όμως δεν απευθύνεται μόνο σε όσους σπορ. Η ρύθμιση της μετάδοσης κρατά τον κινητή-
θέλουν να μετακινούνται αποκλειστικά εντός πό- ρα στο «καλό» εύρος στροφών και έχεις πάντα απο-
λης. Η ζελατίνα, η ευρύχωρη σέλα και φυσικά οι θέματα δύναμης, ώστε να επιταχύνεις ή να προσπε-
επιδόσεις σε προδιαθέτουν να βγεις εκτός πόλης ράσεις.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα