Page 303 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 303
Honda SH 350
πλαισίου, βελτιώνοντας τη σταθερότητα και την άνε- ΤΕΧΝΙΚΑ
ση στις υψηλές ταχύτητες, αλλά και εξοικονομώντας ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
βάρος 1 κιλού. Για την απόσβεση των ανωμαλιών Τύπος 4T, 1K, Υ/Ψ
του οδοστρώματος φροντίζουν ένα τηλεσκοπικό πι- Κυβισμός (κ.εκ.) 330
ρούνι 35 χιλιοστών, δυο πίσω αμορτισέρ με ρυθμι- Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 77 X 70,7
Συμπίεση (:1)
10,5
ζόμενη προφόρτιση ελατηρίου, το ψαλίδι από χυτό Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 29,2/7500
αλουμίνιο και ένα σύστημα συνδέσμων Oleo τοποθε- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 3,2/5250
τημένο κάτω από τον κινητήρα για καλύτερη αίσθηση Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
9,1
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
και απορρόφηση κραδασμών. Γεωμετρικά το SH 350 Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 4,2
δεν άλλαξε και πολύ, το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 14 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 145+
χλστ. και έφτασε τα 1452, ενώ το τιμόνι έχει γρήγορα Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
χαρακτηριστικά, με ατού την γωνία στροφής, στις 45 Αν. Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι 35χιλ
Διαδρομή (χλστ.)
Δ/Α
μοίρες! Τα εμπρός ελαστικά είναι 110/70-16 και τα Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Διπλό αμορτισέρ
Δ/Α
πίσω 130/70-16 και το δικάναλο ABS επενεργεί σε Διαδρομή (χλστ.) Δ/256, 2Ε, ABS
Φρένα Ε (χλστ.)
μονούς δίσκους 256 χιλιοστών με 2-πίστονη δαγκά- Φρένα Π (χλστ.) Δ/256, 1Ε, ABS
να μπροστά και μονοπίστονη πίσω. Ελαστικό Ε 110/70-16’’
Στο δρόμο Ελαστικά Ελαστικό Π 130/70-16’’
Στο νέο SH 350 η άνεση και η πρακτικότητα πρω-
τοστατούν, με τον αναβάτη να απολαμβάνει των ευ-
κολιών που απορρέουν από την ξεκούραστη εργο- τες μεγαλύτερου κυβισμού να βρεθούν μπροστά του,
νομία και το καλοζυγισμένο πλαίσιο. Βολική σέλα ενώ οι ενδιάμεσες ρεπρίζ συνιστούν μια απολαυστική
και ευρύχωρο επίπεδο πάτωμα δημιουργούν τις κα- διαδικασία που σε βρίσκουν να ξεκολλάς εύκολα από
τάλληλες συνθήκες εργασία για καθημερινή μετα- οτιδήποτε σε ακολουθεί. Η κλιμάκωση του V-Matic κι-
κίνηση. Η εκκίνηση από τον keyless διακόπτη δίνει βωτίου είναι κατάλληλη για δυνατές επιταχύνσεις στις
ζωή στο νέο 350αρι μοτέρ. Κραδασμοί, τριγμοί, συ- χαμηλές ταχύτητες, χωρίς να στερείσαι δύναμης στα
ντονισμοί, απλώς δεν υφίστανται, τόσο στο ρελαντί αλ- ψηλά. To SH 350 φημίζεται για ευκολία χρήσης του
λά και όταν κινείσαι, με το SH να παραδίδει μαθήματα και την ικανότητα που έχει να ελίσσεται απροβλημάτι-
άψογης ομαλής και αθόρυβης λειτουργίας. Τίποτα δεν στα εντός αστικού ιστού, απεμπλεκόμενο εύκολα από
προδίδει την αυξημένη δύναμη, μέχρι την ώρα που θα οποιαδήποτε δύσκολη κατάσταση. Το ζύγισμα του εί-
γυρίσεις απότομα την γκαζιέρα. Τότε, όλα συμβαίνουν ναι εξαιρετικό, οι τροχοί των 16 ιντσών βελτιώνουν
πολύ γρήγορα με το SH 350 να ανεβάζει χιλιόμετρα την ευστάθεια, το επίπεδο πάτωμα απογειώνει τα επί-
χωρίς δισταγμό και με τρόπο που θυμίζει 400αρι. Οι πεδα ευχρηστίας και το κοφτερό τιμόνι τριπλάρει με
μετρήσεις επιβεβαιώνουν αυτή την αίσθηση με το άνεση ότι βρεθεί στο διάβα του. Έξω από την πόλη, σε
0-100 και το 50-100 να ολοκληρώνονται σε 9,7 και περιαστικές διαδρομές ή στην εθνική, το SH 350 δεν
6,9 δευτερόλεπτα αντίστοιχα. Στις εκκινήσεις από στά- θα δυσκολευτεί να ταξιδεύει όλη μέρα με ταχύτητες
ση, το νέο SH 350 δυσκολεύει ακόμα και μοτοσυκλέ- κοντά στα 120-130 χλμ. / ώρα.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα