Page 299 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 299
HONDA VISION 110
τι που επιβεβαιώνουμε οδηγώντας το Vision. Ο κι- ΤΕΧΝΙΚΑ
νητήρας εξοπλίζεται επίσης με σύστημα Start-Stop ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
που μπορεί να απενεργοποιηθεί μέσω διακόπτη στο Τύπος 4T 1K, Α/Ψ 2Β
δεξί γκριπ. Αξιοσημείωτες είναι οι επιδόσεις κατανά- Κυβισμός (κ.εκ.) 109,5
λωσης που πέτυχε ο κινητήρας κατά την δοκιμή μας: Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 47x63,1
Συμπίεση (:1)
10
Μετρήσαμε μόλις 1,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα σε Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 8,7/7.500
μέσο κύκλο, πράγμα που σημαίνει ότι το Vision μπο- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 0,9/5.750
ρεί να κάνει αυτή την απόσταση καίγοντας περίπου Τροφοδοσία Ψεκασμός
4,9
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
3 ευρώ βενζίνης! Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 1,9
4,9 λίτρων, προσφέροντας θεωρητική αυτονομία πε- Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 100
ρίπου 260 χιλιομέτρων με ένα μόνο γέμισμα. Τύπος Ατσάλινο από πρεσαριστά τμήματα
Αν. Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι 31mm
Το πλαίσιο του Vision 110 είναι επίσης ριζικά νέο Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
για το 2021, αντικαθιστώντας την κατασκευή από Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ
Δ/Α
σωλήνες ατσαλιού με την χρήση πρεσαριστών τμη- Διαδρομή (χλστ.) Δ/220, 1Ε, CBS
Φρένα Ε (χλστ.)
μάτων. Πρόκειται για μια αρχιτεκτονική που η Honda Φρένα Π (χλστ.) T/130, CBS
έχει χρησιμοποιήσει σε πολλά ακόμα από τα νέα της Ελαστικό Ε 120/70-17’’
scooter και συμβάλλει στην μείωση του βάρους, Ελαστικά Ελαστικό Π 160/60-15’’
αφού το πλαίσιο είναι 2 κιλά ελαφρύτερο από αυτό
του προηγούμενου μοντέλου. Συνολικά το Vision εί-
ναι εξαιρετικά ελαφρύ, αφού δεν ξεπερνάει τα 100 ανύπαρκτο βάρος του Vision, που το καθιστούν εξαι-
κιλά ακόμα και πλήρες υγρών. Οι τροχοί είναι διαμέ- ρετικά εύχρηστο στο φιλτράρισμα της πυκνής κίνη-
τρου 16 και 14 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, σης και στις επιτόπιες μανούβρες. Παράλληλα, το –
με τις αναρτήσεις να αποτελούνται από τηλεσκοπικό αναμενόμενα- μεγάλο κόψιμο του τιμονιού ενισχύει
πιρούνι εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω. Στα φρέ- τις ως άνω αρετές. O κινητήρας εκκινεί αστραπιαία
να, συναντάμε έναν δίσκο 220 χιλιοστών εμπρός και χωρίς μίζα, μιας και το σύστημα Start-Stop χρησιμο-
ένα ταμπούρο 130 χιλιοστών πίσω, τα οποία συνδέ- ποιεί την γεννήτρια ως μοτέρ, ενώ στις στάσεις και
ονται με μηχανικό σύστημα CBS: Η μανέτα του πί- εκκινήσεις που θα συναντήσεις στην πόλη, η εκκί-
σω φρένου συνδέεται με ντίζα με την τρόμπα του νηση του κινητήρα είναι ταχύτατη και αξιόπιστη κάθε
εμπρός φρένου, ενεργοποιώντας το κατά την πέδη- φορά. Ο κινητήρας έχει καλή απόκριση στο γκάζι και
ση. η μετάδοση είναι ρυθμισμένη για «σβέλτη» εμπλοκή
Στο δρόμο του συμπλέκτη στις εκκινήσεις. Η αποδιδόμενη ισχύς
Φυσικό περιβάλλον του Vision είναι η πόλη και είναι επαρκής, αν και θα θέλαμε περισσότερη διαθέ-
το scooter της Honda προτάσσει τον απίστευτα εύ- σιμη ροπή στις αστικές ταχύτητες (μεταξύ 30-60 για
χρηστο χαρακτήρα του για να σε βγάλει ασπροπρό- παράδειγμα), καθώς στην περιοχή λειτουργίας εκεί-
σωπο στην κόλαση της καθημερινότητας. Ας ξεκι- νη ο κινητήρας δείχνει να υστερεί αν ο αναβάτης ζη-
νήσουμε από τις πολύ μικρές διαστάσεις και το… τά ρεπρίζ ή επιχειρεί προσπέραση.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα