Page 299 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 299

HONDA VISION 110


        τι που επιβεβαιώνουμε οδηγώντας το Vision. Ο κι-         ΤΕΧΝΙΚΑ
        νητήρας εξοπλίζεται επίσης με σύστημα Start-Stop         ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        που μπορεί να απενεργοποιηθεί μέσω διακόπτη στο          Τύπος                         4T 1K, Α/Ψ 2Β

        δεξί γκριπ. Αξιοσημείωτες είναι οι επιδόσεις κατανά-     Κυβισμός (κ.εκ.)                      109,5
        λωσης που πέτυχε ο κινητήρας κατά την δοκιμή μας:       Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   47x63,1
                                                                 Συμπίεση (:1)
                                                                                                           10
        Μετρήσαμε μόλις 1,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα σε          Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)             8,7/7.500
        μέσο κύκλο, πράγμα που σημαίνει ότι το Vision μπο-       Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                 0,9/5.750
        ρεί να κάνει αυτή την απόσταση καίγοντας περίπου         Τροφοδοσία                        Ψεκασμός
                                                                                                          4,9
                                                                 Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
        3 ευρώ βενζίνης! Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα         Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                 1,9
        4,9 λίτρων, προσφέροντας θεωρητική αυτονομία πε-         Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)              100

        ρίπου 260 χιλιομέτρων με ένα μόνο γέμισμα.               Τύπος      Ατσάλινο από πρεσαριστά τμήματα
                                                                 Αν. Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό πιρούνι 31mm
          Το πλαίσιο του Vision 110 είναι επίσης ριζικά νέο      Διαδρομή (χλστ.)                        Δ/Α
        για  το  2021,  αντικαθιστώντας  την  κατασκευή  από    Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Μονό αμορτισέρ
                                                                                                         Δ/Α
        σωλήνες ατσαλιού με την χρήση πρεσαριστών τμη-           Διαδρομή (χλστ.)             Δ/220, 1Ε, CBS
                                                                 Φρένα Ε (χλστ.)
        μάτων. Πρόκειται για μια αρχιτεκτονική που η Honda       Φρένα Π (χλστ.)                  T/130, CBS
        έχει χρησιμοποιήσει σε πολλά ακόμα από τα νέα της        Ελαστικό Ε                       120/70-17’’
        scooter  και  συμβάλλει  στην  μείωση  του  βάρους,     Ελαστικά    Ελαστικό Π            160/60-15’’
        αφού το πλαίσιο είναι 2 κιλά ελαφρύτερο από αυτό
        του προηγούμενου μοντέλου. Συνολικά το Vision εί-
        ναι εξαιρετικά ελαφρύ, αφού δεν ξεπερνάει τα 100  ανύπαρκτο βάρος του Vision, που το καθιστούν εξαι-

        κιλά ακόμα και πλήρες υγρών. Οι τροχοί είναι διαμέ- ρετικά εύχρηστο στο φιλτράρισμα της πυκνής κίνη-
        τρου 16 και 14 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα,  σης και στις επιτόπιες μανούβρες. Παράλληλα, το –
        με τις αναρτήσεις να αποτελούνται από τηλεσκοπικό  αναμενόμενα- μεγάλο κόψιμο του τιμονιού ενισχύει
        πιρούνι εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω. Στα φρέ- τις ως άνω αρετές. O κινητήρας εκκινεί αστραπιαία
        να, συναντάμε έναν δίσκο 220 χιλιοστών εμπρός και  χωρίς μίζα, μιας και το σύστημα Start-Stop χρησιμο-
        ένα ταμπούρο 130 χιλιοστών πίσω, τα οποία συνδέ- ποιεί την γεννήτρια ως μοτέρ, ενώ στις στάσεις και
        ονται με μηχανικό σύστημα CBS: Η μανέτα του πί- εκκινήσεις που θα συναντήσεις στην πόλη, η εκκί-
        σω φρένου συνδέεται με ντίζα με την τρόμπα του  νηση του κινητήρα είναι ταχύτατη και αξιόπιστη κάθε

        εμπρός φρένου, ενεργοποιώντας το κατά την πέδη- φορά. Ο κινητήρας έχει καλή απόκριση στο γκάζι και
        ση.                                                   η μετάδοση είναι ρυθμισμένη για «σβέλτη» εμπλοκή
          Στο δρόμο                                           του συμπλέκτη στις εκκινήσεις. Η αποδιδόμενη ισχύς
          Φυσικό περιβάλλον του Vision είναι η πόλη και  είναι επαρκής, αν και θα θέλαμε περισσότερη διαθέ-
        το scooter της Honda προτάσσει τον απίστευτα εύ- σιμη ροπή στις αστικές ταχύτητες (μεταξύ 30-60 για
        χρηστο χαρακτήρα του για να σε βγάλει ασπροπρό- παράδειγμα), καθώς στην περιοχή λειτουργίας εκεί-
        σωπο στην κόλαση της καθημερινότητας. Ας ξεκι- νη ο κινητήρας δείχνει να υστερεί αν ο αναβάτης ζη-
        νήσουμε  από  τις  πολύ  μικρές  διαστάσεις  και  το…  τά ρεπρίζ ή επιχειρεί προσπέραση.













                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   294   295   296   297   298   299   300   301   302   303   304