Page 295 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 295

Honda Vario 125 2020


        σωλήνες, μια δοκιμασμένη και αξιόπιστη λύση που          ΤΕΧΝΙΚΑ
        δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Στις αναρτήσεις,    ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός αναλαμβάνει την           Τύπος                         4T 1K, Y/Ψ 4Β
        απορρόφηση κραδασμών, ενώ στο πίσω μέρος βρί-            Κυβισμός (κ.εκ.)                      124,9

        σκεις ένα αμορτισέρ με ελατήριο μεταβλητής δύνα-        Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   52,4 x 57,9
                                                                 Συμπίεση (:1)
                                                                                                           11
        μης (αντί για δύο αμορτισέρ, που συνήθως φέρουν          Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)                  Δ/Α
        τα scooters αυτά), μια επιλογή που τελικά απέφερε        Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                      Δ/Α
        καλύτερα αποτελέσματα για την άνεση του αναβάτη,         Τροφοδοσία                        Ψεκασμός
                                                                 Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
                                                                                                          5,5
        όπως θα διαβάσετε και παρακάτω.                          Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                 2,3
          Οδηγώντας                                              Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)              112
          Η  πόλη  απαιτεί  ευελιξία  και  οικονομία  από  ένα   Τύπος                    Ατσάλινο σωληνωτό

        όχημα με κύριο προσανατολισμό την χρήση εντός            Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό πιρούνι
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                         Δ/Α
        αυτής και το Vario αποδεικνύει έμπρακτα, ότι μπο-       Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Μονό αμορτισέρ
                                                                                                         Δ/Α
        ρεί  να  ανταπεξέλθει  στο  ακέραιο.  Από  τα  πρώτα     Διαδρομή (χλστ.)                  Δ/1Ε, CBS
                                                                 Φρένα Ε (χλστ.)
        κιόλας χιλιόμετρα μαζί του, η ελαφριά αίσθηση του        Φρένα Π (χλστ.)                       T, CBS
        Vario στο δρόμο αναδύεται ως μία από τις κύριες          Ελαστικό Ε                        80/90-14”
        αρετές του κάνοντας την οδήγηση του παιχνιδάκι.         Ελαστικά    Ελαστικό Π             90/90-14”
          Το  βάρος  του  είναι  κυριολεκτικά  αμελητέο  και
        η ανταπόκριση του στις εντολές του τιμονιού άμε-
        ση, ενώ οι μικρές του διαστάσεις του επιτρέπουν να  τισέρ, το οποίο πετυχαίνει καλή ισορροπία μεταξύ
        «τρυπώνει» στα πιο απίθανα μέρη και να εξαφανί- άνεσης  και  κρατήματος.  Μπροστά,  το  πιρούνι  θα

        ζεται στην κίνηση. Φυσικά λόγω του μικρού μεγέ- μπορούσε να είναι λίγο σκληρότερο, αφού έχει τά-
        θους και της αίσθησης του αναβάτη ότι βρίσκεται…  σεις να τερματίζει σε έντονες κακοτεχνίες και βυθί-
        πάνω από τον εμπρός τροχό, μια πολύ μικρή περί- ζεται παραπάνω από όσο θέλαμε, στο φρενάρισμα.
        οδος προσαρμογής στα χαρακτηριστικά του μοντέ- Στην  συντριπτική  πλειοψηφία  των  περιπτώσεων,
        λου χρειάζεται, αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα  πάντως, το πιρούνι «υποδέχθηκε» τις κακοτεχνίες
        σας δυσκολέψει.                                       εξομαλύνοντας τις σημαντικά, πριν να φτάσουν στο
          Αξιοσημείωτα καλή είναι η ποιότητα κύλισης: Οι  αμορτισέρ.
        τροχοί των 14 ιντσών είναι κάτι που ίσως δεν συνα-     Ας  μιλήσουμε  λίγο  και  «μοτέρ»:  Ο  μονοκύλιν-

        ντήσεις ακόμα και σε GT Scooters. Προσφέροντας  δρος ESP λάμπει δια της παρουσίας του προτείνο-
        τα πλεονεκτήματα της αυξημένης σταθερότητας και  ντας πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας. Είναι
        της  καλύτερης  αντίδρασης  στις  κακοτεχνίες  του  αθόρυβος, δουλεύει με μειωμένο επίπεδο κραδα-
        δρόμου, οι τροχοί συμβάλλουν έντονα στην οδηγι- σμών και φέρει άμεση απόκριση στο γκάζι. Η από-
        κή ταυτότητα του Vario. Σε επίπεδο αναρτήσεων, το  δοση της ισχύος του χαρακτηρίζεται γραμμική, ενώ
        scooter ικανοποιεί σε γενικές γραμμές. Πολύ καλή  η έμφαση της ελαστικότητας στις χαμηλές και με-
        χαρακτηρίζεται η λειτουργία του πίσω μονού αμορ- σαίες στροφές είναι σαφής.













                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   290   291   292   293   294   295   296   297   298   299   300