Page 291 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 291
Honda SH 150 i
το σύστημα start-stop, το οποίο μπορεί να απ-ενερ- ΤΕΧΝΙΚΑ
γοποιηθεί από ένα διακόπτη στο δεξί μέρος του τι- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
μονιού. Τύπος 4T, 1K, Υ/Ψ
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα Κινητήρας Κυβισμός (κ.εκ.) 156,9
Το νέο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου ραχο- Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 60 Χ 55,5
Συμπίεση (:1)
12
κοκκαλιάς εκτός από αυξημένη ακαμψία, προσφέ- Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 16,2/8500
1,44/6500
ρει βελτιωμένο αποθηκευτικό χώρο και μεγαλύτερη Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Ηλ. Ψεκασμός
Τροφοδοσία
άνεση. Αυτό επετεύχθη με τη μεταφορά του ρεζερ- Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 7
2
βουάρ 7 λίτρων κάτω από το πάτωμα, γεγονός που Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 120+
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
εξοικονόμησε πρόσθετο αποθηκευτικό χώρο 10 λί-
τρων κάτω από τη σέλα. Παράλληλα, το μακρύτερο Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
Αν. Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι 33χιλ.
κατά 10 χιλιοστά μεταξόνιο στα 1.350χιλ. μαζί με τις Διαδρομή (χλστ.) 89
βελτιστοποιημένες γωνίες έδρασης του κινητήρα και Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Διπλά αμορτισέρ, ΠΕ
83
Διαδρομή (χλστ.)
της πίσω ανάρτησης, οδηγούν σε καλύτερο φιλτρά- Φρένα Ε (χλστ.) Δ/240, 3Ε, ABS
ρισμα των ανωμαλιών του οδοστρώματος αυξάνο- Φρένα Π (χλστ.) Δ/240, 2Ε, ABS
ντας κατακόρυφα τα επίπεδα άνεσης. Το πακέτο των Ελαστικό Ε 100/80-16’’
αναρτήσεων απαρτίζουν ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 33 Ελαστικά Ελαστικό Π 120/80-16’’
χιλιοστών με διαδρομή 89 χιλιοστά, καθώς και δύο
αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης
σε 5 ξεχωριστές θέσεις και διαδρομή 83 χιλιοστών. τιμονιού που επιτρέπει αναστροφή ακόμα και μέσα σε
Στο δρόμο ασανσέρ, θα ξεπεράσει με χαρακτηριστική ευκολία ότι
Το να κατασκευάσουν οι άνθρωποι της Honda ένα βρεθεί μπροστά του, γλιτώνοντας πολύτιμο χρόνο από
καλύτερο SH150i χωρίς να αλλοιώσουν τα βασικά τα χρονοβόρα αστικά δρομολόγια. Ο κινητήρας έχει
χαρακτηριστικά του δεν ήταν εύκολος στόχος, αφού βελούδινη λειτουργία και είναι αρκετά ροπάτος στις
μιλάμε για ένα από τα πιο αγαπημένα σκούτερ στην μεσαίες με τη δύναμη να κορυφώνεται ψηλά. Είναι
Ευρώπη. Όμως το τμήμα ανάπτυξης της Honda έκα- ζωηρός με άμεση απόκριση, επιταχύνει αρκετά ζωη-
νε αρκετά καλή δουλειά, παρουσιάζοντας ένα συνολι- ρά μέχρι τα 100 χλμ./ώρα ενώ υπάρχει διαθέσιμη δύ-
κά καλύτερο μοντέλο από τον προκάτοχο του. Το νέο ναμη για προσπεράσεις στις ενδιάμεσες ρεπρίζ. Κατά
μοντέλο εστιάζει στην ευχρηστία και την άνεση του συνέπεια το SH 150i δεν θα διστάσει να βγει στον αυ-
αναβάτη στην καθημερινή μετακίνηση και αυτό γίνε- τοκινητόδρομο, αφού η τελική του ξεπερνάει τα 125
ται άμεσα αντιληπτό από την όρθια θέση οδήγησης και χλμ./ώρα. Μεγάλο μερίδιο ευθύνης στην άψογη οδι-
τον άπλετο χώρο που έχεις για να τοποθετήσεις τα πό- κή συμπεριφορά που επιδεικνύει το μικρό scooter της
δια σου στο μεγάλο πάτωμα, ενώ και τα γόνατα έχουν Honda, φέρουν οι τροχοί 16 ιντσών ο οποίοι προσφέ-
αρκετή απόσταση από το τιμόνι. Το SH 150i είναι ένα ρουν σταθερότητα στα πολλά χωρίς να αφαιρούν τίπο-
αστικός αίλουρος μέσα στα στενά περάσματα και στο τα από την επιθυμητή ευελιξία σε ένα μοντέλο αυτής
πυκνό μποτιλιάρισμα. Ευέλικτο σα χέλι και με κόψιμο της κατηγορίας.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα