Page 287 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 287
Honda SH Mode 125
ανέρχεται στα 1,2 kgm/5.000 στροφές. Ο κινητή-
ρας είναι πλήρως εναρμονισμένος με τις προδια- ΤΕΧΝΙΚΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
γραφές Euro 5 και εξοπλίζεται με το γνωστό πλέον,
σύστημα Start-Stop της Honda το οποίο μπορεί και Τύπος 4T 1K, Υ/Ψ 4Β
Κυβισμός (κ.εκ.)
125
να απενεργοποιηθεί. Πρωταρχικός στόχος του μη- Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 53,5 x 55,5
11,5
χανικού συνόλου είναι η μείωση της κατανάλωσης Συμπίεση (:1) 11,4/8.500
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
και η Hondaδηλώνει, μόλις 2 λίτρα ανά 100 χλμ. Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 1,2/5.000
Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα Τροφοδοσία Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
5,5
Για το 2021 το SH Modeαλλάζει ριζικά όσον αφο- Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 2,4
ρά την φιλοσοφία του πλαισίου. H κατασκευή από Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 110
σωλήνες ατσαλιού, δίνει την θέση της σε πλαίσιο Τύπος Ατσάλινο με πρεσαριστά τμήματα
από πρεσαριστά τμήματα, το οποίο πετυχαίνει μεί- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Πιρούνι 33 χλστ.
ωση βάρους κατά 8%, σε σχέση με το απερχόμε- Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) 89
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ, ΠΕ
νο μοντέλο. Η γεωμετρία, οι μικρές διαστάσεις (το Διαδρομή (χλστ.) 75
μήκος του δεν ξεπερνά τα 2 μέτρα και το μεταξό- Φρένα Ε (χλστ.) Δ/220, 3Ε, CBS
T/130, CBS
Φρένα Π (χλστ.)
νιο είναι μόλις 1.305 χιλιοστά) αλλά και το πολύ μι-
80/90-16”
κρό βάρος του μοντέλου στα 118 κιλά γεμάτο, συμ- Ελαστικά Ελαστικό Ε 100/90-14”
Ελαστικό Π
βάλλουν όλα στην μεγάλη ευελιξία και την τελική
ευχρηστία, όπως δηλώνει χαρακτηριστικά η Honda.
Οι αναρτήσεις αποτελούνται από τηλεσκοπικό πι- ναι η εκκίνηση χωρίς παραδοσιακή μίζα –χαρακτηρι-
ρούνι εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω, που ρυθ- στικό του συστήματος Start-Stop. Ο κινητήρας παίρ-
μίζεται σε προφόρτιση ελατηρίου. Την πέδηση ανα- νει ζωή άμεσα λειτουργώντας αθόρυβα, ενώ κατά την
λαμβάνουν ένας δίσκος 220 χιλιοστών εμπρός και κίνηση διατηρεί το επίπεδο κραδασμών πολύ χαμηλά
ένα ταμπούρο διαμέτρου 130 χιλιοστών πίσω. Το σε όλο το φάσμα λειτουργίας.
μοντέλο εξοπλίζεται με σύστημα συνδυασμένης πέ- Η απόκριση στο γκάζι είναι άμεση και το SH Mode
δησης CBS, με το οποίο η μανέτα του πίσω φρένου επιταχύνει στις αστικές ταχύτητες χωρίς κανέναν δι-
ενεργοποιεί και το εμπρόσθιο ως ένα βαθμό, για σταγμό. Πολύ καλή χαρακτηρίζεται η ρύθμιση του
εξισορρόπηση της δύναμης. Στις μετρήσεις μας, το CVT, που υποστηρίζει τον κινητήρα στις επιταχύνσεις
σύστημα απέδωσε πολύ καλά, πετυχαίνοντας ακι- εν κινήσει, χωρίς να επιτρέπει μεγάλη αύξηση των
νητοποίηση από τα 80 χλμ/ώρα σε 28,9 μέτρα. στροφών και άρα, της κατανάλωσης. Στην πράξη, οι
Οδηγώντας εκκινήσεις αλλά και οι ρεπρίζ έχουν μια δόση «σπιρ-
Το SH Mode είναι σχεδιασμένο με στόχο να δια- τάδας», που κάνει αισθητά πιο ευχάριστη την εμπειρία
σχίζεις σε καθημερινή βάση την αστική κόλαση, αλ- του SHMode, ενώ η επιτάχυνση δείχνει να παραμένει
λά να παραμένεις στυλάτος και να χαμογελάς, ρίχνο- το ίδιο «ζωηρή», είτε ανοίγετε από τα 30 είτε από τα 60
ντας μια τελευταία ματιά όταν παρκάρεις. Ξεκινάς τις χλμ/ώρα δείχνοντας τις δυνατότητες ενός καλομελε-
διαδρομές σου και το πρώτο που προσέχει κανείς, εί- τημένου συνδυασμού κινητήρα-μετάδοσης.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα