Page 282 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 282
Honda PCX 125
ος του PCX. Ακολουθώντας σταθερά την φιλοσο- δεν είναι το δυνατό του σημείο, σε αντίθεση με τις
φία ESP, ο κινητήρας γίνεται τετραβάλβιδος, απο- ως άνω αρετές. Η μέση κατανάλωση που ανήλθε
κτά traction control και συμμορφώνεται με Euro 5, στα 2,4 λίτρα ανά 100 χλμ, οδηγεί σε μια αυτονο-
μεταξύ άλλων. H διάμετρος του πιστονιού αυξήθη- μία της τάξης των 340 χιλιομέτρων, χάρη στο ρε-
κε και η διάμετρος μειώθηκε, επιτρέποντας την φι- ζερβουάρ των 8,1 λίτρων. Ο κινητήρας εξοπλίζεται
λοξενία των 4 βαλβίδων στην κεφαλή και συμβάλ- για μια ακόμη χρονιά, με το σύστημα Start-Stop που
λοντας στην μείωση των τριβών. Για τον σκοπό αυτό ενοποιεί την γεννήτρια με την μίζα σε μια ενιαία κα-
υπάρχουν και άλλα σημεία-κλειδιά, όπως ο κύλιν- τασκευή, που εκκινεί αστραπιαία τον κινητήρα όταν
δρος offset και η ειδική κατασκευή του χιτωνίου, ξεκινάτε από στάση. Μέσω διακόπτη στο δεξί γκριπ,
ώστε οι διαστάσεις του να μένουν σταθερές κατά το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί. Τέλος, το
την λειτουργία και η τριβή του πιστονιού στον κύλιν- PCX125 φέρει και Traction Control, για τις (πολύ)
δρο να είναι η ελάχιστη δυνατή. Η Honda δηλώνει ακραίες περιπτώσεις που θα συναντήσετε απώλεια
ότι ο νέος κινητήρας προσφέρει καλύτερες επιτα- πρόσφυσης του πίσω τροχού. Και αυτό το σύστημα
χύνσεις, αν και είναι σαφές ότι προτεραιότητα των απενεργοποιείται, μέσα από τα χειριστήρια της οθό-
μηχανικών ήταν η ελάχιστη δυνατή κατανάλωση και νης ενδείξεων.
η ομαλή λειτουργία του μοτέρ κατά την καθημερι- Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
νή χρήση. Και αυτό διότι οι επιδόσεις του PCX 125 Το πλαίσιο του PCX παραμένει κατασκευασμένο
Eπιστροφή στα περιεχόμενα