Page 282 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 282

Honda PCX 125










































        ος του PCX. Ακολουθώντας σταθερά την φιλοσο- δεν είναι το δυνατό του σημείο, σε αντίθεση με τις
        φία ESP, ο κινητήρας γίνεται τετραβάλβιδος, απο- ως άνω αρετές. Η μέση κατανάλωση που ανήλθε

        κτά traction control και συμμορφώνεται με Euro 5,  στα 2,4 λίτρα ανά 100 χλμ, οδηγεί σε μια αυτονο-
        μεταξύ άλλων. H διάμετρος του πιστονιού αυξήθη- μία της τάξης των 340 χιλιομέτρων, χάρη στο ρε-
        κε και η διάμετρος μειώθηκε, επιτρέποντας την φι- ζερβουάρ των 8,1 λίτρων. Ο κινητήρας εξοπλίζεται
        λοξενία των 4 βαλβίδων στην κεφαλή και συμβάλ- για μια ακόμη χρονιά, με το σύστημα Start-Stop που
        λοντας στην μείωση των τριβών. Για τον σκοπό αυτό  ενοποιεί την γεννήτρια με την μίζα σε μια ενιαία κα-
        υπάρχουν και άλλα σημεία-κλειδιά, όπως ο κύλιν- τασκευή, που εκκινεί αστραπιαία τον κινητήρα όταν
        δρος offset και η ειδική κατασκευή του χιτωνίου,  ξεκινάτε από στάση. Μέσω διακόπτη στο δεξί γκριπ,
        ώστε οι διαστάσεις του να μένουν σταθερές κατά  το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί. Τέλος, το

        την λειτουργία και η τριβή του πιστονιού στον κύλιν- PCX125 φέρει και Traction Control, για τις (πολύ)
        δρο να είναι η ελάχιστη δυνατή. Η Honda δηλώνει  ακραίες περιπτώσεις που θα συναντήσετε απώλεια
        ότι ο νέος κινητήρας προσφέρει καλύτερες επιτα- πρόσφυσης  του πίσω τροχού. Και αυτό το σύστημα
        χύνσεις, αν και είναι σαφές ότι προτεραιότητα των  απενεργοποιείται, μέσα από τα χειριστήρια της οθό-
        μηχανικών ήταν η ελάχιστη δυνατή κατανάλωση και  νης ενδείξεων.
        η ομαλή λειτουργία του μοτέρ κατά την καθημερι-        Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
        νή χρήση. Και αυτό διότι οι επιδόσεις του PCX 125      Το πλαίσιο του PCX παραμένει κατασκευασμένο













                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   277   278   279   280   281   282   283   284   285   286   287