Page 281 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 281
Honda PCX 125
Εμφάνιση-ποιότητα
Κοιτάζοντας το ολοκαίνουργιο PCX σε σύγκριση
με την προηγούμενη γενιά, οι αλλαγές είναι πασι-
φανείς. Το εμπρόσθιο φανάρι είναι σίγουρα μια με-
γάλη αλλαγή, καθώς δεν έχει πλέον τα «φρύδια»
του μοντέλου του 2018 και έχει ενιαίο, «αγριεμέ-
νο» σχήμα. Από εκεί και πέρα, το μοντέλο του 2021
χαρακτηρίζεται από αρκετά πιο «έντονο» σχέδιο σε
όλη του την έκταση, με περισσότερες λεπτομέρει-
ες που το καθιστούν πιο μυώδες. Σημαντική είναι η
αλλαγή και στο πίσω φανάρι που εναρμονίζεται με
την όλη αιχμηρή αισθητική του μοντέλου. Σε γενι-
κές γραμμές, το PCX παραμένει πολύ «ιδιαίτερο»,
Πολύ καλή η αίσθηση του εμπρός δίσκου, με
με την έντονη σχεδιαστική προσωπικότητα που το την συνολική ισχύ των φρένων να ικανοποιεί
χαρακτήριζε ανέκαθεν. απόλυτα. Το ABS επιδρά μόνο μπροστά.
Άνεση-εργονομία
Το PCX 125 εξακολουθεί να χρησιμοποιεί τιμόνι
μοτοσυκλετιστικού τύπου, που δεν προσθέτει μό-
νο στην εμφάνιση, αλλά διαμορφώνει και το εργο-
νομικό τρίγωνο. Η σέλα του μοντέλου είναι χαμη-
λά τοποθετημένη, μόλις στα 764 χιλιοστά, ενώ το
σχήμα της φέρει και τα απαραίτητα «κοψίματα» στο
εμπρός μέρος που κάνουν ακόμη πιο εύκολη την
πρόσβαση στο έδαφος. Με το που καθίσεις στην Άνετη όσο περιμένει κανείς, η σέλα είναι και
σέλα, το τιμόνι τοποθετεί τα χέρια σου αρκετά ανοι- ιδιαίτερα αντιολισθητική. Πολύ καλ΄το μαξιλαράκι
κτά και κοντά στον κορμό, με αποτέλεσμα ο αναβά- μέσης του αναβάτη.
της κάθεται σε πλήρως όρθια στάση που θυμίζει κάτι το ιδιαίτερα αντιολισθητικό κάλυμμα της, κάτι που δεν
από… cruiser μοτοσυκλέτα. Στην υψηλού επιπέδου ερ- συναντάμε συχνά και μπορεί να συμβάλλει στο «κρά-
γονομία συμβάλλουν και τα ευρύχωρα τμήματα πατώ- τημα» του οδηγού στην σωστή θέση, ειδικά κατά την δι-
ματος, που επιτρέπουν στον αναβάτη να βρει την ιδα- άρκεια προσπέλασης από κακοτεχνίες. Ο συνεπιβάτης,
νική θέση του ποδιού του, ακόμα και τέρμα μπροστά δε, απολαμβάνει πρακτικά άπλετο χώρο πίσω και γύρω
ή «απλωτά». Η σέλα είναι ελαφρώς σκληρή στο γέμι- του, ακόμη και αν ο αναβάτης κάθεται «πάνω στο μα-
σμα της, κάτι που θα γίνει αισθητό σε διαδρομές μεγα- ξιλαράκι μέσης», ενώ το τμήμα της σέλας που του
λύτερες από τις συνηθισμένες, όμως η άνεση στα πε- αναλογεί κρίνεται επαρκές ως προς τον ρόλο του.
ρισσότερα σενάρια εξασφαλίζεται απροβλημάτιστα, Κινητήρας
χάρη στο προσεγμένο σχήμα της. Αξιοσημείωτο είναι Μεγάλες είναι οι αλλαγές στην μονάδα ισχύ-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα