Page 278 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 278
Honda Forza 750
τριψήφιο νούμερο χιλιομετρικής απόστασης. Το δε ανάλογα τα ηλεκτρονικά συστήματα του Forza 750 και
ύψος στα 790 χιλιοστά από το έδαφος αφήνει τα πό- τα οποία αλλάζουν εν κινήσει απλώς με ένα στιγμι-
δια να πατήσουν με σιγουριά στο έδαφος ακόμα και αίο κλείσιμο του γκαζιού. Πιο συγκεκριμένα, έχουμε
σε αναβάτες μετρίου αναστήματος. ισχύς κινητήρα 3 επιπέδων, engine brake 3 επιπέδων,
Κινητήρας traction control 3 επιπέδων με δυνατότητα απενεργο-
Ένας παλιός γνώριμος σε νέα λημέρια. Ο δικύλιν- ποίησης και πρόγραμμα αλλαγής DCT 4 επιπέδων, τα
δρος σε σειρά υδρόψυκτος κινητήρας με τα διαστή- οποία ρυθμίζονται σύμφωνα με τον επιλεγμένο χάρ-
ματα ανάφλεξης των 270 μοιρών, είναι παρόμοιος τη οδήγησης, ενώ μπορούν να διαμορφωθούν ξεχω-
με αυτόν που τροφοδοτούσε τα Integra και X-ADV. ριστά και κατ’ επιλογήν στο mode user. Το Forza 750
Διατηρώντας την χωρητικότητα, με ίδια διάμετρο και χρησιμοποιεί ένα 6τάχυτο DCT κιβώτιο με δυνατότητα
διαδρομή εμβόλων, στα επίπεδα των 745 κ.εκ., δια- επιλογής εντελώς αυτόματης χρήσης ή ημι-αυτόματη
θέτει πλέον αυξημένη ιπποδύναμη και ροπή και φυ- αλλαγή σχέσεων μέσω paddles στο αριστερό μέρος
σικά είναι εναρμονισμένος με τις Euro 5 προδιαγρα- του τιμονιού, ενώ η τελική μετάδοση γίνεται με αλυσί-
φές. Η απόδοση του αγγίζει τους 58 ίππους στις 8.250 δα. Η Honda, από το 2010 μέχρι σήμερα, έχει καταφέ-
σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 7 kg-m στις 4.750 σ.α.λ., ενώ ρει να πουλήσει πάνω από 140.000 κιβώτια DCT στην
διατίθεται και σε έκδοση 35KW, κατάλληλη για Α2 δί- Ευρωπαϊκή αγορά. Στο νέο Forza προχωράει ένα βή-
πλωμα. Η Ride-by-wire λειτουργία γκαζιού επιτρέπει μα παραπέρα χάρη στη δυνατότητα επιλογής 4 προ-
τη χρήση 4 διαφορετικών προγραμμάτων οδήγησης γραμμάτων αλλαγής σχέσεων του DCT, με το επίπεδο
-Sport, Standard, Rain, User- τα οποία μεταβάλλουν 1 να είναι το πιο χαλαρό και το επίπεδο 4 να κρατάει
Eπιστροφή στα περιεχόμενα