Page 283 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 283
Honda PCX 125
από ατσάλι και χρησιμοποιεί την φιλοσοφία της δι- ΤΕΧΝΙΚΑ
πλής ραχοκοκαλιάς, ενώ για το 2021 είναι ανασχε- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
διασμένο, όπως δηλώνει η Honda. Μια σημαντι- Τύπος 4T 1K, Υ/Ψ 4Β
κή αλλαγή αποτελεί η υιοθέτηση πίσω τροχού 13 Κυβισμός (κ.εκ.) 125
ιντσών (αντί 14 του προηγούμενου μοντέλου), μια Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 53,5 x 55,5
Συμπίεση (:1)
11,5
επιλογή που εκτός από τα οφέλη στον αποθηκευ- Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 12,5/8.750
1,2/6.500
τικό χώρο κάτω από την σέλα, έχει αποτελέσματα Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Ψεκασμός
Τροφοδοσία
και στην αύξηση της ευελιξίας του μοντέλου. Και Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 8,1
2,4
οι δύο τροχοί εξοπλίζονται με φαρδύτερα ελαστι- Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 105
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
κά: Συγκεκριμένα, το εμπρόσθιο είναι πλάτους 110
χιλιοστών αντί 100, ενώ το οπίσθιο πλάτους 130 χι- Τύπος Ατσάλινο με πρεσαριστά τμήματα
λιοστών αντί για 120. Στις αναρτήσεις, το πιρούνι Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Πιρούνι 31 χλστ.
Διαδρομή (χλστ.)
89
των 31 χιλιοστών εμπρός παραμένει απαράλλαχτο, Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Δύο αμορτισέρ
95
όμως τα αμορτισέρ πίσω εξοπλίζονται με σκληρότε- Διαδρομή (χλστ.) Δ/220, 2Ε, ABS
Φρένα Ε (χλστ.)
ρο ελατήριο και διαδρομή αυξημένη κατά 10 χιλιο- Φρένα Π (χλστ.) T/130
στά, που αγγίζει τα 95 συνολικά. Στόχος της αλλα-
γής, η καλύτερη απορρόφηση των κραδασμών σε Ελαστικά Ελαστικό Ε 110/70-14”
Ελαστικό Π
130/70-13”
κακής κατάστασης οδοστρώματα στην πόλη. Στην
πέδηση, το PCX χρησιμοποιεί δίσκο 220 χιλιοστών
εμπρός, με μία δαγκάνα ενός εμβόλου και ABS μο- ρόλος του τύπου διπλής ραχοκοκαλιάς πλαισίου στην
νού καναλιού, που δρα μόνο για το εμπρός φρένο. οδηγική συμπεριφορά αναδεικνύεται στις μεγαλύτερες
Πίσω, ένα ταμπούρο 130 χιλιοστών αναλαμβάνει ταχύτητες ή στις πιο επιθετικές μανούβρες, καθώς δεν
την πέδηση. επιτρέπει την εμφάνιση οποιασδήποτε ταλάντωσης ή
Οδηγώντας ανεπιθύμητης συμπεριφοράς.
Το PCX έχει γράψει την δική του ιστορία και σημα- O κινητήρας λειτουργεί αθόρυβα και πολύ στρωτά,
ντικό ρόλο σε αυτό, έχει παίξει η υψηλότατου επιπέ- με το Start-Stop να σβήνει και να εκκινεί τον κινητή-
δου οδηγική συμπεριφορά του μοντέλου. Η έκδοση ρα αστραπιαία, στις διαδρομές από φανάρι σε φανά-
του 2021 οφείλει να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων ρι μέσα στις πόλεις. Η ρύθμιση της μετάδοσης του
και μέσα από την συμβίωση μας μαζί της, είμαστε εδώ μονοκύλινδρου δίνει έμφαση στην απόκριση στις
για να προσυπογράψουμε. Η χαρακτηριστική, πολυτε- χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες, δηλαδή το φάσμα
λής αίσθηση κύλισης του PCX δηλώνει ξανά το βρο- στο οποίο θα κινηθείτε εντός πόλης. Σε εθνική και
ντερό παρόν, με την απουσία κραδασμών από τον κινη- εκτός πόλης, αν και η τελική ταχύτητα είναι σχετικά
τήρα να την κολακεύει περαιτέρω. Οι τροχοί 14 και 13 μικρή στα 100-105 χλμ/ώρα στο κοντέρ, ο κινητή-
ιντσών προϊδεάζουν για μια ευέλικτη συμπεριφορά και ρας δίνει την πλήρη ισχύ του απροβλημάτιστα κρα-
το διαπιστώνεις εύκολα, αφού οι αλλαγές κατεύθυνσης τώντας ταχύτητες της τάξης των 90-95 χλμ/ώρα για
είναι πανεύκολες, ταχύτατες και με ελαφριά αίσθηση. Ο όση ώρα επιθυμείτε.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα