Page 283 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 283

Honda PCX 125


        από ατσάλι και χρησιμοποιεί την φιλοσοφία της δι-        ΤΕΧΝΙΚΑ
        πλής ραχοκοκαλιάς, ενώ για το 2021 είναι ανασχε-         ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        διασμένο,  όπως  δηλώνει  η  Honda.  Μια  σημαντι-       Τύπος                         4T 1K, Υ/Ψ 4Β
        κή αλλαγή αποτελεί η υιοθέτηση πίσω τροχού 13            Κυβισμός (κ.εκ.)                        125

        ιντσών (αντί 14 του προηγούμενου μοντέλου), μια         Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   53,5 x 55,5
                                                                 Συμπίεση (:1)
                                                                                                         11,5
        επιλογή που εκτός από τα οφέλη στον αποθηκευ-            Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)           12,5/8.750
                                                                                                    1,2/6.500
        τικό χώρο κάτω από την σέλα, έχει αποτελέσματα           Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                Ψεκασμός
                                                                 Τροφοδοσία
        και στην αύξηση της ευελιξίας του μοντέλου. Και          Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)          8,1
                                                                                                          2,4
        οι δύο τροχοί εξοπλίζονται με φαρδύτερα ελαστι-          Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                105
                                                                 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
        κά: Συγκεκριμένα, το εμπρόσθιο είναι πλάτους 110
        χιλιοστών αντί 100, ενώ το οπίσθιο πλάτους 130 χι-       Τύπος          Ατσάλινο με πρεσαριστά τμήματα

        λιοστών αντί για 120. Στις αναρτήσεις, το πιρούνι        Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις     Πιρούνι 31 χλστ.
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                           89
        των 31 χιλιοστών εμπρός παραμένει απαράλλαχτο,          Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Δύο αμορτισέρ
                                                                                                           95
        όμως τα αμορτισέρ πίσω εξοπλίζονται με σκληρότε-         Διαδρομή (χλστ.)              Δ/220, 2Ε, ABS
                                                                 Φρένα Ε (χλστ.)
        ρο ελατήριο και διαδρομή αυξημένη κατά 10 χιλιο-         Φρένα Π (χλστ.)                        T/130
        στά, που αγγίζει τα 95 συνολικά. Στόχος της αλλα-
        γής, η καλύτερη απορρόφηση των κραδασμών σε             Ελαστικά    Ελαστικό Ε            110/70-14”
                                                                 Ελαστικό Π
                                                                                                  130/70-13”
        κακής κατάστασης οδοστρώματα στην πόλη. Στην
        πέδηση, το PCX χρησιμοποιεί δίσκο 220 χιλιοστών
        εμπρός, με μία δαγκάνα ενός εμβόλου και ABS μο- ρόλος του τύπου διπλής ραχοκοκαλιάς πλαισίου στην
        νού καναλιού, που δρα μόνο για το εμπρός φρένο.  οδηγική συμπεριφορά αναδεικνύεται στις μεγαλύτερες

        Πίσω, ένα ταμπούρο 130 χιλιοστών  αναλαμβάνει  ταχύτητες ή στις πιο επιθετικές μανούβρες, καθώς δεν
        την πέδηση.                                           επιτρέπει την εμφάνιση οποιασδήποτε ταλάντωσης ή
          Οδηγώντας                                           ανεπιθύμητης συμπεριφοράς.
          Το PCX έχει γράψει την δική του ιστορία και σημα-    O κινητήρας λειτουργεί αθόρυβα και πολύ στρωτά,
        ντικό ρόλο σε αυτό, έχει παίξει η υψηλότατου επιπέ- με το Start-Stop να σβήνει και να εκκινεί τον κινητή-
        δου οδηγική συμπεριφορά του μοντέλου. Η έκδοση  ρα αστραπιαία, στις διαδρομές από φανάρι σε φανά-
        του 2021 οφείλει να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων  ρι μέσα στις πόλεις. Η ρύθμιση της μετάδοσης του
        και μέσα από την συμβίωση μας μαζί της, είμαστε εδώ  μονοκύλινδρου  δίνει  έμφαση  στην  απόκριση  στις

        για να προσυπογράψουμε. Η χαρακτηριστική, πολυτε- χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες, δηλαδή το φάσμα
        λής αίσθηση κύλισης του PCX δηλώνει ξανά το βρο- στο οποίο θα κινηθείτε εντός πόλης. Σε εθνική και
        ντερό παρόν, με την απουσία κραδασμών από τον κινη- εκτός πόλης, αν και η τελική ταχύτητα είναι σχετικά
        τήρα να την κολακεύει περαιτέρω. Οι τροχοί 14 και 13  μικρή στα 100-105 χλμ/ώρα στο κοντέρ, ο κινητή-
        ιντσών προϊδεάζουν για μια ευέλικτη συμπεριφορά και  ρας δίνει την πλήρη ισχύ του απροβλημάτιστα κρα-
        το διαπιστώνεις εύκολα, αφού οι αλλαγές κατεύθυνσης  τώντας ταχύτητες της τάξης των 90-95 χλμ/ώρα για
        είναι πανεύκολες, ταχύτατες και με ελαφριά αίσθηση. Ο  όση ώρα επιθυμείτε.













                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   278   279   280   281   282   283   284   285   286   287   288