Page 279 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 279
Honda Forza 750
μέχρι ψηλά τις στροφές και να κατεβάζει σχέσεις νω- ΤΕΧΝΙΚΑ
ρίτερα. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα Τύπος 4T, 2K, Υ/Ψ, 8β
Η Honda επέλεξε και πάλι τη γνωστή συνταγή με Κυβισμός (κ.εκ.) 745
το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου διαμάντι, κα- Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 77 Χ 80
Συμπίεση (:1)
10,7
θώς εκτός από την απαιτούμενη ακαμψία, δημιουρ- Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 58/8250
7 / 4750
γεί και αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα. Το μο- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Ηλ. Ψεκασμός
Τροφοδοσία
νοκόμματο αλουμινένιο ψαλίδι σε συνδυασμό με το Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 13,2
4,4
μεταξόνιο στα 1.580 χιλιοστά, προσφέρουν εξαιρετι- Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 170+
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
κή σταθερότητα και σιγουριά. Στο σύστημα πέδησης
το Forza 750 χρησιμοποιεί το ίδιο setup με το X-ADV, Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
το οποίο περιλαμβάνει δύο δίσκους 310 χιλιοστών και Αν. Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο πιρούνι 41χιλ
Διαδρομή (χλστ.)
120
ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων της Nissin μπροστά και Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ
120
ένα δίσκο 240 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα πί- Διαδρομή (χλστ.) 2Δ/310, 4Ε, ABS
Φρένα Ε (χλστ.)
σω, σε συνεργασία με δικάναλο ABS της Bosch. Πα- Φρένα Π (χλστ.) Δ/240, 1Ε, ABS
ράλληλα, ένα ανεστραμμένο πιρούνι Big Piston της Ελαστικό Ε 120/70-17’’
Showa 41 χιλιοστών χωρίς ρυθμίσεις καθοδηγεί το Ελαστικά Ελαστικό Π 160/60-15’’
μπροστινό τροχό των 17 ιντσών, ενώ το monoshock
αμορτισέρ με μοχλικό και δυνατότητα ρυθμίσεων, εί-
ναι υπεύθυνο για τον πίσω τροχό των 15 ιντσών. μερινό με το σπορ. Η κίνηση στην πόλη μοιάζει παιχνί-
Στο δρόμο δι, καθώς το εξαιρετικό σε λειτουργία κιβώτιο DCT και
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Honda κατασκευά- ο ροπάτος κινητήρας με τον άψογο ψεκασμό, σου λύ-
ζει ένα υβριδικό scooter. Αρκεί να ρίξουμε μια ματιά νουν κυριολεκτικά τα χέρια και σε βοηθάνε να ξεγλι-
στα δημοφιλή Integra και X-ADV για να γίνει κατανο- στρήσεις χωρίς κόπο ακόμα και μέσα από δύσκολες
ητός ο στόχος της Ιαπωνικής εταιρείας να προσφέρει καταστάσεις με πυκνό μποτιλιάρισμα. Σε κάθε άνοιγ-
mega scooter πολλαπλών δυνατοτήτων. Έτσι και στην μα του γκαζιού υπάρχει αρκετή δύναμη για να πετα-
περίπτωση του Forza 750 φαίνεται ότι είχαν στο μυα- χτείς πρώτος στα φανάρια, ενώ οι ενδιάμεσες ρεπρίζ
λό τους κάτι παραπάνω από ένα scooter απλής διεκ- φροντίζουν ώστε να μειώσεις αρκετά τους χρόνους
περαίωσης καθημερινών αποστάσεων. Εξάλλου, η που απαιτούνται για την κάλυψη των καθημερινών δι-
κατηγορία των mega scooter εκτός από πρακτικότη- αδρομών. Η αλλαγή στο Sport ή User mode ξεδιπλώ-
τα προσφέρει πλέον και fun to drive δυνατότητες χά- νει όλη τη διαθέσιμη ιπποδύναμη. Οι 4 επιπλέον ίπποι
ρη στα εν γένει σπορ χαρακτηριστικά των μοντέλων δίνουν περισσότερη ζωντάνια και ιδιαίτερα στο ψηλό
που την απαρτίζουν. Το Forza 750 λοιπόν, βασισμέ- φάσμα στροφών, ενώ το DCT στη σπορ λειτουργία,
νο σε αυτή τη φιλοσοφία και έχοντας ξεκάθαρα τόσο αφήνει το στροφόμετρο να βουτήξει στα κόκκινα πριν
αστικό όσο και τουριστικό προσανατολισμό, παντρεύ- περάσει στην επόμενη σχέση και κατεβάζει σχέσεις
ει περίτεχνα την ευχρηστία με την απόλαυση, το καθη- νωρίτερα.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα