Page 275 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 275

Honda Forza 350


        προσφέρει εξτρά ασφάλεια σε βρεγμένο ή «γυαλι-           ΤΕΧΝΙΚΑ

        σμένο» οδόστρωμα. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής           ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        μας, μετρήσαμε μέση κατανάλωση 4,3 λίτρα χωρίς           Τύπος                        4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4β
        η οδήγησή μας να μπορεί να χαρακτηριστεί οικονο-        Κινητήρας  Κυβισμός (κ.εκ.)              330
        μική, ενώ μπορεί να πέσει σημαντικά με χαλαρούς          Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)       77 x 70,8
                                                                                                         10.5
                                                                 Συμπίεση (:1)
        ρυθμούς σε επαρχιακή διαδρομή.                           Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)          29,2 / 7.500
                                                                                                   3,2 / 5.250
          Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα                           Ροπή (kg-m / σ.α.λ.)           Ηλ.Ψεκασμός
                                                                 Τροφοδοσία
          Το Forza 350 έχει ως βάση ένα ελαφρύ, ατσάλινο         Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)         11,7
                                                                                                          4,3
        σωληνωτό πλαίσιο για μεγάλη αντοχή, ενώ η τοπο-          Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                 Δ.Α
                                                                 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
        θέτηση της μπαταρίας ανάμεσα στο ρεζερβουάρ και
                                                                                           Ατσάλινο σωληνωτό
        τον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, δείχνει          Τύπος               Τηλεσκοπικό πιρούνι 33χιλ.
                                                                 Αν. Ε / Ρυθμίσεις
        ότι έχει δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στη σωστή κατα-        Διαδρομή (χλστ.)                        125
        νομή του βάρους με το scooter να ζυγίζει 186 κι-        Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Δύο αμορτισέρ
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                         130
        λά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 11,7 λίτρων. Στον         Φρένα Ε (χλστ.)               Δ/258, 2Ε, ABS
        τομέα των αναρτήσεων έχουμε τηλεσκοπικό πιρού-           Φρένα Π (χλστ.)               Δ/240, 1Ε, ABS
        νι 33 χιλιοστών και δυο αμορτισέρ με ρυθμιζόμε-          Ελαστικό Ε                       120/70-15’’
        νη προφόρτιση ελατηρίου, ενώ ένας δίσκος 256 χι-        Ελαστικά    Ελαστικό Π            140/70-14’’
        λιοστών μπροστά και ένας 240 χιλιοστών πίσω με
        δικάναλο ABS, αναλαμβάνουν τη διαδικασία πέδη-

        σης. Μάλιστα, το μοντέλο εξοπλίζεται με το σύστη- νεις την αμεσότητα και την ακρίβεια της μετάδο-
        μα Emergency Stop Signal, που κάνει τα φλας να  σης, ενώ η ραφιναρισμένη, χωρίς ίχνος κραδα-
        αναβοσβήνουν  γρήγορα,  όταν  εντοπίσει  απότομο  σμού λειτουργία του κινητήρα συνδυάζεται με τη
        φρενάρισμα  προειδοποιώντας  έτσι  τους  οδηγούς  χορταστική  και  γραμμική  απόδοση.  Για  τα  πρώ-
        που  ακολουθούν.  Οι  αλουμινένιοι  τροχοί  των  15  τα 50 χιλιόμετρα από στάση χρειάζονται 2,7 δευ-
        και 14 ιντσών τυλίγονται από τα ποιοτικά ελαστικά  τερόλεπτα, ενώ το 0-100 ολοκληρώνεται σε 9,5,
        Michelin City Grip 2 διάστασης 120/70 και 140/70  επιδόσεις που κοιτούν στα ίσια scooter 400 κυ-
        εμπρός και πίσω αντίστοιχα.                           βικών. Η κορυφαία πρακτικότητα και οι γενναίοι

          Στο δρόμο                                           αποθηκευτικοί χώροι ήταν πάντα τα βαριά όπλα
          Ανεβαίνοντας  στη  σέλα  το  ανανεωμένου  Forza  της οικογένειας των Forza και τα στοιχεία που το
        350 εντυπωσιάζεσαι από την πολυτέλεια που απο- έχουν  καθιερώσει  ως  «εργαλείο»  καθημερινής
        πνέει  το «πιλοτήριο» με τα αυτοκινητικού τύπου όρ- χρήσης. Το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού, σε συν-
        γανα. Η αφράτη σέλα τοποθετεί το σώμα «πάνω»  δυασμό με τη γρήγορη γεωμετρία του πλαισίου
        στο scooter σε μια ξεκούραστη, όρθια θέση, ενώ  και το σωστά κατανεμημένο βάρος, σου επιτρέπουν
        υπάρχει μπόλικος διαθέσιμος χώρος για τα πόδια  να ελίσσεσαι με ευκολία ανάμεσα στα αυτοκίνητα
        και αναβάτες άνω του 1,80 δεν θα αισθανθούν  και κάνουν παιχνιδάκι τις μανούβρες κατά το παρ-
        στριμωγμένοι.  Ανοίγοντας  το  γκάζι  απολαμβά- κάρισμα.













                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   270   271   272   273   274   275   276   277   278   279   280