Page 271 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 271
Honda Forza 125
Στην ίδια λογική είναι και το σύστημα μετάδοσης ΤΕΧΝΙΚΑ
που φέρει ρουλεμάν μειωμένων τριβών. Ο τομέας ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
της κατανάλωσης είναι ένα από τα πιο δυνατά σημεία Τύπος 1Κ, 4T, Υ/Ψ
του μοντέλου, αφού και χάρη στο IdlingStop που δι- Κινητήρας Κυβισμός (κ.εκ.) 124,9
ακόπτει αυτόματα τη λειτουργία του κινητήρα μετά Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 53,5 x 55,5
11,5
από τρία δευτερόλεπτα στο ρελαντί, η μέση τιμή κυ- Συμπίεση (:1) 14,7/8.000
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
μαίνεται στα 2,5 λτ/100χλμ, κάτι που μεταφράζεται Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 1,25/6.250
σε περισσότερα από 460 χιλιόμετρα αυτονομίας χά- Τροφοδοσία Ψεκασμός
ρη στο ρεζερβουάρ των 11,5 λίτρων. Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 11,7
Πλαίσιο
Το ατσάλινο πλαίσιο, στο οποίο έχει στηριχθεί το Τύπος Aτσάλινο σωληνωτό πλαίσιο
Αν. Ε / Ρυθμίσεις
Τηλεσκοπικό πιρούνι 33 χλσ
Honda Forza 125, είναι εξαιρετικά ανθεκτικό χωρίς Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) 94
να γίνεται ογκώδες και βαρύ, μιας και το συνολι- Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Δύο αμορτισέρ
Διαδρομή (χλστ.)
97
κό βάρος του Scooter με υγρά φτάνει τα 161 κιλά, Φρένα Ε (χλστ.) Δ/256, 2Ε, ABS
κάνοντας το μοντέλο αρκετά ευέλικτο. Στο κομμάτι Φρένα Π (χλστ.) Δ/240, 1E, ABS
των αναρτήσεων, μπροστά συναντάμε ένα τηλεσκο- Ελαστικό Ε 120/70-15’’
πικό πιρούνι 33 χιλιοστών και πίσω δύο αμορτισέρ, Ελαστικά Ελαστικό Π 140/70-14’’
με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίων 7 σταδίων,
τα οποία συνεργάζονται με ένα μονοκόμματο, αλου-
μινένιο ψαλίδι. Για την ακινητοποίηση του μοντέλου, στην πόλη. Όλα αυτά χωρίς να υστερεί σε σταθερό-
έχουν πιάσει δουλεία ένας μονός δίσκος 256 χιλι- τητα, αφού το μεταξόνιο των 1.490mm είναι υπεραρ-
οστών μπροστά κι ένας 240 χιλιοστών πίσω , που κετό για την κατηγορία. Στο άνοιγμα του γκαζιού θα
συνεργάζονται με ένα δικάναλο σύστημα ABS. Όσον κινηθεί σβέλτα, ανεβάζοντας άμεσα χιλιόμετρα και
αφορά τις ζάντες, αμφότερες είναι αλουμινένιες, στροφές καλύπτοντας γρήγορα την απόσταση μεταξύ
μπροστά 15 ιντσών, πίσω 14 ιντσών και τα ελαστικά των φαναριών. Το δυνατό του κομμάτι είναι στο φά-
που φοράνε 120/70 και 140/70 αντίστοιχα. σμα των μεσαίων ταχυτήτων που κινείται κάποιος μέ-
Δρόμος σα στην πόλη, αλλά δεν θα διστάσει να ακουμπήσει
Ωραία η θεωρία και οι εξοπλισμοί, αλλά η ουσία και τα 110 χλμ/ώρα αν του ζητηθεί. Το CVT είναι εξαι-
βρίσκεται στο δρόμο κι εκεί το Honda Forza 125 τα ρετικό και βοηθάει να περάσει η ισχύς στο πίσω τροχό,
καταφέρνει ιδιαίτερα καλά. Ο κινητήρας παίρνει ενώ δεν παράγει υψηλά decibel ακόμα και στις ψη-
σχεδόν αθόρυβα μπροστά χάρη στη γεννήτρια-εκ- λές στροφές. Οι αναρτήσεις δεν αντιμετωπίζουν κα-
κινητή ACG. O αναβάτης θα κάτσει ιδανικά με το τι- νένα πρόβλημα στο να διαχειριστούν τις κακοτεχνίες
μόνι πλάτους 750 χιλιοστών να προσφέρει μια ξε- του δρόμου και ταυτόχρονα να προσφέρουν την απα-
κούραστη θέση για τα χέρια και σε συνδυασμό με τη ραίτητη πρόσφυση και σταθερότητα στις εναλλαγές
γεωμετρία του, 26,5° γωνία κάστερ και 89mm ίχνος, κατεύθυνσης, δίνοντας μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση
χαρίζει την απαραίτητη ευελιξία που αναζητάς μέσα στον αναβάτη.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα