Page 266 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 266
Honda X-ADV 750
5 ιντσών, που αντικαθιστά την LCD του απερχόμε- στεί 600 ψηλότερα. Η ροπή παραμείνει στα 7kg-m
νου μοντέλου. Σε αυτή ενσωματώνεται σύστημα δι- στις 4.750σαλ., αλλά οι 3 πρώτες σχέσεις του DCT
ασύνδεσης με κινητό τηλέφωνο, το HSVC – Honda κιβωτίου είναι πλέον κοντύτερες και οι 3 τελευταί-
Smartphone Voice Control, που δίνει στον αναβάτη ες, μακρύτερες. Με αυτό τον τρόπο, συνδυάζει την
την δυνατότητα ελέγχου κλήσεων, μουσικής, πλοή- σπορ αίσθηση των 3 πρώτων σχέσεων, με την δυνα-
γησης και μηνυμάτων μέσω της φωνής του και την τότητα καλύτερου cruising από 4η μέχρι 6η. Επίσης,
χρήση ειδικού headset. Το X-ADV εξοπλίζεται και με ο κινητήρας φέρει νέο χρονισμό βαλβίδων αλλαγ-
σύστημα Smart Key, για ενεργοποίηση του μοντέλου μένο κατά 5%, με ασύμμετρη ρύθμιση μεταξύ των
χωρίς κλειδί. Ο κεντρικός διακόπτης είναι ηλεκτρονι- δύο κυλίνδρων, ενώ βελτιωμένο είναι και το σύστη-
κός, με πλήρως ηλεκτρονικό άνοιγμα της σέλας, της μα εξάτμισης. Το ηλεκτρονικό Ride-by-Wire γκάζι,
τάπας του ρεζερβουάρ και του κλειδώματος του τι- επιτρέπει την ύπαρξη traction control 3 επιπέδων και
μονιού. Το Smart Key χρησιμεύει και για τον εντο- 5 διαφορετικών χαρτών απόδοσης: Standard, Sport,
πισμό του X-ADV σε χώρο στάθμευσης, αλλά και το Rain και Gravel αλλά και την παραμετροποιήσιμη επι-
άνοιγμα του προαιρετικού Smart Top Box. λογή User. Κάθε χαρτογράφηση έχει προεπιλεγμένες
Κινητήρας ρυθμίσεις ισχύος, φρένου κινητήρα και παρεμβατικό-
Ο δικύλινδρος κινητήρας των 745 κ.εκ. μπορεί να τητας ABS, ενώ επεμβαίνει και στην ρύθμιση αλλαγών
συμμορφώνεται πλέον με τις προδιαγραφές Euro5, του DCT, με την επιλογή User να δίνει την δυνατότητα 4
αλλά χαρακτηρίζεται από αύξηση της ισχύος και του επιλογών, από την ομαλότερη στην πιο επιθετική αλλα-
ορίου περιστροφής του. Πιο συγκεκριμένα, το μοτέρ γή ταχυτήτων. Το Traction Control μπορεί να απενεργο-
κερδίζει 4,1 ίππους αγγίζοντας τους 58,6 στις 6.750 ποιηθεί, όχι όμως και το ABS. Το X-ADV τα καταφέρνει
στροφές ανά λεπτό, με τον κόφτη να έχει μετατοπι- περίφημα στον τομέα της κατανάλωσης, με τη μέση τι-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα