Page 262 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 262
Aprilia SR GT Sport 200
μέσων Aprilia Mia για διαχείριση κλήσεων, μουσι- άνοιγμα του γκαζιού. Ο στόχος για μειωμένη κατα-
κής και πλοήγησης. νάλωση είναι απόλυτα εφικτός, καθώς η μέση τιμή
Κινητήρας περιορίζεται στα 3,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, γε-
Το SR GT 200 τροφοδοτείται από έναν ολοκαί- γονός που μεταφράζεται σε περισσότερα από 280
νουργιο τετράχρονο μονοκύλινδρο υδρόψυκτο κι- χιλιόμετρα αυτονομίας από το 9αρι ρεζερβουάρ
νητήρα τεχνολογίας i-get. Έχει χωρητικότητα 174 καυσίμου.
κυβικών και αποδίδει 17,7 ίππους στις 8.500σαλ. Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
με μέγιστη ροπή 1,7 kg-m στις 7.000σαλ. Υιοθετεί Το ατσάλινο πλαίσιο διπλής ραχοκοκαλιάς –δοκι-
τη λύση του αλουμινένιου κυλίνδρου με επίστρω- μασμένη λύση που για αυξημένη ακαμψία και χα-
ση Nikasil, μια λύση που προέρχεται από τον κόσμο μηλό βάρος- συνδυάζεται με αναρτήσεις μεγάλων
των μοτοσυκλετών και βελτιστοποιεί την απόδοση, διαδρομών της Showa, ειδικά σχεδιασμένες για
την αξιοπιστία και την κατανάλωση καυσίμου. Πα- το SR GT. Μπροστά συναντάμε ένα τηλεσκοπικό
ράλληλα, η μετάδοση CVT φέρει μεγαλύτερο συ- πιρούνι 33 χιλιοστών με διαδρομή 122 χιλιοστών,
μπλέκτη και έχει επανασχεδιαστεί, ώστε να ταιριά- ενώ πίσω υπάρχουν δύο αμορτισέρ με δυνατότητα
ζει με τις απαιτήσεις του νέου μοτέρ. Το SR GT 200 προφόρτισης του ελατηρίου σε 5 θέσεις και διαδρο-
εξοπλίζεται με σύστημα Start-Stop με την ονομα- μή 102 χιλιοστών. Το σύστημα πέδησης αποτελεί-
σία RISS (Regulator Inverter Start & Stop System), ται από ένα δίσκο 260 χιλιοστών τύπου μαργαρίτα
το οποίο ενοποιεί μίζα και γεννήτρια σε ένα κεντρι- μπροστά και ένα δίσκο ίδιας σχεδίασης 220 χιλιο-
κό εξάρτημα, σβήνοντας τον κινητήρα αυτόματα σε στών πίσω, ενώ το σύστημα ABS επενεργεί μονό
κάθε στάση και επανεκκινώντας τον με ένα απλό στον μπροστινό τροχό. Οι τροχοί των 14 ιντσών και
Eπιστροφή στα περιεχόμενα