Page 267 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 267
Honda X-ADV 750
μή των 4,4λτ. να χαρίζει αυτονομία άνω των 300 χιλιο- ΤΕΧΝΙΚΑ
μέτρων σε κάθε γέμισμα, ενώ δεν υπολείπεται ούτε σε ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
θέματα επιδόσεων με τα 100 χλμ/ώρα από στάση να Τύπος 4T, 2K, Υ/Ψ
έρχονται σε 6 δευτερόλεπτα, τα 60-120 χλμ/ώρα σε 7,3 Κυβισμός (κ.εκ.) 745
δλ., και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 175 χλμ/ώρα. Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 77 X 80
Συμπίεση (:1)
10,7
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 58,6/6.750
7/4.750
Το πλαίσιο του μοντέλου είναι νέο, κατασκευασμένο Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Ηλ.Ψεκασμός
Τροφοδοσία
από ατσάλι σε φιλοσοφία «διαμαντιού» και είναι ελα- Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 13,2
4,4
φρύτερο από το απερχόμενο κατά 1 κιλό, αφήνοντας Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 175
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
περισσότερο διαθέσιμο αποθηκευτικό χώρο κάτω από
τη σέλα. Μάλιστα, το μοντέλο έχει χάσει συνολικά 3 κι- Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
λά από τον προκάτοχο του με το βάρος του γεμάτο να Αν. Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο πιρούνι 41χιλ, ΠΕ,ΑΕ
Διαδρομή (χλστ.)
153,5
φτάνει τα 236 κιλά. Το πιρούνι των 41 χιλιοστών είναι Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ, ΠΕ
150
ρυθμιζόμενο σε προφόρτιση και απόσβεση επαναφο- Διαδρομή (χλστ.) 2Δ/296, 4Ε, ABS
Φρένα Ε (χλστ.)
ράς, ενώ το αμορτισέρ πίσω ρυθμίζεται σε προφόρτιση. Φρένα Π (χλστ.) Δ/240, 1Ε, ABS
Στα φρένα, την επιβράδυνση αναλαμβάνουν 2 δίσκοι
296 χιλιοστών εμπρός με 4πίστονες δαγκάνες και ένας Ελαστικά Ελαστικό Ε 120/70-17’’
160/60-15’’
Ελαστικό Π
δίσκος 240 χιλιοστών με δαγκάνα ενός εμβόλου πίσω,
ενώ το σύστημα ESS ενεργοποιεί αυτόματα τα αλάρμ
σε φρενάρισμα πανικού. Οι τροχοί, 17 ιντσών εμπρός ται με ευκολία και αμεσότητα σε κάθε χειρισμό, ενώ
και 15 πίσω, χρησιμοποιούν ακτίνες από ανοξείδωτο το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού διευκολύνει στις επι-
ατσάλι με διάσταση 120/70 και 160/60 αντίστοιχα. τόπιες μανούβρες. Η κίνηση στην πόλη είναι μια συ-
Στο δρόμο νηθισμένη διαδικασία ρουτίνας για το X-ADV, που
Το X-ADV διακρίνεται για την πολύπλευρη προσω- παίρνει άριστα στο αστικό πεδίο, καθώς παραμένει
πικότητα του και το μεγάλο φάσμα των απαιτήσεων άνετο και απολαυστικό. Ο ελαστικός κινητήρας συ-
που μπορεί να καλύψει. H θέση οδήγησης προσφέ- νεργάζεται άψογα με το επανασχεδιασμένο κιβώτιο
ρει αυξημένη ορατότητα, με τα χέρια να έρχονται σε DCT, προσφέροντας χαμηλή κατανάλωση όταν κινεί-
ιδανική απόσταση από το αλουμινένιο τιμόνι, ενώ τα σαι σε ήπιους ρυθμούς και γρήγορες προσπεράσεις
πόδια έχουν πολλαπλές θέσεις που μπορούν να το- και επιταχύνσεις όταν αποφασίσεις να τον ζορίσεις.
ποθετηθούν πάνω στα μεγάλα μαρσπιέ αυξάνοντας Έξω από τα όρια της πόλης, o άνετος και περιπετει-
την εργονομία του μοντέλου. Το ύψος της σέλας βρί- ώδης χαρακτήρας του Χ-ADV, θα σας συντροφεύσει
σκεται στα 820 χιλιοστά και προσφέρει εύκολη πρό- σε κάθε σας εξόρμηση. Οι προστατευτικές χούφτες
σβαση στο έδαφος για τους περισσότερους τύπους διώχνουν αέρα και νερό, η ζελατίνα παρέχει επαρ-
αναβατών. Το άριστο ζύγισμα του πλαισίου και η ελα- κή προστασία από τον αέρα και η όρθια θέση οδή-
φριά αίσθηση που αποκομίζεις, μετατρέπουν το X- γησης κρατάει ξεκούραστο τον αναβάτη για μακρι-
ADV σε μια ευέλικτη μοτοσυκλέτα που ανταποκρίνε- νές αποστάσεις.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα