Page 263 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 263
Aprilia SR GT Sport 200
13 ιντσών φορούν ελαστικά σε διαστάσεις 110/80 ΤΕΧΝΙΚΑ
και 130/70 εμπρός και πίσω αντίστοιχα, με τα νέα ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
τρακτερωτά Michelin Anakee Street να αποτυπώ-
νουν τον «περιπετειώδη» χαρακτήρα του SR GT. Το Τύπος 4T, 1K, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.)
174
χαμηλό βάρος των 148 κιλών με γεμάτα υγρά και Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 61,5 X 58,7
Δ/Α
Συμπίεση (:1)
η απόσταση των 175 χιλιοστών από το έδαφος, κα- Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 17,7/8500
1,7/7000
θιστούν το SR GT κατάλληλο για κάθε είδους δια- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Ηλ.Ψεκασμός
Τροφοδοσία
δρομή. Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 9
3,2
Στο δρόμο Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 120+
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
Με σύμμαχο την εξαιρετική θέση οδήγησης και
τον ζωηρό κινητήρα, το SR GT ξεδιπλώνει το Ιτα- Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
λικό του ταπεραμέντο στους δρόμους της πόλης. Αν. Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι 33χιλ
120
Διαδρομή (χλστ.)
Απόλυτα δεκτικό στις εντολές του αναβάτη σε αλ- Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Διπλό αμορτισέρ
102
λαγές κατευθύνσεων και επιτόπιους ελιγμούς, δίνει Διαδρομή (χλστ.) Δ/260, 2Ε, ABS
Φρένα Ε (χλστ.)
ξεχωριστό νόημα στην λέξη ευελιξία, διευκολύνο- Φρένα Π (χλστ.) Δ/220, 1Ε, ABS
ντας σημαντικά το έργο του στον πυκνό αστικό ιστό.
Το νέο 200αρι μοτέρ ταιριάζει απόλυτα με τη φιλο- Ελαστικά Ελαστικό Ε 110/80-14’’
130/70-13’’
Ελαστικό Π
σοφία του SR GT καθώς συνδυάζει ποιότητα και ου-
σία. Σβέλτο σε επιδόσεις, «ξεκολλάει» με άνεση το
ελαφρύ κορμί του Ιταλικού scooter σε κάθε φανά- την σπορ φιλοσοφία της Aprilia. Το άκαμπτο πλαί-
ρι, ακόμα και δικάβαλο. Από την άλλη είναι αρκετά σιο με το ιδανικό ζύγισμα και τις σωστά «κουρ-
οικονομικό σε κατανάλωση, χάρη και στην πολύτι- δισμένες» αναρτήσεις συνεργάζονται θαυμάσια
μή συμβολή του start-stop, γεγονός που τον καθι- με τα άψογα σε συμπεριφορά Michelin Anakee
στά ιδανικό για χρήση 24/7. Με την ίδια ευκολία, το Street, ακόμα και σε ζωηρό ρυθμό. Σε σημεία με
SR GT θα κινηθεί σε υπεραστικές διαδρομές όταν εμπόδια και λακκούβες, η μεγάλη διαδρομή των
οι συνθήκες το απαιτήσουν, με βασικό πλεονέκτη- αναρτήσεων και η μεγάλη απόσταση από το έδα-
μα την ποιοτική κύλιση και την οδηγική σταθερότη- φος, βοηθούν στην απορρόφηση των κραδασμών
τα ακόμα και κοντά στην τελική των 125+χιλ./ώρα. και την εύκολη διέλευση ανεξάρτητα από την κα-
Οι προσπεράσεις γίνονται με ασφάλεια χωρίς αί- τάσταση του εδάφους. Μοναδική ένσταση τα πί-
σθημα εγκατάλειψης όταν τα χιλιόμετρα αυξάνο- σω αμορτισέρ. Η μαλακή ρύθμιση τους δεν προ-
νται, ενώ το SR GT θα διατηρήσει τα 110 χλμ./ώρα βληματίζει όταν είσαι μόνος αλλά με συνεπιβάτη
παντού, ακόμα και σε παρατεταμένη ανωφέρεια. «τερματίζουν» σε έντονες κακοτεχνίες. Στα συν
Σύμφωνα με τα adventure χαρακτηριστικά του, προστίθεται και το σύστημα πέδησης, με μπόλι-
το SR GT δεν θα πει όχι στο χώμα. Δεν έχει φτια- κη δύναμη στις επιβραδύνσεις ιδιαίτερα από τον
χτεί για endure καταστάσεις, αλλά θα σε πάει στον εμπρός δίσκο. Το πίσω φρένο απαιτεί μεγαλύτε-
προορισμό σου όταν θελήσεις να πατήσεις ένα βα- ρο βαθμό ελέγχου και αίσθησης, καθώς η απου-
τό χωματόδρομο ή να προσεγγίσεις μια απομονω- σία ABS θα μπλοκάρει τον πίσω τροχό σε απότο-
μένη παραλία. Το στήσιμο του SR GT ακολουθεί μο φρενάρισμα.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα