Page 259 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 259
Yamaha XSR125
της τάξεως των 2,3 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα, που ΤΕΧΝΙΚΑ
σημαίνει ότι με το ρεζερβουάρ των 11 λίτρων η αυ- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
τονομία ξεπερνά τα 400 χιλιόμετρα.
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα Τύπος 1Κ, 4T, Υ/Ψ
124
Κυβισμός (κ.εκ.)
Η επιλογή ενός σωληνωτού πλαισίου μπορεί να Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 52x58,6
ταίριαζε περισσότερο στην ρετρό εμφάνιση του Συμπίεση (:1) 11,2
XSR125, αλλά αντί αυτού χρησιμοποιήθηκε ένα Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 14,8/10000
ατσάλινο Deltabox δύο δοκών, όμοιο με αυτό του Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 1,2/8000
MT-125, το οποίο παραπέμπει σε πιο σπορ κατα- Τροφοδοσία Ψεκασμός
σκευή. Μπορεί λοιπόν να ξενίζει οπτικά, αλλά στην Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 11
πράξη αποδείχθηκε σωστή επιλογή που θα εκτιμή- Τύπος Ατσάλινο, deltabox
σεις μόλις ανέβουν οι ρυθμοί. Το ασύμετρο, αλου- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Συμβατικό
τηλεσκοπικό πιρούνι 37 χλστ.
μινένιο ψαλίδι είναι και αυτό όμοιο με του MT-125, Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) 130
αλλά το υποπλαίσιο είναι διαφορετικό, ώστε να κα- Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ, ΠΕ
10
Διαδρομή (χλστ.) 1
τέβει η ουρά χαμηλότερα. Φρένα Ε (χλστ.) Δ, 267χλστ.
Οι αναρτήσεις φέρουν την υπογραφή της KYB και Φρένα Π (χλστ.) Δ, 220 χλστ.
έχουμε ανεστραμμένο πιρούνι 37 χιλιοστών και μο- Ελαστικά Ελαστικό Ε 110/70-17’’
Ελαστικό Π
140/70-17’’
νό αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρί-
ου. Την πέδηση αναλαμβάνουν ένας δίσκος 267mm
με διπίστονη δαγκάνα εμπρός και ένας 220mm λά μέχρι τις 7.400 σ.α.λ., όπου και ενεργοποιείται
με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω, ενώ το ABS είναι το σύστημα VVA. Η αλλαγή στην συμπεριφορά γί-
standard. Οι μαύρες, αλουμινένιες ζάντες των 17 νεται αισθητή στο δρόμο, με το μοτέρ να «τραβά-
ιντσών φορούν ελαστικά μεικτής χρήσης της IRC δι- ει» πιο δυνατά από εκεί μέχρι την επέμβαση του κό-
αστάσεων 110/70 και 140/70 εμπρός και πίσω αντί- φτη. Η σπιρτόζικη αίσθηση, επιβεβαιώθηκε και από
στοιχα. Το βάρος του πλήρες υγρών είναι 140 κιλά. τις μετρήσεις του Vbox με τα πρώτα 50 χιλιόμετρα
Στο δρόμο από στάση να έρχονται σε 4,4 δευτερόλεπτα, ενώ
Πριν ακόμη ανέβεις στη σέλα του XSR125, τα τε- χρειάζονται 18 δευτερόλεπτα για το 0-100. Αν σε
χνικά χαρακτηριστικά και η τεχνολογία που υιοθετεί, όλα αυτά προσθέσουμε και την απουσία ενοχλητι-
σε προδιαθέτουν θετικά, ενώ με τόσο προσεγμένη κών κραδασμών, που είναι συχνό φαινόμενο στα
εμφάνιση δεν βλέπεις την ώρα να το κυκλοφορή- μονοκύλινδρα, το αποτέλεσμα είναι η υψηλή ποιό-
σεις. Από τα πρώτα κιόλας μέτρα εντυπωσιάζεσαι τητα κύλισης εντός κι εντός αστικών συνόρων.
από την ελαφριά αίσθηση της μανέτας του συμπλέ- Το σύνολο πλαισίου – αναρτήσεων καταφέρνει να
κτη ολίσθησης που κάνει παιχνιδάκι τις αλλαγές ισορροπεί ιδανικά μεταξύ άνεσης και σπορ συμπε-
σχέσεων στο 6τάχυτο κιβώτιο, οπότε το συνεχόμε- ριφοράς και γίνεται ξεκάθαρο ότι το XSR125 είναι
νο σταμάτα – ξεκίνα στην πυκνή κίνηση δεν σε προ- μια ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμού
βληματίζει. Το μικρό βάρος και το μεγάλο κόψιμο που θα ικανοποιήσει ακόμα και τους λάτρεις τις πιο
του τιμονιού του χαρίζουν ευελιξία… σκίουρου και σβέλτης οδήγησης. Τα φρένα ήταν άλλη μια ευχά-
σου επιτρέπουν να ντριπλάρεις με ευκολία τα μπο- ριστη έκπληξη καθώς τα 28,6 μέτρα που χρειάστη-
τιλιαρισμένα αυτοκίνητα. καν για την ακινητοποίηση από τα 80 χιλιόμετρα εί-
Οι 15 ίπποι μπορούν να κινήσουν επαρκέστατα το ναι μια εξαιρετική επίδοση.
XSR125 και η ελαστικότητα του κινητήρα σου επι- Επίσης χαρακτηρίζονται από προοδευτικότητα
τρέπει να έχεις μια ταχύτητα πάνω. Επιταχύνει ομα- που θα εκτιμήσουν οι νεότεροι αναβάτες.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα