Page 255 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 255
Yamaha MT-03
γώντας ένα ιδιαίτερα ευέλικτο σύνολο. Στον το- ΤΕΧΝΙΚΑ
μέα των αναρτήσεων παραμένει το ανεστραμμένο ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
πιρούνι των 37 χιλιοστών με τη μαύρη ανοδίωση,
ενώ στο πίσω μέρος έχουμε μονό αμορτισέρ με Τύπος 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ,
321
Κυβισμός (κ.εκ.)
δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης ελατηρί- Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 68 Χ 44,1
ου που εδράζεται στο ψαλίδι χωρίς μοχλικό. Στα Συμπίεση (:1) 11,2
φρένα έχουμε δοκιμασμένες λύσεις με πλευστό Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 42/10.750
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
3/9.000
δίσκο 298 χιλιοστών εμπρός με διπίστονη δαγκά- Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
να και δίσκο 220 χιλιοστών με μονοπίστονη δα- Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 14
γκάνα πίσω. Το δικάναλο ABS δεν θα μπορούσε Κατανάλωση (δοκιμής λτ./100χλμ.) 4
φυσικά να απουσιάζει. Κάθε χρωματική επιλογή Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
Ανεστραμμένο
έχει και διαφορετικού χρώματος αλουμινένιους Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις πιρούνι 37 χιλ.
τροχούς 17 ιντσών που φορούν ελαστικά διαστά- Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) 130
σεων 110/70-17 και 140/70-14 εμπρός και πίσω Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Αμορτισέρ, ΠΕ
125
Διαδρομή (χλστ.)
αντίστοιχα. Φρένα Ε (χλστ.) Δ /298, 2Ε, ABS
Στο δρόμο Φρένα Π (χλστ.) Δ /220, 1Ε, ABS
Ένα από τα στοιχεία που μας είχαν εντυπωσιά- Ελαστικά Ελαστικό Ε 110/70-17’’
140/70-17’’
Ελαστικό Π
σει στις προηγούμενες γενιές του MT-03 ήταν η
ανάλαφρη αίσθηση και η ευκολία με την οποία
χειρίζεσαι τη μοτοσυκλέτα. Αυτό έχει παραμείνει ώνει όταν αποφασίσεις να ανακαλύψεις τις αρετές
αναλλοίωτο και θα φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο σε του σε κάποια επαρχιακή διαδρομή. Το ΜΤ-03 αλ-
όσους κάνουν τα πρώτα τους βήματα στο χώρο λάξει κατεύθυνση με τη σκέψη και χάρη στο στιβα-
της μοτοσυκλέτας, ενώ και οι πιο έμπειροι ανα- ρό του πλαίσιο παραμένει σταθερό χωρίς κουνήμα-
βάτες θα εκτιμήσουν αυτό το χαρακτηριστικό. Η τα και ασάφειες, επιτρέποντας σου να απολαύσεις
χαμηλή και στενή σέλα, που επιτρέπει στα πόδια τη διαδρομή. Τα φρένα χαρακτηρίζονται από προ-
να πατούν γερά στο έδαφος κάνει παιχνιδάκι τις οδευτικότητα, αλλά έχουν την απαραίτητη δύναμη,
μανούβρες και αν ήταν λίγο μεγαλύτερο το κόψιμο καθώς χρειάζονται 42,5 μέτρα για την ακινητοποί-
του τιμονιού, θα μιλούσαμε για ευελιξία παπιού. ηση από τα 100 χλμ./ώρα, όπως έδειξαν οι με-
Ο κινητήρας είναι ένα μικρό διαμάντι, καθώς δεν τρήσεις μας.
έχει καθόλου κραδασμούς, ενώ η γεμάτη απόδο-
σή του, σου επιτρέπει να καλύπτεις σβέλτα απο-
στάσεις, έχοντας ένα όμορφο soundtrack από το
τελικό της εξάτμισης. Αρέσκεται στο να δουλεύ-
ει σε υψηλές στροφές, αλλά εκμεταλλευόμενος τη
ροπή και το σαφές κιβώτιο με τον ελαφρύ συμπλέ-
κτη θα δεις ότι μπορείς να μετακινηθείς οικονομι-
κά χωρίς να είσαι στα «κόκκινα». Η αίσθηση που
δίνει στην πράξη, αντικατοπτρίζεται και στις μετρή-
σεις με τα 100 χιλιόμετρα από στάση να έρχονται
σε 5,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ξεπερνά τα 170
χιλιόμετρα την ώρα. Euro 5 πλέον ο κινητήρας χωρίς πτώση στην
Η ελαφρώς σκυφτή θέση οδήγησης σε αποζημι- απόδοση.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα